Lakkoilijat vapaaehtoistyöhön lakkopäiväksi!

Påhatta

Hei te kaikki ammattiyhdistyksen puheenjohtajia elättävät työn orjat! Mikäli lakkoilemaan ryhdytte, niin menkääpä päiväksi tekemään jotain järkevää..
Vaikka ulkoiluttamaan vanhuksia, lumitöihin,
tai muuhun tekemään jotain yleishyödyllistä.
Suomussalmellakin lakkoillaan kuulemma. Täälläkin vois jotain pikkuhommaa työn orjille olla, vink vink vaan!

36

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tanhupalloo

      Etkö ymmärrä! Kun ollaan lakossa, niin sillon ei tehdä mitään! SAK ja BMV!

    • totuuttasilimiin

      Ee oo ollu hommia eekä tuu.

    • Påhatta @Meeppä ite ja ulukoiluta ihan aluksi vaikka viikon.

    • Työn ooorjat sorron yöstä nouskaaaaa,
      maan ääriiiiin kuuluu kutsumuuuus
      Nyt ryskyin murtuu uupakko valta,♫♪ノ♫♪♩
      tää on viimmme ponnistus.
      Pohja vanhan järjestyksen horjuu.
      Orjajoukko taistohon!
      Alas lyökää koko vanha maailma♫♪ノ♫♪♩
      ja valta teidän silloin on

      Tää on viimeinen taistoo,
      rintamaamme yhtykäää♫♪ノ♫♪♩
      niin huomispäivänä kansat
      on veljet keskenään.
      ♫♪ノ♫♪♩

      • Valkonokka

        Elättekö 1918 lukua ettekö oppineet mitään?


      • turpaanaasille

        valkonokan nokka kyllä kohta punottaa


      • uhoruho

        teikäläisellä punottaa silmät ja järki seisoo... :D


    • Rehteys

      Onko laulun sävellaji mollissa, vako duunissa?

      • Vaikka kummassa tahansa laulaa..ei oo väliä.


      • tanhupalloo

        Mun äitskä sano, että me ei olla duunissa vaan me ollaan aktiiveja! Ja se on duurissa eikä duunissa. Varsin kirjotit nuin oot vähä hassu setä. Isä sano, että tos laulussa on hyvä rytmi, niin onki.


    • Kuutamålla

      Taitaa tuolla Lumperolla mennä huominen päivä taas juopotellessa ja Internayionaslia mukaillessa....

      • Oon raittiuuvven esikuva! En syö ees tippaleipiä.


      • Lumperinmuori

        Minun ukko ei ihan oekkeasti juo! Minä särvän jonhi verran ja nyt me vissiin lähetään Ämmänsoaren torille, jos ford soahaan käöntiin.


    • huiluhoilua

      Kun kansaa joku kurjistaa, täytyy tehdä jotain. Sen takia keskustapuoluekin on kriisissä, kun on lähtenyt kansaa kurittamaan varsinkin pohjoisessa Suomessa.

    • työttömät

      Kiitos kaikille jotka olette lakossa tänään ja tuette työttömiä. Olette reiluja!!!!!!!

      • SAKnEntinenJäsen

        ''Tuette työttömiä...'' Buahahaaaaa. Kyllä Sak:lla ja demareilla on ihan muut mielessä kuin työttömät. Joka muuta ajattelee, on aika tonokki!


      • tanhupalloo

        Ihanasti sanottu! Mun isi on samaa mieltä ja sillä on bmv ja tykkää sak.sta!! Tuo buaa ukko on ihan tollo! Katellu liikaa pikkukakkosta ja uutisia ja nyt viisastelee samoilla jutskilla. Kuulin just nuo samat sanat vahingossa, kun isä katto uutisia. Sano Lumperi tuolle pellelle jotakin järkevää. Mun äiti lukee aina sun kommentit, koska ne on kuulemma parhaita. Minäkin tykkään ja nyt mä kirjotan salaa niitten koneella, jäntskättää kovasti!


      • reppanoita

        Koko touhu on Antti Rinteen keksintö, jolla yritetään pönkittää seuraavia eduskuntavaaleja SDP:n pussiin! Ei niitä kiinnosta se, että mitä vahinkoa tällaisesta lakkoilusta on koko Suomelle! Katsotaanhan vaan, niin tämäkin viesti poistetaan tuon teidän idiootti vahdin ansiosta!!


