Todella pelästynyt

Pelottaa

Okei eli viime yönä heräsin 03.21 ja huomasin että huoneessani oleva työpöydän tuoli oli liikkunut aivan huoneen toiseen päähän. Kun näin tuolin niin pelästyin ja menin peiton alle. Olin todella pelästynyt ja syke hakkasi. Hengittelin peiton alta nostamalla varovasti reunaa toiselta puolelta. Noin klo 03.40 päätin että nyt menen takaisin nukkumaan ja lopulta nukahdin.
Olen lukenut netistä kaikenlaisia teorioita demoneista ja riivatuista huonekaluista. Pystyykö kukaan kertomaan mitä tämä tarkoitaa.
Yksi minun sukulainen kuoli hetki sitten onko sillä vaikutusta asiaan.
Olisi hienoa jos vastaisitte pian, olen todella pelästynyt.

10

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyssyntällaista

Ei sukulaisen kuolemalla ole mitään tekemistä ilmiön kanssa. Jospa kuitenkin illalla epähuomiossa siirsit tuolin toiseen paikaan. Onko sinulle tapahtunut ennen tuollaisia selittämättömiä juttuja.

• Cool18

No ei toi nyt noin kyllä sitte alkuunkaa oo.... mieti mitä pistät.

• Pohdittava.asia

Oletko aikaisemmin pelännyt tuoleja?

• Cool18

Siis en tiiä nyt yhtää kelle sääki selität siin.

• kummaatouhua

Jospa lattia on vähän kalteva?

• Cool18

Sama sunkaa sitte!

• MirandaUusi

No tää on pelottavampi! Siis tää on aivan totta vik oon 13wee... mutta tää tapahtu syksyllä.

Oli yö, ja ulkona satoi vaettä. Kello oli 00.20, kunnes... sitten heräsin kun mikro meni itestään päälle. Se oli 4 sekunnin jn päällä ja loppui, ovi aukesi ja pamahti kunnolla kii. Ihme kyllä, jostain syystä en olisi halunnut mennä mutta otin niskasta kii, ja menin... kun olin keittiössä.... se oli sellinen näky ketä ei osais aavistaa......... veitsi oli laatikosta tippunut lattialle, ja siinä oli..... verta. Meinasin ruveta kiljumaan mutta en ruvennut mutsini takii. Eli siinä sitte pesin sen ja, hoidin kuntoon itteni. Sitten kävin vessassa, ja olin pesemmässä käsiä. Sitten menin huoneeseni kun olin kuivannut ne, nii avasin oven ja laitoin ki. Mutta näin nurkassa hahmon, se oli mies ei nainen. No se mumisi jorain tuli 5 metrii mun lähelle kääntui meni telkkarin läpi ikkunasta läpi, ja kuullui ihan kamalaa messuu 1 minuutin ajan. No menin nukkuu ja sitten, tuntui siltä kuin joku tyyliin vaik demoni nii olis, tai oon siis varma et se oli demoni. Nii sitte mä rupesin vasten tahtooni liikuttaa kättäni. Yritin estää, mutta en pystynyt. Joten yritin kiljuu no, sen ei myöskään onnistunut. Sitten se loppui. Apua... taas tuolta kuului kolaus... mut no annetaan niiden olla. No eli sitte taas nukkusin ja kuulin kuinka mun nimee kuiskailtiin 7 kertaa. Sitten sanoin jättäkää mut rauhaan, jättäkää mut rauhaan ja kuului vaimea huuto en! No sanoin tätä ja sitten hiljeni, nukuin taas. Sitten heräsin outoon kosketukseen, olkapäillläni. No ne tuntuivat käsiltä, jääkylmiltä kalikoilta. No sitten aukaisin silmäni. Minä katsoin siinä itteeni.. sitten minä katosi. Loppua en muista hyvi mut se tais loppuu tohon.

Eli siis, oon nähny oman kaksoisolentonikun olin 5wee, ja viimeks ku näin nii oli silloi ku olin 9wee. Mikä on kaikis oudointa, nii oli se ku joku aikuinen väitti et olin ollu kerhossa no enää en oo käyny. Mut silloi olin just lopetranu, eli sitte hän katto mua sen näkösenä ku hän olis ollu kauhuissaan. No sitte hän päästi mut takas kavereitten luo, jos heitä kavereiks voi edes sanoo. No kuiteski, mulla on kaksoisolento. Mutta en käsitä sitä et miks aina mää oon kohde sillä mulle on tapahtunu yks kolmaski juttu muuten.

Eli olin eilen illalla omas kopissani ja, kuunteli puolitäysillä musiikkii radiost. No sitte 5minsan pääst se vaihto itestää kanava, ja 5sekan pääst se vaihto itestää kanavaan uudestaa mut samalle, kanavalle kui se oli ollutki. No mä sammutin sen koska mä en enää jalsa tätä touhuu, koska mulla on käyny monta kertaa noin, mut 2kertan se on vihdellu koko ajan jatkuvasti kanavii. Eli sen takii en viittii musiikkii kuunnellla yhtä paljoo varsinkaa kokeiden aikana. Siis ku pitäis lukee.

No täs oli mun tapahtumat. Moi!

• Kulkijavaan

Jeesus Kristus olkoon kanssasi. Luulempa että nuo ovat pahojen henkien tekosia.
        Jos tahdot tulla uskoon rukoile Jeesukselta syntejäsi anteeksi ja pyydä häntä tulemaan elämäsi Herraksi. Hän tulee pitämään sinusta huolta sinun ei tarvitse enää sitten pelätä. Koska Jumalan voima on kaikkia henkivaltoja suurempi.

• Pröööööööööööööööt

Minäkin heräsin viime yönä n. klo 04:15 kauheaan kusihätään. Kävin vessassa ja menin takaisin nukkumaan. Kissa oli sillävälin hävinnyt jalkopäästä, mutta tuli kohta takaisin. Varmaan joku kummitus oli sitä käynyt kiusaamassa.

• MirandaUusi

No voi paska sun kommenttiis.............. no kiva jos tykkäsit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe