Valitkaa Cubio!

Tyytyväinen asiakas

Hyvät asiakkaat, valitkaa Cubio! Se on tämän hetken edullisin ja yksinkertaisesti paras matkapuhelinliittymä.

Asiakkaat ovat hyvin tyytyväisiä kautta linjan. (Lue asiakkaiden palautteita alempaa.)

Olin ennen Soneran asiakas, ja minua tympi suuret laskut kuukausittain! Mutta sitten löysin uuden Cubio-liittymän, ja elämäni hymyilee! Se on hyvin halpa liittymä!
-Mauri 45 vuotta

Hei olen Rita Vaasasta. Olen hyvin tyytyväinen uuteen Cubio-liittymääni. Se on hyvin halpa. Ennen minulla oli Elisa, mutta sen laskut olivat suuria. Nyt olen Cubion onnellinen asiakas!
-Kiitoksin Rita 32 vuotta

Ällistyttävää! Minäkin vaihdoin Cubioon, ja jo hymyilyttää! Uskomattoman halpa matkapuhelinliittymä.

Tutustu sinäkin omaan Cubio-liittymääsi osoitteessa http://www.cubio.fi/cgi-bin/iisi3.pl?cid=cubio

Liity sinäkin tuhansien Cubiolaisten onnelliseen joukkoon!

Yhteystietomme ovat seuraavat:

Vilhonvuorenkatu 11A
00500 Helsinki
Finland
puh. 358-9-689677

Terveisin eräs onnellinen Cubio-liittymän omistaja Pekka

11

3247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viiru

Ei pärjää kolumpukselle taikka telefinlandille Noilla paketti hinnoillansa.

• Ja suomalainen

Dna on oikeasti edullisin vaihtoehto.
        Markkinoilla ei ole läheskään niin halpaa puhepakettivaihtoehtoa kuin Dna Ilona
        500min puhetta ja 50 tekstiviestiä= 19,90
        Markkinoilla ei ole niin halpaa omaan verkkoon halvalla-liittymää, kuin Dna Helmi
        2s puhelut, 2 sentii tekstarit kk-maksu 2,95
        Lisäksi vielä tasahintaisten hintojen suunnannäyttäjä Dna Onni
        0,69,0,69 ja kk 0,66

Kellään toisella operaattorilla ei ole näin edullista trioa.
        Lisäksi vielä suosittu Dna Prepaid

• joojoo
        Ja suomalainen kirjoitti:

Dna on oikeasti edullisin vaihtoehto.
        Markkinoilla ei ole läheskään niin halpaa puhepakettivaihtoehtoa kuin Dna Ilona
        500min puhetta ja 50 tekstiviestiä= 19,90
        Markkinoilla ei ole niin halpaa omaan verkkoon halvalla-liittymää, kuin Dna Helmi
        2s puhelut, 2 sentii tekstarit kk-maksu 2,95
        Lisäksi vielä tasahintaisten hintojen suunnannäyttäjä Dna Onni
        0,69,0,69 ja kk 0,66

Kellään toisella operaattorilla ei ole näin edullista trioa.
        Lisäksi vielä suosittu Dna Prepaid

DNA on varmasti ihan hyvä jos asut jossain suuremmassa kaupungissa, MUTTA meneppä maaseudulle niin saat laukata ympäri mäkiä ja mantuja että saat edes yhden tolpan kuuluvuuden puhelimeen. EI kiitos! nimimerkillä. kokeiltu

