parkkipaikka

v.m

saako romukeisari vetää johtoja minun auton alta ,minun tolppaan johdot vielä sisäjohtoja teipillä yhdistetty ja liitetty perkele,konemiehelle töitä parkkipaikalla ja heti

7

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaksamistajaksa

      Otat kännykällä kuvat virityksistä ja huomen aamulla asuntoasioiden hoitajan luokse kuntaan kuvien kanssa. Merkkaat itsellesi ylös milloin teit ilmoituksen josta voidaan jälkikäteen todeta sen tekeminen.

      Kuulin huhuja, että lumien sulaessa ongelma tulee häviämään. Asia tullaan hoitamaan kunnan haluttomuudesta huolimatta!!!

    • v.m

      revin viritykset mutta laittaa se ne yöllä takasin,siitä johdosta on kuva on otettava voimaan niin sanottu korpilaki ,polttaa se minun auton onhan se jo poltanut 2autoa toisen itse tupakoi autossaan ,nyt on 8 auton romua miksi se tuppautuu minun paikkaan sairas ,häätäkää se helvettiin peipon tieltä

    • v.m

      minä en vuota lumien lähtöä,kerkiää tapahtua mitä vain ennen sitä ,tarvitsen vain traktorin sen minä saan lainaan ,ja romuthan tulevat takasin .on häädettävä asukas

    • v.m

      olen pyytänyt talonmiehiä laittamaan lukon tolppaan ,ei ole näkynyt miehiä ,katsois sitten murtautuuko

    • Ei_roikkia

      Jokaisessa asuinkiinteistön lämmitystolpassa on oltava lukko. Jos lukitusmahdollisuus puuttuu on kiinteistön haltijan ryhdyttävä viipymättä toimiin asian kuntoon saattamiseksi ja siihen saakka on lämmitystolpat tehtävä jännitteettömäksi. Autonlämmitykseen käytettävää pistorasiaa ei saa käyttää jatkojohdon kanssa, vaan auton lämmitin on aina kytkettävä ajoneuvoon suoraan erityisen autolämmitykseen hyväksytyn kaapelin kautta. Jos joku toistuvasti rikkoo säädöksiä voidaan siitä tehdä ilmoitus suoraan Tukesille, jolle turvallisuusvalvonta sähkölaitteiden osalta kuuluu. Tukes voi määrätä uhkasakon uhalla asiat korjattaviksi tai sähköturvallisuuteen vedoten keskeyttää sähkönjakelun vaaralliseksi käyttöpaikaksi luokitellussa paikassa.

    • v.m

      nyt taas veti johdon minun auton yli ja vääntänyt peilit perkele en enää takaa mitä teen sekopäälle

    • avuttomat.aatut

      Naurattaa ihan nuo konalan inisijät kun vuosikausia parkuvat samaa asiaa ja yksi hurlumhei-tyyppi tekee mitä tykkää. Liekö missään muualla noin avutonta porukkaa ettei saada tuollaista asiaa järjestykseen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      243
      2111
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      80
      1817
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      72
      1529
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1245
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe