Oon miettinyt tätä: oon menossa viroon laivalla jään sinne joksikin aikaa niin voinko vaan laittaa pupun reppuun ja reissuun vai tarvitseeko hän passin/todistuksen jne että on mun ja nimi jne? Tai matkalipun??
Kuulostan varmasti tyhmältä mutta haluan olla varma että kaniani ei takavarikoida jossain toisessa maassa :D
Kanille lemmikkieläin passi??
Kanityttö
3
2156
Vastaukset 3
- Jokuihminenlol
En oo varma itse kysyn samaa asiaa.. Mutta näköjään pitää olla lemmikkieläinpassi ja rokotus
- Hmmm..mmm
Matkustaminen stressaa kania paljon. Kanin pitäisi olla tottunut siihen. Ja reppuun ei voi todellakaan laittaa.
- Anonyymi
Tarttee olla passi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411917Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101312- 1011067
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66771
- 33662
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69532Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13528- 78511