Kaupungilla liikkuu juttuja ketsuppia ihmisten päälle ruiskuttavasta ukosta, mistähän asiassa on kyse? Onko syytä olla huolissaan?
Ketsuppikostaja
17
1401
Vastaukset
- tosihuolissaan
Ole kuule tosiaankin huolissasi,kaupungeissa on kaikenlaisia kahjoja. Onko ihan huhupuhetta,vai onko joku sikäläinen oikein käynyt jossain kaupungissakin?
- persueki
Viitasaaren kaupunki on siinä kun kävelee k-marketilta r-kioskille, ydinkeskusta.Joskus kesäaikaan joutuu odottamaan kaksi sekunttia että pääsee suojatien yli.Sykkivä metropoli siis.
- Hehehehee
Juntit jyrää
- Kjähkjäh
Menehän nyt juntti sinne sahalle teukan ryppyreikää rasvaamaan
- Brszzz
No nyt jo Viitasaaren Seutukin kirjoittaa tapauksesta. Häiriökäyttäytyjä on tehnyt useita hyökkäyksiä sivullisia kohtaan ja poliisikin on ottanut asiaan kantaa.
- Kjähkjäh
Ou jee ei sentään talon majoneeseja ruikannut silmille
- jokujoskus
Eikös täällä joku kirjoitellut aiemmin talvella,että isoaholla saattaisi liikkua joku majoneesin ruikkija...
- Kjähkjäh
Sinähän sen tiedät puskajussi
- älätuolleen
Kjähkjäh kirjoitti:
Sinähän sen tiedät puskajussi
Älä tuolleen ala nimitellä,en minä sinun reviirille tule. Pelottele sinä nuoria naisia rumalla naamallasi. Minä vilauttelen vain varttuneemmille rouville,he osaavat arvostaa reilunkokoista ja ryhdikästä majoneesipursotinta,kun kotona näkevät vain pieniä ja velttoja
- eitodel
ei ulkonäöltään,eikä maultaan. Makua useat maistaneet ovat kuvailleet sanoilla kermainen,miedosti suolainen ja suutuntumaa useimmiten kookas,miellyttävä...
- eitodel
eitodel kirjoitti:
ei ulkonäöltään,eikä maultaan. Makua useat maistaneet ovat kuvailleet sanoilla kermainen,miedosti suolainen ja suutuntumaa useimmiten kookas,miellyttävä...
tänään taitaa pakkanen kiriä sellaisiin lukemiin,että minun iltalenkilläni saavat rouvat olla rauhassa. Pahoittelen,mutta kyllä nämä terveysaiatkin pitää otta huomioon, Katelkaa vain siellä kotona sitä pientä ja ryppyistä. puhaltakaa siihen ilmaa,sehän saattaa herätä. Oikein tukevasti huulien väliin ja sitten. onnea ja menestystä toivottelen...
- Hkig
Poliisit tehny täsmäiskun kyseisen herran luo tänä iltana
- ketsuppitrinnuksille
Empäs jäänyt kiinni vieläkään, vielä riittää vanhassa virtaa, isoahon naiset ne todella kääntää pään...
- Hehehehee
Sinun plösön päätä ei käännä kuin teukan ryppyreikä
- höpötystä
ei muuten tehnyt....nytkään
- hööhhööhöhööhöh
pentsot loppuu auttakee vidusaarelaiset tai ees jouni apuva tuu auttamaan kaikki nillittää öhhöhhöhöhöhööhhö
- sinappii
Vieläkö ketsupit roiskuu, vai joko tekijä saatu kiinni? Mielenkiintoinen toimintamalli protestoida.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513