Moikka, :) etsin pelikavereita tuohon ja muihinkin peleihin, Pc.lle, jos sulla kiinnostusta luoda oma myös isompikin peliryhmä/joukkue niin sekin olisi ihan mukavaa. :)
Jotain itsestäni, :) Hmmm, hankalaa :D mutta, olen siis 35v eli vähän vanhempi pelaaja, mutta pärjännyt ihan hyvin peleissä :D Olen naimisissa, asustelen vantaalla ja luonteeltani oon rento, huumorintajuinen ja tykkään käydä myös salilla :)
Joten jos kiinnotuit ja olisit mielellään myös vähän vanhempi pelaaja, :) Niin laita viestiä tulemaan ja katsotaan jos saataisiin hyvä pelikaveri porukka yhteen :)
PS: Muita pelejä tähän vielä mitä omistan: The Division, Ghost recon (wildlands), Payday 2 ja
Call of Duty WWII. Siinä ainakin muutamia, ja ainahan niitä voi hankkia lisääkin :)
T. Tounyman
Rainbow six siege
Touny82
1
229
Vastaukset
no siis oon 14 mutta voin tulla pelaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35532
- 85505
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436