Seksuaalirikokset Lieksassa

Huolestuttavaa

Lieksassa seksuaalirikoksia kirjattiin 17 kun parina edellis vuotena niitä oli 1 ja 2.

Nyt herätys vanhemmat, lapsemme eivät ole enää turvassa!! Päättäjiä tämä huolestuttava suunta tuskin kiinnostaa.

19

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestuttavaa

      Lieksassa olikin mäköjään viime vuonna rikoksia 1 ja koko pohjois- karjalassa oli tuo 17 kpl.
      Anteeksi väärin annettu tieto.
      Ei tilanne olekaan niin paha kuin alkuun luulin.

      • Huolestuttavaa

        Älä valehtele, äläkä kirjoita minun nimimerkillä. Lue päivän Karjalaisesta (sanomalehti) mitä siellä sanotaan Lieksan seksuaalirikoksista.


      • mä.lehden.luin
        Huolestuttavaa kirjoitti:

        Älä valehtele, äläkä kirjoita minun nimimerkillä. Lue päivän Karjalaisesta (sanomalehti) mitä siellä sanotaan Lieksan seksuaalirikoksista.

        Kyllä sinä olet oikeassa tässä asiassa. Tuo yhden kommentoija on niin kurjalasta, ettei hänelle Karjalaista tule. Jutussa kyllä mainitaan kasvun johtuvan paritusjutusta. Ja myös se, että epäiltynä tähän paritusjuttuun on suomalainen mies. Muu kasvu vois selittyä sitten millä vaan. Ei pidä tutkimatta hutkia.

        Nikkevarkaus on mielestäni aika noloa ja kuvastaa varkaan keskustelustrategian hallitsemattomuutta, mielikuvituksen puutetta ja laajojen kantaaottavien seikkojen täydellistä tietämättömyyttä. Parempi olisi silloin vaan pitää turpansa kiinni.


      • mä.lehden.luin
        mä.lehden.luin kirjoitti:

        Kyllä sinä olet oikeassa tässä asiassa. Tuo yhden kommentoija on niin kurjalasta, ettei hänelle Karjalaista tule. Jutussa kyllä mainitaan kasvun johtuvan paritusjutusta. Ja myös se, että epäiltynä tähän paritusjuttuun on suomalainen mies. Muu kasvu vois selittyä sitten millä vaan. Ei pidä tutkimatta hutkia.

        Nikkevarkaus on mielestäni aika noloa ja kuvastaa varkaan keskustelustrategian hallitsemattomuutta, mielikuvituksen puutetta ja laajojen kantaaottavien seikkojen täydellistä tietämättömyyttä. Parempi olisi silloin vaan pitää turpansa kiinni.

        Se jäi sanomatta, että ei tuo peukuttajakaan ole näin ollen penaalin terävin kynä. Ettäs häpee!


      • Huolestuttavaa
        mä.lehden.luin kirjoitti:

        Kyllä sinä olet oikeassa tässä asiassa. Tuo yhden kommentoija on niin kurjalasta, ettei hänelle Karjalaista tule. Jutussa kyllä mainitaan kasvun johtuvan paritusjutusta. Ja myös se, että epäiltynä tähän paritusjuttuun on suomalainen mies. Muu kasvu vois selittyä sitten millä vaan. Ei pidä tutkimatta hutkia.

        Nikkevarkaus on mielestäni aika noloa ja kuvastaa varkaan keskustelustrategian hallitsemattomuutta, mielikuvituksen puutetta ja laajojen kantaaottavien seikkojen täydellistä tietämättömyyttä. Parempi olisi silloin vaan pitää turpansa kiinni.

        Mutta liittyykö tuo paritusjuttu edes Lieksaan, sitähän me emme tiedä, jos liittyisi niin kait siitä olisi kirjoitettu Lieksan Lehdessä. Itse en ole nähnyt mitään juttua siitä, että semmoinen olisi Lieksassa tutkinnassa tai että jotkut olisi tuomittu siitä.


    • Huolestuttavaa

      Joku valopää kirjoittaa mun nimimerkillä.
      Mitään uutista karjalausessa ko aiheesta ei ollut.

    • homot.perikset

      Perikset olleet toistensa kimpussa :D

    • sepäsepä

      Sukuruksaa Liekassa.

      • ahjsrthrthythh

        Opettelehan vajakki kirjoittamaan!


    • tiedonvälitys

      Miksihän Lieksan lehti jättää tämän rikoslaadun kokonaan uutisoimatta lehdessään. Tietäisi edes mitä tilanteita karttaa ja varoa, jos edes yleislaatuisesti kirjoitettaisiin, missä ja miten nää tapahtuu. LL jättää jotkut asiat kokonaan kertomatta, mitä iloa sellaisesta lehdestä on.

      • acrigolan

        Aina voi epäillä, että hiljaisuuteen on "tiettyjä" syitä. Ei saa sanoa, että keisarilla ei ole vaatteita.


    • KummaKumma

      Lieksa on saanut sitten rikastusta Afrikasta asti. Kumma, Kumma!

    • ojcxstfdgsxv

      Matun tekemät raiskaukset ovat kaikki yksittäistapauksia, ekiä niitä voi media kommentoida,,,,Yksittäistapauksia,,,sehän on nykysuomessa muoti ilmiö!

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe