Lieksassa seksuaalirikoksia kirjattiin 17 kun parina edellis vuotena niitä oli 1 ja 2.
Nyt herätys vanhemmat, lapsemme eivät ole enää turvassa!! Päättäjiä tämä huolestuttava suunta tuskin kiinnostaa.
Seksuaalirikokset Lieksassa
19
752
Vastaukset
- Huolestuttavaa
Lieksassa olikin mäköjään viime vuonna rikoksia 1 ja koko pohjois- karjalassa oli tuo 17 kpl.
Anteeksi väärin annettu tieto.
Ei tilanne olekaan niin paha kuin alkuun luulin.- Huolestuttavaa
Älä valehtele, äläkä kirjoita minun nimimerkillä. Lue päivän Karjalaisesta (sanomalehti) mitä siellä sanotaan Lieksan seksuaalirikoksista.
- mä.lehden.luin
Huolestuttavaa kirjoitti:
Älä valehtele, äläkä kirjoita minun nimimerkillä. Lue päivän Karjalaisesta (sanomalehti) mitä siellä sanotaan Lieksan seksuaalirikoksista.
Kyllä sinä olet oikeassa tässä asiassa. Tuo yhden kommentoija on niin kurjalasta, ettei hänelle Karjalaista tule. Jutussa kyllä mainitaan kasvun johtuvan paritusjutusta. Ja myös se, että epäiltynä tähän paritusjuttuun on suomalainen mies. Muu kasvu vois selittyä sitten millä vaan. Ei pidä tutkimatta hutkia.
Nikkevarkaus on mielestäni aika noloa ja kuvastaa varkaan keskustelustrategian hallitsemattomuutta, mielikuvituksen puutetta ja laajojen kantaaottavien seikkojen täydellistä tietämättömyyttä. Parempi olisi silloin vaan pitää turpansa kiinni. - mä.lehden.luin
mä.lehden.luin kirjoitti:
Kyllä sinä olet oikeassa tässä asiassa. Tuo yhden kommentoija on niin kurjalasta, ettei hänelle Karjalaista tule. Jutussa kyllä mainitaan kasvun johtuvan paritusjutusta. Ja myös se, että epäiltynä tähän paritusjuttuun on suomalainen mies. Muu kasvu vois selittyä sitten millä vaan. Ei pidä tutkimatta hutkia.
Nikkevarkaus on mielestäni aika noloa ja kuvastaa varkaan keskustelustrategian hallitsemattomuutta, mielikuvituksen puutetta ja laajojen kantaaottavien seikkojen täydellistä tietämättömyyttä. Parempi olisi silloin vaan pitää turpansa kiinni.Se jäi sanomatta, että ei tuo peukuttajakaan ole näin ollen penaalin terävin kynä. Ettäs häpee!
- Huolestuttavaa
mä.lehden.luin kirjoitti:
Nikkevarkaus on mielestäni aika noloa ja kuvastaa varkaan keskustelustrategian hallitsemattomuutta, mielikuvituksen puutetta ja laajojen kantaaottavien seikkojen täydellistä tietämättömyyttä. Parempi olisi silloin vaan pitää turpansa kiinni.Mutta liittyykö tuo paritusjuttu edes Lieksaan, sitähän me emme tiedä, jos liittyisi niin kait siitä olisi kirjoitettu Lieksan Lehdessä. Itse en ole nähnyt mitään juttua siitä, että semmoinen olisi Lieksassa tutkinnassa tai että jotkut olisi tuomittu siitä.
- Huolestuttavaa
Joku valopää kirjoittaa mun nimimerkillä.
Mitään uutista karjalausessa ko aiheesta ei ollut.- Huolestuttavaa
Seksuaalirikoksissa raju piikki Pohjois-Karjalassa https://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/maakunta/item/171066-seksuaalirikoksissa-raju-piikki-pohjois-karjalassa
- homot.perikset
Perikset olleet toistensa kimpussa :D
- sepäsepä
Sukuruksaa Liekassa.
- ahjsrthrthythh
Opettelehan vajakki kirjoittamaan!
- tiedonvälitys
Miksihän Lieksan lehti jättää tämän rikoslaadun kokonaan uutisoimatta lehdessään. Tietäisi edes mitä tilanteita karttaa ja varoa, jos edes yleislaatuisesti kirjoitettaisiin, missä ja miten nää tapahtuu. LL jättää jotkut asiat kokonaan kertomatta, mitä iloa sellaisesta lehdestä on.
- acrigolan
Aina voi epäillä, että hiljaisuuteen on "tiettyjä" syitä. Ei saa sanoa, että keisarilla ei ole vaatteita.
- KummaKumma
Lieksa on saanut sitten rikastusta Afrikasta asti. Kumma, Kumma!
- ojcxstfdgsxv
Matun tekemät raiskaukset ovat kaikki yksittäistapauksia, ekiä niitä voi media kommentoida,,,,Yksittäistapauksia,,,sehän on nykysuomessa muoti ilmiö!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2552719Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse812085Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181260TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161118Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43954- 71953