Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Elijah Wood on...

Satusetä

Elijah Wood on kertonut olevansa biseksuaali. Luin uusimmasta Hollywood Newsistä. Tyttölapset, älkäätte siis itkekö namupepun perään. Elokuva oli muuten hyvä ja hyvin näytelty ,mutta pettynyt on tämä Satusetäkin Elijah Woodiin!

16

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noh

      Asia voi olla näin, mutta jos sä oot Satusetä, niin kertomasi juttu voi olla satua ???

      • ajhiuar

        Jos pikku satusetä raukka ei edes tiedä että bi seksuaalit tykkää myös naisista niin ihmettelen miten hän on edes osannut lukea tuon uutisen lehdestä!


    • TaruSorHer

      Minä olen kyllä ihan muihin miehiin päin. Silti sanon kuitenkin sanasen: En luota mihinkään lehtiin. Ja minulle on aika sama mitä se Elijah puuhaa vapaa-aikanaan. Pirun hyviä suorituksia tekee ainakin kameran edessä... :D Minä en voi Elijahiin pettyä, kun en siihen kiintynytkään ole. Mitä nyt muutama julkku seinällä... Sillein.

    • *Arwen*

      ja tähän asiaanko täytyy sitten suoraa päätä uskoa....ja oot vaikka saattanu ite sen keksiä?!?
      vaikka enhän mä sitä voi tietää..onko vai ei..mut
      en usko!!!!!

      • minäpäminä

        Lehdet nyt kertoo omia juttuja...
        Elijah on söpö ja Satusetä on revitty pers....


      • *somebody*
        minäpäminä kirjoitti:

        Lehdet nyt kertoo omia juttuja...
        Elijah on söpö ja Satusetä on revitty pers....

        on totta et satusetä on peestä! Elijah wood ei varmaan oo biseksuaali! taidat vaan ite olla!


    • bi minäkin

      Ja onkos bi-seksuaaliudessa jotain vikaa vai??
      Toi on nyt kyllä ihan tyhmä asenne.. =/
      Bi seksuaalius on hienoa ja sen tunnustaminen vapauttavaa.

      • Gaia

        No eikö tää oo vähä niinku hänen oma asiansa ja sitten jos on niin on. Turhaa sitä nyt on ruveta vatmomaan. Jokainen saa olla sellanen kun tahtoo.


      • :-)

        Mun mielestä bi- seksuaalisuudessa ei ole mitään vikaa, mutta jos seurustelee bi- seksuaalisen kanssa, niin voi tulla helpommin mustasukkaiseksi, koska se voi kiinnostua sekä miehistä että naisista


    • tricia

      Mitäs vikaa biseksuaalisuudessa on? Sitäpaitsi, biseksuaalisuushan tarkoittaa sitä että on kiinnostunut molemmista sukupuolista joten kyllä näillä Elijah Wood-faneilla on vielä mahdollisuuksia idoliinsa... :) Itse kyllä tykkäsin enemmän Legolasista.

    • elizah

      ..ja onkohan tossakaa mitään perää..?? kyl se vähä näyttää homolt, se on totta.. semmonen pikku kiltti tyttö.. toisaalt ihan sama.. ainaki o riittosampi!!

    • eltsu

      sehän on ilmoittanut haluavansa perustaa suurperheen saada ainaski neljä lasta jne... kyl toi sun juttus nyt kuulostaa jo enemmän tai vähemmän potaskalta.

      • tietod

        Mistä te saatte noi kaikki tietonne? Joistain lehdistä vai? Mitä lehtii?


    • happy

      Siis, mistä muka tiedät? Se juttu voi olla täyttä paskaa. Mutta mitä sitten jos Ellu on bi-seksuaali, mä oon silti sen fani! Onhan niitä juoruja, et se on homo, mut se oli keksitty juttu!
      Joten ehkä ei kannata uskoo kaikkee mitä kuulee tai näkee... Se on julkkis ja julkkiksista keksitään ainaa kaikkee hauskaa.

    • Quinevere

      Mä taas kuulin, että Orlando Bloom olisi se bi-seksuaali eikä suinkaan Elijah!Mutta tiedä sitten
      mitä(roskalehteä)kannattaa uskoa ja mitä ei.Ihmisillä, kun tapana jouruilla ja yleensä juorut syntyvät tyhjästä.
      -Quinevere-

    • ...............

      ...........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe