Roolipelaako täällä enää ketään?

Vanilijallinen

Hei, kysyisin että roolipelaako täällä enää kukaan kun tuntuu että mistään ei löydy mitään.. ?

12

1969

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei. :(
      Tai voin minä pelata, mutta emme me kahdestaan mitään kovin suurta saa aikaan.

• sdfsdfsdf

Minä en roolipelaa ketään...muuta kuin itseäni. Aukesko?

• w0wittaja

Pelasin kerran 5 päivää wowia putkeen, tuli psykoosi.

• mietinvielänimimerkkiä

No siis mikäpä jottei. Ainakin jos aikaa liikenee. Oliko jokin tietynlainen roolipeli mielessä vai onko neuvottelu genrestä vielä auki?

• Eipä ole aloittaja mitään sanonut noin viikkoon. Lieneekö lähtenyt?
        Vaan neuvotelkaamme joka tapauksessa. Itselleni käy jotakuinkin mikä vain. Onko ehdotuksia?

• mietinvielänimimerkkiä

Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.

• mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:

Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.

Mikä nykyään sitten on suosittua? Susiropet ja creepypastat? Mikäli noihin rupeamme, vaadin vähintään jonkin nokkelan twistin konseptiin.

• mietinvielänimimerkkiä

Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan

• mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:

Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan

Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. En tosin susiropeista oikein mitään tiedä, mutta tällä palstalla roolipelit nyt on muutenkin aina tehty vähän omalla tavallaan....
        Voit perustaa ketjun tuolle. Minä kun en autistina osaa sitä houkuttelevasti kuvailla, enkä ropeskeneäkään tunne yhtään.

• Humputtelija

Pelattiin muijan kanssa semmosta roolipeliä että muija oli kiltti hoitsu ja mä tuhma lääkäri.

• Oliko potilaana lapsenne vai kissanne?

• joskusjoskusjoskus

joskus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      144
      4007
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      366
      3084
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2018
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1715
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1148
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      861
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      804
    Aihe