Ihmeellisiä vedättäjiä ja huijareita toiset keittiökaupat. Myyvät keittiökalusteiden lisäksi asennusta ja remppaa sähkö- ja putkitöineen tupla hintaan. Kokonaishinta on niin helvetin kallis että säästää puolet kun jättää myyjä liikkeen välistä pois ja ottaa asentajat suoraan ilman välikäsiä. Asentaja kertoi että hänelle maksettava urakkahinta on aivan mitätön, kalustekauppias ja tehdas ottaa valta-osan työn hinnasta.
Tupla ylihintaa, joooo
kallistaa
1
729
Vastaukset
- keittiömestari
mikä estää siis tekemällä ne itsekin kuka tahaan osaa naputtaa mmj tä seinälle tarpeellisille paikoileen. sis kutu joku tuttu sähkäri kytkemään ne vaan rasiaan helppo juttu
sama viemäri hommassa, kun käyt virossa kaljaa hakemassa haet sieltä edukkaat viemäri tarpeet ja mäntysuopa putelihan sulla kuitenkin on kotona, ei tarvi kun ruuvaat vaan kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919