Excel taulukko exe ohjelmaksi

taulukkosovellus

Onko sellaista kääntäjää olemassa joka tekisi excel taulukosta itsenäisesti toimivan .exe tai .com ohjelman? Eli sovelluksen käyttäjällä ei tarvitsisi olla yhteensopivaa versiota excelistä koneellaan.

14

988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimsnorja

      google sheetsillä vaan taulukko nettiin, ja käyttäjille jakolinkit

      • taulukkosovellus

        Jos tuo on yhtään niin kuin OneDrivessä oleva online-excel, nehän on niin puutteellisia ettei niissä toimi kuin tavallisimmat perustoiminnot.


      • testiintestiin

        eikun kokeilemaan vaan, ilmaista lystiähän se on.


      • taulukkosovellus kirjoitti:

        Jos tuo on yhtään niin kuin OneDrivessä oleva online-excel, nehän on niin puutteellisia ettei niissä toimi kuin tavallisimmat perustoiminnot.

        No jos tuo ei riitä niin tee se taulukko jotenkin fiksummin, vaikka Javascriptillä.


      • joskuskokeillu

      • joskuskokeillu kirjoitti:

        PHP:llä käy myös aika näppärästi, ei montaa riviä tarvitse esimerkiksi CSV:n esittäminen html-muodossa, kun käyttää fgetcsv:tä apuna.

        http://php.net/fgetcsv
        https://stackoverflow.com/questions/518795/dynamically-display-a-csv-file-as-an-html-table-on-a-web-page#518923

        Ei mitään järkeä. PHP on vaihtoehto silloin kun on kyse datan persistoinnista. Nyt kaiketi halutaan joku taulukko mihin syötellä lukuja ja se sitten laskee tuloksia.

        Javascript on omiaan tuollaiseen ja tuohon löytyy valmiita mistä valita: https://jspreadsheets.com/


    • lerppajeejee

      Jos tuollaisia olisi, ei varmaankaan menisi excel ohjelmaa enää kaupaksi.

      Lähimpiä estimaatioita tuollaisesta on esimerkiksi libreoffice.exe, jolloin käyttäjällä ei tarvitse olla exceliä koneellaan.

    • Ai että jokaisesta taulukosta oma ohjelmansa. Eikö ois kätevämpi avata vaan jossain ohjelmassa?

      • taulukkosovellus

        Nooh, kaikilla ei ole koneellaan exceliä, pitäisi voida jakaa taulukkoa heillekin.


      • taulukkosovellus kirjoitti:

        Nooh, kaikilla ei ole koneellaan exceliä, pitäisi voida jakaa taulukkoa heillekin.

        Tee html-taulukko ja jaa nettisivuna.



      • taulukkosovellus kirjoitti:

        Nooh, kaikilla ei ole koneellaan exceliä, pitäisi voida jakaa taulukkoa heillekin.

        Kaikilla ei ole edes Windows-yhteensopivaa tietokonetta, jossa tuollaisen voisi ajaa. Pitäisi tehdä oma paketti Macille, Linuxille ja mobiililaitteille.

        Huhtikuuhun asti ehtii lataamaan vielä Excel-viewerin Windowsille.

        https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=10


    • Turbo-Urpo
    • MiamiViceVersa

      Entä onko päinvastaista ohjelmaa, joka purkaisi exe-ohjelman taulukoksi? Eli käytännössä assembler-koodiksi, jossa komennot parametreineen olisivat siististi omissa soluissaan ajojärjestyksessä, yhdellä rivillä siis yksi komento.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe