Roolipelaako täällä enää ketään?

Vanilijallinen

Hei, kysyisin että roolipelaako täällä enää kukaan kun tuntuu että mistään ei löydy mitään.. ?

12

1982

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei. :(
      Tai voin minä pelata, mutta emme me kahdestaan mitään kovin suurta saa aikaan.

• sdfsdfsdf

Minä en roolipelaa ketään...muuta kuin itseäni. Aukesko?

• w0wittaja

Pelasin kerran 5 päivää wowia putkeen, tuli psykoosi.

• mietinvielänimimerkkiä

No siis mikäpä jottei. Ainakin jos aikaa liikenee. Oliko jokin tietynlainen roolipeli mielessä vai onko neuvottelu genrestä vielä auki?

• Eipä ole aloittaja mitään sanonut noin viikkoon. Lieneekö lähtenyt?
        Vaan neuvotelkaamme joka tapauksessa. Itselleni käy jotakuinkin mikä vain. Onko ehdotuksia?

• mietinvielänimimerkkiä

Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.

• mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:

Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.

Mikä nykyään sitten on suosittua? Susiropet ja creepypastat? Mikäli noihin rupeamme, vaadin vähintään jonkin nokkelan twistin konseptiin.

• mietinvielänimimerkkiä

Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan

• mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:

Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan

Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. En tosin susiropeista oikein mitään tiedä, mutta tällä palstalla roolipelit nyt on muutenkin aina tehty vähän omalla tavallaan....
        Voit perustaa ketjun tuolle. Minä kun en autistina osaa sitä houkuttelevasti kuvailla, enkä ropeskeneäkään tunne yhtään.

• Humputtelija

Pelattiin muijan kanssa semmosta roolipeliä että muija oli kiltti hoitsu ja mä tuhma lääkäri.

• Oliko potilaana lapsenne vai kissanne?

• joskusjoskusjoskus

joskus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      218
      2498
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2109
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      317
      1847
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      95
      1605
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      83
      1495
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1006
    Aihe