Millaista Enduro pyörää suosittelisitte 2m pitkälle ja 100 kg kuskille.
Onko esim mahdollisimman iso vaikka 450 4-tahti parempi kuin joku pienempi 2-tahti koneella oleva ?.
Mitä muita asioita kannattaisi ottaa huomioon ?
Enduropyörä pitkälle miehelle ?.
11
625
Vastaukset
- Jutustelija1
250cc 2t vie 450cc nelaria kuin litran mittaa. Eli muista muuntosuhde 2t ja 4t koneiden välillä.
Ja osta nyt vaikka sitten joku 250cc tai isompi 2t, senhän siis halusit tietää.- Rankkatotuus
Nykyää alkaa jo mennä toistepäin että nelarit kyykyttelee kaksitahdit. Alkaa menee noi nelarit jo niin pitkälle kehityksessä joka vuosi ja ainoo valmistaja joka kunnolla enää noita kaksitahtisia kehittää on KTM
- Jutustelija1
Rankkatotuus kirjoitti:
Nykyää alkaa jo mennä toistepäin että nelarit kyykyttelee kaksitahdit. Alkaa menee noi nelarit jo niin pitkälle kehityksessä joka vuosi ja ainoo valmistaja joka kunnolla enää noita kaksitahtisia kehittää on KTM
Kyllä ne mallit joita vielä myydään niin pidetään iskussa, ja 2t koneella on niin jumalaton etumatka nelariin ettei siinä paljon kehittelyt auta ellei pysty ihmeisiin.
- twinshock
Jos työkalut pysyvät kädessä, koita katsella esim jotain - 85 - 86 Maicoa. Ne ovat senttitolkull
a korkeampia kuin japsipyörät ja hyviä ajettavia. Myös ensimmäiset Husabergit olivat korkeita, mutta aika epävarmoja tekniikan suhteen. - nsthu
Hujoppi narujalka, osta koripallo.
- käyjakukkuu
300 exc suomi enskaan ihan must peli, muita ei kannata edes harkita.
Käy myös tavikselle kuin pro kaverille. Katoppa keskusteluita ja muuta niin ymmärrät että miksi.- Jutustelija1
Niin no esim juuri tuollaistahan tuossa suosittelin...
Mutta tärkeintä nyt on pelastaa aloittaja nelarin kiroilta.
- mieshe
Pääasiassa ajat ilmeisesti metikössä.Kaksitahti mehtähommiin, mutta esim. asfaltilla pitempää matkaa sillä ei aja pirukaan.
- Jutustelija1
Minä ajan pitkääkin matkaa oli tahteja sitten enemmän tai vähemmän.
- Anonyymi
450 nelaria löytyy koska ole yleis pyörä,
- Anonyymi
Mistä kohtaa tuo on mitattu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293497- 851825
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151591Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887