Kuka tietäisi tuosta takuueläkkeestä ja kertoisi sillä kun soitin Kelaan ei siellä virkailija oikein tiennyt eli oli välillä toista mieltä ja sitten taas eri mieltä. Jos joku viisaampi vastaisi. Kiitos.
TAKUUELÄKE
4
447
Vastaukset
- olisiko.vai
Oliko se niin että jos kansaneläke työeläke jäävät alle tuon takuueläkkeen se on kai nykyään 775e niin silloin olisit oikeutettu takuueläkkeeseen. Voin olla väärässä mutta kuten kirjoitit tietävämmät kertokaa.
- Oululaaine
Kyllä. Jos nettotyöeläkkeen ja kansaneläkkeen yhteenlaskettu summa on sinkulla alle tuon 780e/kk niin saat todennäköisesti myös takuueläkettä. Ulkomaan eläkkeet vaikuttavat myös. Parisuhteessa asuvalla raja on alhaisempi.
- dsdsfee
Takuueläke on tuota luokkaa ja sen saa eläkeläiset jolla eläke alle k.o summan. Poikkeuksena on joku varhaiseläkkeelle siirtyminen niin sitten oikeus on pienempi tms..Kyllä tämä asia kelan sivuilta löytyy.
- ppinkk
Minun käsittääkseni varhaiseläke ei vaikuttaisi mutta jos jollakin on faktaa niin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921491
Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1131208Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?761053- 98959
Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa258958Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.33952Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.90945En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va148945Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.12905En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92889