Ohjelmaa nyt seuranneenna alkaa ällöttää Anna Puun esiintyminen. Olevinaan jammaa koko ajan, matkii Michael Monroeta nostamalla jalat pöydälle. Inhottavaa esiintymista, luulee, että HÄN on tässä keskipisteenä. Rauhoitu !! Ennen olit ihan kiva.
Voice of Finland tuomarit
2
73
Vastaukset
- Byebyebeibi
Samaa mieltä. Karmee feikki.
Muutenkin, koko jengi on aivan kamala. Ollaan niin vaativia, vaikka se oma laulutaito on niin huono, ettei jatkoo olisi mitään asiaa yhdelläkään.
Anna vaatii energiaa. No, sen omat laulelmat on sellasta piipitystä tyyliin "likka ja kitara".
Redrama, oikeesti, pysy genressä. Joko jazzii tai räppii.
Toni, relaa ja ota tukka silmiltä. Niin p....kan tärkeenä arvostelee toisten laulua, vaikka ei itse osaa kun huutaa.
Olli, oot ainoo rehellinen dumari. Et edes yritä olla muita parempi.
Kukaan teistä ei yletä aiempien tuomareiden Paula Koivuniemi, Tarja Turunen, Michael Monroe tasolle.
Mutta, "joukossa tyhmyys tiivistyy" pätee tuomarikvartettiin. Te etsitte vain virheitä - ette näe potentiaalia. Negatiivisen kautta on junttiuden merkki. Voice on VIIHDEOHJELMA, telkkarin houkutin, jolla katsojat saadaan katsomaan mainoksia vartti tunnissa. Ei mitään tekemistä musabisneksen kanssa. Relatkaa jo. Tehkää hyvää telkkuviihdettä ja lopettaa se paskantärkeänä nyrppänokkana feikattu tekojammailu.
No, arvatenkin tämä kausi tuhoaa formaatin yhtä tehokkaasti, miten Antti tuhosi Idolsin.- Keikallajärkyttynyt
Luojan kiitos saivat sen sekopää Monroen pois tuomaristosta. Ei ole enää ikinä minun idolini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5982385Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4101892Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231730Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191366- 651291
- 1221174
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22940Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16928Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66843