Mikä ihme siinä on, että Katsomo onnistuu vuodesta toiseen/muutoksesta muutokseen munaamaan katseltavuuden. Aina on uutta päivitystä ja sitä tai tätä ja siltikään ei toimi! Kilpailijoiden (Yle Areena, Ruutu yms.) vastaavat kanavat toimivat moitteetta.
Katsomo pätkii, näyttää vaan mainokset ja sitten pimeää--ääni saattaa kuulua kyllä, mutta kuva ei näy tai lataa ja lataa ja lataa... Vaikka vaihtaa selainta, niin ei. Jos hyvällä tuurilla saat ohjelman näkymään, niin kun tulee mainoskatko alkaa ohjelma yllätys, yllätys alusta!! Et voi "kelata", et siirtää kursoria...vain tuurilla ja kikkailemalla saatat päästä jatkamaan ohjelmaa siitä, mistä pitäisi!
KÄSITTÄMÄTÖNTÄ TOIMINTAA MAIKKARI! C MOREa ei todellakaan uskalla tilata, sillä rahat menevät hukkaan.
Palautetta annan säännöllisesti, mutta parantavaa laatua olevaa muutosta ei vain saada aikaiseksi...sama peli vuodetsa toiseen. Onko väärä alusta mihin tehty ja on ollut niin kallis, ettei vaihtaa voi?!
Miksi, oi miksi?! Tulee niin huonolle tuulelle tästä "palvelusta".
Mitähän nyt taas päivittäisin, että näkyisi?
KATSOMO EI KOSKAAN TOIMI KUNNOLLA
21
10557
Vastaukset
- Oletoikeassa
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Olen myöskin ihmetellyt tuota jo vuosia. Joskin on ihme kyllä pelannut minun käytössäni kelvollisesti jo viimeiset puoli vuotta....
Mutta sitä ennen, kaikki edellä mainitsemasi on tuttua. Välissä ollut täyttä arpapeliä että saako näkymään. Apple tv- ja chomecast-tuet tuotiin mukaan aivan liian myöhään, ja myös näiden molempien toimivuus oli alussa hirveä.
Käsittämätöntä kyllä, jopa käyttöliittymä on onnistuttu sössimään. Perusidea on ehkä hyvä ja muista erottuva, mutta esimerkiksi chromecast-painike on aivan käsittämättömässä paikassa.
Annettakoon käytännön esimerkki:
Avaan apin, ja kirjoitan hakukenttään "uutiset" ja valitsen sen kyseisen ohjelman, katsomo näyttää minulle ensin seuraavalla vikkolla tulevaisuudessa tulevat uutiset, "ohjelmasi ei ole vielä alkanut". Sitten joudun skrollaamaan alaspäin, ja etsimään lukuisten klippien joukosta sen viimeisimmön lähetyksen ja avaamaan sen.
Tässä vaiheessa haluaisin kuitenkin saada ohjelman näkyviin telkkaristani. Chromecast-painike on kuitenkin sovelluksen etusivulla, joten joudun palaamaan alkuun, jotta voin painaa sitä, minkä jälkeen joudun toistamaan nämä kaikki turhauttavat vaiheet uudestaan.
Myös chromecast-painike on poikkeuksellisen tyhmä. Viimeksi kun käytin tätä sovellusta, katsoin ohjelmani takkahuoneen chromecastilla, nyt haluaisin kuitenkin käyttää olohuoneen älytelevisiota. Painike kuitenkin yhdistää aluksi automaattisesti viimeksi käyttämääni laitteeseen ja käynistää takkahuoneen tv:n. Siispä joudun ensin ravaamaan mutkan takkahuoneessa, jotta saan väärän tv:n suljettua.
Ja tämä on täysi tositarina. Kuvittele vielä se pettymys kun kaiken tämän jälkeen tv:stä näkyykin pelkkiä mainoksia, kuten se vielä vuosi sitten oli. Katsomo suostui näyttämään pelkät mainokset, ohjelmat jäivät katsomatta.- Oletoikeassa
Hei! Nyt pitkästä aikaa avasin tuon kyseisen apin. Vaikuttaisi siltä, että pahimmat käyttöliittymän ongelmat on korjattu! Toimivuudessa sen sijaan on edelleen parantamisen varaa....
- Anonyymi
Vika ei ole katsomon vaan sun W10:es
- Anonyymi
Vika oli Katsomon Android ja Ios-apeissa. Niistähän ylläoleva tarinakin kertoi.
Windows ei liity tähän mitenkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika ei ole katsomon vaan sun W10:es
Myös minä olen havainnut paremmaksi olla käyttämättä koko palvelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika oli Katsomon Android ja Ios-apeissa. Niistähän ylläoleva tarinakin kertoi.
