Hei, kysyisin että roolipelaako täällä enää kukaan kun tuntuu että mistään ei löydy mitään.. ?
Roolipelaako täällä enää ketään?
12
1991
Vastaukset
Ei. :(
Tai voin minä pelata, mutta emme me kahdestaan mitään kovin suurta saa aikaan.- sdfsdfsdf
Minä en roolipelaa ketään...muuta kuin itseäni. Aukesko?
- w0wittaja
Pelasin kerran 5 päivää wowia putkeen, tuli psykoosi.
- mietinvielänimimerkkiä
No siis mikäpä jottei. Ainakin jos aikaa liikenee. Oliko jokin tietynlainen roolipeli mielessä vai onko neuvottelu genrestä vielä auki?
Eipä ole aloittaja mitään sanonut noin viikkoon. Lieneekö lähtenyt?
Vaan neuvotelkaamme joka tapauksessa. Itselleni käy jotakuinkin mikä vain. Onko ehdotuksia?- mietinvielänimimerkkiä
Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.
mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:
Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.
Mikä nykyään sitten on suosittua? Susiropet ja creepypastat? Mikäli noihin rupeamme, vaadin vähintään jonkin nokkelan twistin konseptiin.
- mietinvielänimimerkkiä
Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan
mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:
Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan
Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. En tosin susiropeista oikein mitään tiedä, mutta tällä palstalla roolipelit nyt on muutenkin aina tehty vähän omalla tavallaan....
Voit perustaa ketjun tuolle. Minä kun en autistina osaa sitä houkuttelevasti kuvailla, enkä ropeskeneäkään tunne yhtään.
- Humputtelija
Pelattiin muijan kanssa semmosta roolipeliä että muija oli kiltti hoitsu ja mä tuhma lääkäri.
- joskusjoskusjoskus
joskus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612