      • Repsuoot
        reppanoita kirjoitti:

        Koko touhu on Antti Rinteen keksintö, jolla yritetään pönkittää seuraavia eduskuntavaaleja SDP:n pussiin! Ei niitä kiinnosta se, että mitä vahinkoa tällaisesta lakkoilusta on koko Suomelle! Katsotaanhan vaan, niin tämäkin viesti poistetaan tuon teidän idiootti vahdin ansiosta!!

        Niin pitäisikin poistaa! Tuommonen haukkuja oot ja on sulla vilkas mielikuvitus. Antin keksintö jolla...jännä ukkeli oot. Eiköhän sitä lakolla yleensä pidäkkin saada jotakin aikaan. Tule jo pois hiekkalaatikolta!


      • reppanoita

        Ja sinunko idiootin viestitkö pitäisi sitten säilyttää?? En minä hauku ketään, kerron vaan tosiasiat, tuohon lakkoon liittyen ja jos se ei sinulle sovi, niin jätä lukematta! Toivottavasti SAK ja Ay- liikkeet joutuvat maksamaan lakosta tulleet vahingot, jolloin sinäkin olet maksumiehenä. Ai niin, ethän sinä voi olla kun käyt luukulla!


      • repsuoot
        reppanoita kirjoitti:

        Ja sinunko idiootin viestitkö pitäisi sitten säilyttää?? En minä hauku ketään, kerron vaan tosiasiat, tuohon lakkoon liittyen ja jos se ei sinulle sovi, niin jätä lukematta! Toivottavasti SAK ja Ay- liikkeet joutuvat maksamaan lakosta tulleet vahingot, jolloin sinäkin olet maksumiehenä. Ai niin, ethän sinä voi olla kun käyt luukulla!

        Kirjoita juttusi paperille ja vie omaan postilaatikkoon, niin tulee jännitystä elämään! Älä puhu joutavia ei ne joudu. En käy luukulla, mut miten on sun laita? kerro rohkeasti ja asiallisesti.


      • Paavoväry
        reppanoita kirjoitti:

        Ja sinunko idiootin viestitkö pitäisi sitten säilyttää?? En minä hauku ketään, kerron vaan tosiasiat, tuohon lakkoon liittyen ja jos se ei sinulle sovi, niin jätä lukematta! Toivottavasti SAK ja Ay- liikkeet joutuvat maksamaan lakosta tulleet vahingot, jolloin sinäkin olet maksumiehenä. Ai niin, ethän sinä voi olla kun käyt luukulla!

        Et hauku, mikä se tuo idiootti sana on? Kerro tosiasiat eukolle illalla, että ei Tomi niin ei toimi. Rauhoitu hyvä mies! Laita tuo energia johonkin muuhun ja jos oot eläkkeellä, niin pidä hauskaa. Kyllä valtio sutkin elättää ja samoin aktiivit. Samassa veneessä ovat kaikki!


      • reppanoita

        Se nyt sattuu olemaan niin, että olen vielä työelämässä ja maksan teidän lonkan vetäjien elämän! Ja kun jään eläkkeelle, niin olen maksanut eläkemaksuni ennakkoon ja en ole valtion elätettävänä!!


      • reppanoita kirjoitti:

        Se nyt sattuu olemaan niin, että olen vielä työelämässä ja maksan teidän lonkan vetäjien elämän! Ja kun jään eläkkeelle, niin olen maksanut eläkemaksuni ennakkoon ja en ole valtion elätettävänä!!

        Kiitos ja muorikin niiaa meillä.


      • kaarlokooot
        reppanoita kirjoitti:

        Se nyt sattuu olemaan niin, että olen vielä työelämässä ja maksan teidän lonkan vetäjien elämän! Ja kun jään eläkkeelle, niin olen maksanut eläkemaksuni ennakkoon ja en ole valtion elätettävänä!!

        Kuuleppas nyt, niin on maksettu mekin kun on ollut oikeita töitä. Me ei tehdä siitä vaan numeroa. Sinä vaan oot änkyrä ukko. Heitä pois tuommonen touhu, jooko. Jos sinä olet maksanut lonkanvettäjille elämäsi aikana huntin, niin tommonen show. Maksanut elämän...mielikuvitus mahtava. Eläkeläisetkin on elättejä ja samoin työttömät, valtio maksaa eikös juu. Kaikille annetaan.


