KIROUS

Henry

Ensiksi, en ole uskova, en ole ateisti, en kuulu mihinkään kirkkoon/lahkoon. olen siis tavallinen työssä käyvä perus maalaisjärkeä käyttävä Suomalainen 37 vuotias aikuinen, jolla on kaksi lasta ja joka nauttii asioiden pohdinnasta ilman muiden sanelemaa totuutta. Nauran Sci-, ja kauhuleffoille, jotka kyllä toistavat itseään, kuten typerät tekaistut Ufo-dokumentit, Ne ovat yleensä vain hauskaa viihdettä!

Kuitenkin,

Noituus, New Age, Horoskoopit, Scientologia, Musta Magia, Jumalan sana (=lue raamattu), Astrologia, Ufot, ruumista irtaantuminen (musta raamattu)ja jopa Harry Potter ovat koskettaneet mieltäni viime aikoina. Pohdinnan tulos on, kun katselen yksin tähtitaivasta ja mietin maailman kaikkeutta ja koitan löytää totuutta, että järkeni ei siihen riitä. Maailma on ääretän ja meillä on yli tiedossa yli mijardi tähteä, joita emme voi koskaan saavuttaa. Ihmisjärki on rajallinen!(ikävä kyllä, vaikka olen dippainssi)
Ihmiskuntaa on askarruttanut hyvä-paha aina. Jokaisessa maailman kolkassa on jokin ylin voima, Jumala/Jumalat tms. (Viidakot, kylät, kaupungit)
Jokainen meistä voi nähdä ympärillään hyvää ja pahaa, ns, "henkimaailman asioita". Asioita, joita emme voi järjellä selittää. Okay, luin ajatuksesi, että "mulla oli paska päivä töissä ja mua v...ttaa, ja kohtelin ehkä työkavereita, perheenjäseniä väärin ja nyt haluan ripittäytyä tai purkaa sydäntä muuten" Tai ehkä olen kännissä ja örvellän?
Heh hehe heh..

Tunteet ovat kuitenkin jotain jota emme voi selittää. Usko on myös jotain jota emme voi selittää järjellä. Joko uskot tai sitten et. Se ei ole järjen asia, vaan uskon asia.

Esimerkki: Lapsesta asti mulle on sanottu, että pistorasiasta saa sähköiskun, jos sinne työntää rautaesineitä.. Uskon sen, mutta se on uskon asia, koska en ole koskaan kokeillut! ..pitäiskö tänään kokeilla ja tarkistaa onka fakta vai ei?

Lapseni rakastavat Harry Potteria ja hän on "cool" noita, joka osaa loitsut ja vitsit..
Hetkinen? ..Noita (?)
Minun nuoruudessani, noidat olivat aina pahoja ja ns. saatanan puolella. Nyt Harry Potter on miljoonien lasten suosikki ja hyvä.. ääh ääh..
Mitä Hel...ttiä?

Oikeastaan, mulla oli asiaa! Siis, jos olet jaksanut lukea tämän tuhrusen viestini loppuun asti niin tutustu kirjaan nimeltä:

OLIN NOITA

Kirjoittaja: Doreen Irvine
1974, suomennettu 1995.

JÄRKYTTÄVÄ TEOS JA JÄRKYTTÄVÄ KUVAUS NYKYAJAN ILMIÖISTÄ, JOSSA LAPSILLE SYÖTETÄÄN NOITUUTTA HYVÄNÄ ASIANA. Doreen Irvine paljastaa entisenä Saatanan Palvojana suunnitelmat, jotka on tehty myös sinun lastasi ajatellen, jotta lapset kaikkialla maailmassa voisivat ottaa noituuden vastaan hyvänä COOLINA-JUTTUNA. Entinen noita kertoo, kuinka lapset täytyy saada noituuteen mukaan, ilman että se olisi "pelottava" asia. Tavallaan, Harry Potterin kautta se on onnistunut hyvin läpi koko maailman...

Ps. Todella sairas kirja, joka ei sovi heikkohermoisille ja pahinta on, että tämä kirja on henkilön oma kuvaus asioista, joita hän katuu nyt jälkeenpäin! Ilmeisesti tämän sairaan kirjan kirjoittaja Doreen Irvine haluaa nyt "ripittäytyä" tai tehdä jollain tavoin parannuksen, kun kerran kertoo entisenä Noitana avoimesti kaiken, mitä tapahtui Englannin nummeilla ja maataloissa jokunen vuosi sitten, huh huh. Rankkaa tekstiä tiedossa niille, jotka lukevat kirjan!
Ps. Kuten sanoin jo aiemmin, en ole uskovainen, lahkolainen tms.. Olen tavallinen suomalainen, joka joskus pohtii asioita ennnen niiden nielemistä ja nyt tuli sellainen kirja käteen, joka menee ohi Best Sellerin nimeltään "American Psyko"..

4

915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irkku

      Sun kirjoitus on tosi hyvä. Itse ihmettelen miten paljon Suomessa ja kaikkialla maailmassa luetaan Harry Potteria. Kouluissakin opettajat suosittelevat oppilailleen luettavaksi ko. kirjaa. Me taidamme ottaa tuon pimeyden vallan huumorimielellä, vaikka sitä se ei todellisuudessa ole. Varomme lapsiamme joutumasta siunauksen alle, mutta olemme valmiit luovuttamaan heidät noituuden pariin, joka on kiroutta. Siunaus tulee Kaikkivaltiaalta Jumalalta ja kirous, joka on sielunvihollisen, siis saatanan maailmasta tulevaa. Itse me valitsemme ketä me haluamme palvella joko Jumalaa tai saatanaa. Mielestäni sinulla on hyviä pohdintoja ja rukoilemalla Jeesusta saat rukouksiisi vastauksen. Raamattu Jumalan Sana sanoo: Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. Tämän kohdan löydät Johanneksen evankeliumin 3 luku 16 jae, jatka vielä eteenpäin lukemista, niin näet koko Jumalan suunnitelman.
      Itselläni on kaksi poikaa ja heillä molemmilla on perhe. Olen kiitollinen, että saan rukoilla heidän puolestaan ja saan pyytää heille kaikille siunausta heidän elämäänsä.
      Haluan rukouksin kätkeä Taivaallisen Isän siunauksiin sinut Henry ja perheesi myös!

    • wizka

      Tuo "olin Noita" vaikuttaa ns.käänteiseltä käännytyskirjallisuudelta jota tuotetaan paljon. Esim.USAssa uskonnolliset yhteisöt ovat tuottaneet satoja kirjoituksia joissa entiset saatananpalvojat kertovat esim.ihmisuhreista ja kiduttamisista mutta viranomaisten tietoon ei ole tullut yhtään puhdasta uskonnollista rituaalimurhaa jos jätetään kristityt pois laskuista.

      • hög

        Kyllähän näitä noitana olojuttuja on saannut kuunnella ihan terveinä pidetyiltäkin ihmisiltä.
        Aika pahasti ovat seonneet todellisuudentajussaan,uloskaan ei uskalla lähteä,ilman että taroteista katsotaan ja sitä tietoa tyrkytetään sumeilematta muillekin ,omien lastenkin päät seloitetaan uskomaan höpötyksiä.Hyi.ja toisten elämää muka vakoillaan katsomalla heille kortteja,heidän olematta paikalla.
        Painuisivat "noidat"vaikka virkistävälle päiväkävelylle ja kahden vuoden terapiaan.


    • jepulis

      Tuo kirja on vanha, luin sen varmaan 10v. sitten, mutta ajankohtainen se on edelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2739
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      352
      2594
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      70
      1744
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      132
      1648
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1402
    Aihe