Windows ei liity tähän mitenkään.Kaikissa muissa toimii mutta ei edgessä!
Windowsin vika! - Anonyymi
Oletoikeassa kirjoitti:
Hei! Nyt pitkästä aikaa avasin tuon kyseisen apin. Vaikuttaisi siltä, että pahimmat käyttöliittymän ongelmat on korjattu! Toimivuudessa sen sijaan on edelleen parantamisen varaa....
Windowsilla mikään ei toimi kunnolla!
- Stools
Näin se on! Tiedän melkoisen joukon ihmisiä, jotka eivät enää edes avaa Katsomoa edellä mainituista syistä. Minultakin jää katsomatta moni ohjelma, jos en sitä telkusta ennätä katsoa, sillä Katsomosta sitä on turha yrittää saada näkyviin ilman taistelua ja yleensä siinäkin vielä häviää. Ei tosiaan viitti enää. Muilla kanavilla homma toimii.
- Anonyymi
Eipä katsomo suostu toimimaan ilmoittaa vain että palvelu ei ole juuri nyt saatavilla .harmittaa varsinkin kesällä kun ei viitti telkun edessä istua aikaisin illalla
- Vieläpätkii
Katsomo pätkii
- Turbo-Urpo1
Kävin vilkaisemassa, kun aihe taas nostettiin pöydälle. Pätkimistä ei ollut, mutta kuvan laatu ihan perseestä. Veratasin yle arenan kuvaan, jossa ei ollut mitään moittimista. En yleensä käy edes tuolla katsomon puolella, ja nyt vieläkin vähemmän.
- Turbo-Urpo1
Onko nämä katsomon uutiset, kaikilla noin hiton huonolla kuvan laadulla: https://www.katsomo.fi/uutiset
- Anonyymi
Se ei todellakaan ole Windows 10:n vika jos katsomo ei toimi ja tuota samaa on ollut joka vuosi. Sain Cmoren koodin joskus ja kokeilin niin suorissa kanavalähetyksissä aina kuva sumeni jossain vaiheessa. Ihme kyllä tallenteet toimi paremmin. Nyt tällä hetkellä katsomo toimii paremmin nämä on pääosin tallenteita ja suorana tuli se jalkapallon UEFA finaali toimi kyllä ihmeen hyvin. Tuleeko ne Formulan Kanadan aika-ajot samalla tapaa koska Subilta tulee myös lähetys.
- Anonyymi
Sinä siis puhut MTV Katsomosta, siitä mainostajien virityksestä, ei ole olemassa mitään hyvää syytä käyttää kyseistä palvelua.
- Anonyymi
Katsomo ei toimi jos yrität käyttää sitä ubuntulla. Usein käy niin ettei edes koko verkkoa löydy. Käynnistymiset kestää lyhyemillään pitkän matkaa yli 100 sekuntia. Jos sen joskus saa päälle ei kannata sammuttaa koska ei vaan jaksa odottaa tuollaisia aikoja.
- Anonyymi
Katsomo toimi minulla aamulla normaalisti, mutta illalla ei toimi ollenkaan. Mainokset kyllä näkyvät mutta itse ohjelma vaan lataa ja lataa?
- Anonyymi
Eipä toimi vieläkään 05/ 2022. Ohjelman mainokset toimivat moitteettomasti. Miksi näin? Ohjelma tökki, pysähtyy.
- Anonyymi
Kun siirtyi kirjautumisen taakse 2017 kaikki ohjelmat, niin eipä ole tarvinnut senjälkeen katsomoa ja MTV:tä katsella. Elämä on paljon helpompaa niin. Suosittelen muillekin. Pitäkööt tunkkinsa!
- Anonyymi
Onko tuossa mitään järkeä edes tehdä tiliä, kun joutuu tekemään täydellisen sukuselvityksen ennen kuin pääsee katsomaan.
- Anonyymi
Edelleen ihan täyttä kuraa koko MTV Katsomo. Lähetys pätkäisi kesken lätkämatsin kaikilta käyttäjiltä eikä tukeen saa mitään yhteyttä. Kun valittaa jäkikäteen niin se on henkilökohtainen voi voi kun ei ollut heti yhteydessä ja pesevät vastuunsa täysin. Raha kylllä kelpaisi kuukausittain vaan tähän loppui tilaaminen. CMore takaisin, se sentään toimi hyvin.
- Anonyymi
Oikeaa puhetta. 🌹
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733714Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351236
- 1111129
- 1101093
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896