      • Lumperinmuori
        LumperinA kirjoitti:

        Kiitos ja muorikin niiaa meillä.

        Kyllä minä niioan, vaekka oonkin just vetämässä oamu jumppoa legginksit koevessa. En oo kyllä kommea näky, kun on tuota mahoa ja ikkeähi jo 75.v. En ota selhvietä elekkeä luulkokkaa!


    • Ahneutta

      Ei assie minulle kuulu. En ennee maksa työytömyyskassa maksua... jiän eläkkeelle kesällä 63 v ja 3 kk.

    • tympääntynytlumperiin

      Eikö tuota lumperin kahelie soaha poes teältä kirjottelemasta joka asiaan jotaen pöljeä.

      Jos mies on nuin kaekki tietävä niin mee jonnekkin missä tuommosie tarvitaan.

      Vaekka kunnallispolitiikkaan tae ihan minne vaan, mutta jätä jo meiät raohaan.

      • tympääntynytlumperiin @ Mistäpä tiiät, että tiiän kaiken? Empä ainakaan ite sitä tiiä.


    • ylentympääntynyt

      Tässä hyvä esimerkki asiasta josta kirjoitin. Voisikko joku kertoa hänen henkilöllisyytensä niin voitaisiin haastatella häntä vaikka Kainuunsanomiin?

      • Sinäkö ihan tulisit mikrofoonin kanssa meille utelemmaan asioita? Oonhan sanonu jo aikoja sitten nimeni kun sitä kysyttiin .Ooppa ajantasalla sinäki.


      • Tanhupalloo

        Ootko se sä ? Tutun olonen oot ja mä en ala jos joku pääsee kainariin. Mutta että määki haluaisin. Miks Just kainariin? Ei Lumperi Oo mun mielestä pahin, kun äitskäkin sano niin. Oltas kiltisti tää vuosi, Van ei politikoille . Säkin tekisit niin, jos sä olisit mä! Pittäähän kaikille antaa rahaa ruokaan? Mun itskä on pahalla päällä aktiivimallin suunnittelijoille. Mullapa on ihailija yks poika, ja se yritti pussata mua. Mutta että mä sanoin sille että jaksa outtoa 10 v . Niin katsotaan kiinnostaako mua enneä. En Oo koko vuotta kiltti. Hei.


      • Lumperinmuori

        Elekkeä tehkö minun miehestä julkkista, koska minä en sitte ossoa olla sen lähellä! Siitä soattaa tulla ylyppeä ja erilaenen kun nyt. Antakkoa meijän olla raohassa. Paan oven säppiin jos tuutta kolokuttelemaan, niin se on assie nyt!


      • Lumperinmuori kirjoitti:

        Elekkeä tehkö minun miehestä julkkista, koska minä en sitte ossoa olla sen lähellä! Siitä soattaa tulla ylyppeä ja erilaenen kun nyt. Antakkoa meijän olla raohassa. Paan oven säppiin jos tuutta kolokuttelemaan, niin se on assie nyt!

        Eikö se oismukava kun sinnäe pääsisit lehen etusivulle uusissa alusvaatteissa. saat ostaa uuen alushaammeenni ennenku tulevat ja pistät meikkejä muutaman tuupillisen naamaasi niin eivät kaikki tunne sinua.


      • lumperimuori
        LumperinA kirjoitti:

        Eikö se oismukava kun sinnäe pääsisit lehen etusivulle uusissa alusvaatteissa. saat ostaa uuen alushaammeenni ennenku tulevat ja pistät meikkejä muutaman tuupillisen naamaasi niin eivät kaikki tunne sinua.

        No enhän minä mee kuvvaan alushammeessa! Soat sinä sen ostoa, mutta mekon ostat kans. Minä en niitä tököttie noamaani hiero, kun minä halluon olla luonnollisen kaonis. Pitäshän sinun jo se tieteä. Soattaako se kamera ihan oekkeasti särkkyö, jos ottaat lähikuvan? Kun puhhuut semmosta. Tietääkö se ukko mikä se on se push uppi? Etkö, en minäkkää.. kaetpase jottae työnttää tae nostaa, van ne minä tahon silti. Näkkyykö ne kuvassa? Osta ens päiviksistä mulle selhwie kännykkä, jooko. Jännittää se kuvaos..ei kae ne tuu..ei ne ossoa meille onneksi.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe