En tule enään ikinä palvelemaan möykkäävä asiakasta. Vittu, jos joku ärsyttää asiakasta niin minä en ole mikään huutokohde. Eli selväksi teen asian, jos huudatte, haukutte tai mollaatte muuten vain niin minä EN PALVELE !!!! Vittu piste.
Vastaukset 6
- älä-välitä
Asiakaspalvelussa saattaa joutua kohtaamaan ihan mitä vain. Ei siitä kannata itseensä ottaa, ei se ole sinulle henkilökohtaisesti tarkoitettu. Joskus ihmiset vain purkavat paineitaan. Niinhän sinäkin juuri teit. Mutta mitäpä tuosta!
- Märkkelin
Joo ei kannata välittää. ASIAKAS itse käyttäytymisellään mollaa itsensä. Totuus on että sellainen jää mieleen ja on puheenaihe joka leviää suusta seuraavalle. Jos ei sitä ymmärrä on omaa tyhmyyttä.
- Hohhoijakkaa
Olet töissä, käyttäydyt kuten töissä käyttäydytään - käyttäytyi asiakas ihan miten tahansa.
Jos olisit minulla töissä ja käyttäytyisit kuvatulla tavalla, antaisin kirjallisen varoituksen. Toisesta potkut. Alkaa näkyä tämä mössäjen sukupolvi työelämässä jo. Mitään ei saada aikaiseksi ja itketään, kun asiakas sanoi pahasti. Kas kun ette pyydä äitiä soittamaan töihin, kun tuli paha mieli ja loppuiän traumat...- Paitsiettäei
Höpsispöpsis. Ei se ole nossöä tai itkemistä, jos pitää puoliaan. Töissä käyttäydytään toki asiallisesti (ei vedetä vinkujaa pataan), mutta ei häntä myöskään tarvitse palvella silloin, vaan siinä tilanteessa pyydetään palamaan asiaan myöhemmin kun osaa käyttäytyä. Eikä myöskään ole potkuille hyväksyttävä syy rauhoittaa tilanne sillä, että pyytää poistumaan.
- Pääkiinniorja
Kyllä sinä palvelet, kun läväytän sua päin taulua. Olet orja ja nuolet kenkäni, jos käsketään. Siitä sinulle maksetaan.
- Hahahaaaaaa
Kai tiesit, että tauluun läväyttäminen on pahoinpitely, eli taitaapa jo. tilanteessa palvelu jäädä saamatta ja silti joudut maksumieheksi 😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473