• Nimetön

otin syksyllä cubion paketti liittymän ja odotin että laskut hieman pienenisi.seurasin tarkkaan mitä soitin ja kuinka paljon lähetin tekstareita.
      ensimmäinen lasku tuli joulukuun puolivälissä suuruudeltaan 153e.siiinähän meinas lentää persiilteen kun ei puheluitakaan ollut kuin 5 tuntia ja joitain minuutteja.
      olen pyytänyt cubiolta useita kertoja oikaisuja laskuun mutta mitään ei vaan tunnu tapahtuvan,ei sitten minkäänlaisia yhteydenottoja.
      tähän päivään mennessä on laskuja tullut jo kolme lisää ja niissäkin yritetään veloittaa liittymästä jonka suljin joulukuun alussa.
      että ei taida olla hyvää ja halpaa,taidan vaan pysytellä soneran liittymässä niinkuin olen pysytellyt jo vuodesta 1992 ja homma pelaa vaikkakin saattaa olla hieman muita kalliimpi mutta..........
      [email protected]

• Cricko

Jeh, siitä on yli vuos kun vaihdoin Cubion liittymän Saunalahteen ja laskuja satelee... VUODEN JÄLKEEN?
        Rasittavaa kokoajan olla soittelemassa ja oikomassa asioita.

• Cubio pannaan
        Cricko kirjoitti:

Jeh, siitä on yli vuos kun vaihdoin Cubion liittymän Saunalahteen ja laskuja satelee... VUODEN JÄLKEEN?
        Rasittavaa kokoajan olla soittelemassa ja oikomassa asioita.

Cubio laittaa laskut myös helposti perintään. Perintätoimistossa kyllä tietävät, että Cubio lähettää turhia laskuja jne. Eli jopa perintätoimistossa tunnetaan Cubion outo tapa tehdä businesta.

• ...
        Cubio pannaan kirjoitti:

Cubio laittaa laskut myös helposti perintään. Perintätoimistossa kyllä tietävät, että Cubio lähettää turhia laskuja jne. Eli jopa perintätoimistossa tunnetaan Cubion outo tapa tehdä businesta.

no niin nyt se sitten tuli,elikkä perintä toimiston kirje asiakkaana cubio eikä yhden ainutta yhteyden ottoa ole cubiolta tullut.
        perintä toimisto yllättäen ymmärsi asian 13 minuutin juttelun jälkeen.saapas nyt sitten nähdä miten asia etenee.
        tavan on kumma firma kun ei asiakaspalvelua tunneta,tai jos sitä ei edes ole sehän selvittäisi ne niin sanotut halvat hinnat.
        JA PASKAT,TOLLAISET YRITYKSET PITÄISI VIEDÄ SAUNAN TAAKSE JA "LOPETTAA"

• Sankari

Muijalla oli cubion liittymä. No kaipa se olis periaattees voinu olla hyvä, mutta joka kerta, kun soitin hänelle puhelut meni cubion loistavaan vastaajaan. Puhelin oli kyl aina päällä, mut en vain saanut siihen yhteyttä. Asiasta soitimme cubiolle, mutta he eivät korjanneet asiaa ikinä. Nyt hänellä on sitten uusi liittymä. Joku tos aikasemmin puhu cubiosta ja perintätoimistosta. Tuttuni tietää näistäkin asioista hyvin, mutta en siitä sitten enempää tässä puhu.

• t.s

minulla oli tuollainen cubion liittymä n.4 kk eikä tullut ainuttaka laskua. Sitten sieltä tullee n. puolen vuoden päästä miljoonan lasku. Itse olen vaihtanut tämän liittymän jo pois koska totesin että se on p...a! Minulla oli siinä saldoraja 40€ mutta silti loppusaldo oli kun kysyin lasjutuksesta oli yli 70 €!! ELI SANON TEILLE KAIKILLE ETTÄ ÄLKÄÄ OTTAKO CUBION LIITTYMÄÄ!!

• soit

2 tyytyväistä, haloo-o-o. Onhan se alku...

• Kokenut

pomoltakin!!

Lopeta se virhelaskuttaminen.. kiinni jäät kuitenkin.

Ymmärrän kyllä että sieltä ne miljoonat tulee mutta jos aiot jatkossakin toimia alalla niin suosittelen rehellistä toimintaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe