Tanssipaikoilla on iloisia

Hymyilläänkunt

Mitä tuossa toisessa ketjussa mussutetaan. Onkohan nuttura kireällä, kannattaisi katsella ympärilleen tanssijoilla nauru ja hymy herkässä

21

5859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siisruusu

      Ruusussa iloiset tyytyväiset ja positiiviset tanssijat

    • jari-siltsu

      Toisilla on lääkitys kunnossa ja toiset käyttää huumeita, kyllähän silloin on hymy herkässä.

      • Vainelämääohjelma

        No Siltsuhan oli Vain elämää ohjelmassa ihan sekaisin kun varsinkin itkeskeli jostain suuresta surusta, josta ei osannut edes sanoo, mistä suree. Onhan moni epäillyt että Siltsu saattoi olla kamoissa jo Vain elämää ohjelmassa. Sitten omassa paikallisessa baarissa käy yks yh-muija, joka aluks tarkoituksella menee pitää hauskaa ja sitten kännissä ja ehkä kamoissakin ilman syytä itkeskelee ja ei edes sano mikä sillä on. Tansseissa harvoin oon nähnyt ketään kännissä ja parempihan tansseissa on olla hymy herkässä hauskaa pitämässä, kun itkeskelemässä ilman syytä kännissä tai kamoissa.


    • Einarkki

      Ai ilman kamaa ei hymyillä,,,,kovasti on porukka sitten pierussa tanssipaikat hymyä täysi

      • viinahuumeisiin

        Hieman huolestuttavaa tuo huumeiden käytön lisääntyminen, ainakin kesälavoilla. Puhun faktaa tietoa, kun olen ollut järjestyksenvalvojana. Se ei ole vielä niin yleistä, että iso osa tanssijoista sen huomaisi.


      • Huumeitakolavoilla
        viinahuumeisiin kirjoitti:

        Hieman huolestuttavaa tuo huumeiden käytön lisääntyminen, ainakin kesälavoilla. Puhun faktaa tietoa, kun olen ollut järjestyksenvalvojana. Se ei ole vielä niin yleistä, että iso osa tanssijoista sen huomaisi.

        Mä olen kyllä nähnyt esim Pavin vessakopin roskiksessa miniviinapulloja, mut en koskaan ole nähnyt vessojen pikkuroskiksissa esim huumepiikkejä. Kyllähän sen nyt huomais eron että onko kännissä vai kamoissa. Kun olin töissä kaupunkihommissa, niin samassa paikassa oli töissä ex-linnakundi, joka jäi kiinni, kun oli töissä piikitellyt itseään. Kyllä siitä jo ennen kiinnijäämistä näki että on vetänyt jotain muuta kun alkoholia, kun silmät oli kierossa ja höpötteli kaikenlaisia sekavia. Käsittääkseni narkkarit usein on enemmän punk-musan, kun tanssimusiikin ystäviä. Aika harvinaista olis, jos tansseihin eksyis narkkari ja jos eksyis, niin kyllä mä huomaisin sen nopeesti ja kävisin kertomassa järkkärille. Uskoisin että moni muukin tanssiharrastaja huomais aika nopeesti narkkarit.


      • ehdotoneihuumeille
        Huumeitakolavoilla kirjoitti:

        Mä olen kyllä nähnyt esim Pavin vessakopin roskiksessa miniviinapulloja, mut en koskaan ole nähnyt vessojen pikkuroskiksissa esim huumepiikkejä. Kyllähän sen nyt huomais eron että onko kännissä vai kamoissa. Kun olin töissä kaupunkihommissa, niin samassa paikassa oli töissä ex-linnakundi, joka jäi kiinni, kun oli töissä piikitellyt itseään. Kyllä siitä jo ennen kiinnijäämistä näki että on vetänyt jotain muuta kun alkoholia, kun silmät oli kierossa ja höpötteli kaikenlaisia sekavia. Käsittääkseni narkkarit usein on enemmän punk-musan, kun tanssimusiikin ystäviä. Aika harvinaista olis, jos tansseihin eksyis narkkari ja jos eksyis, niin kyllä mä huomaisin sen nopeesti ja kävisin kertomassa järkkärille. Uskoisin että moni muukin tanssiharrastaja huomais aika nopeesti narkkarit.

        Niitä huumeita on muitakin kuin piikillä otettavia, ei muuta kuin nappia naamaan niin ei jää jälkiä..........
        En tosin ole koskaan ymmärtänyt miksi huumeita pitää käyttää, eikö viina riitä...


      • tooosiion
        Huumeitakolavoilla kirjoitti:

        Mä olen kyllä nähnyt esim Pavin vessakopin roskiksessa miniviinapulloja, mut en koskaan ole nähnyt vessojen pikkuroskiksissa esim huumepiikkejä. Kyllähän sen nyt huomais eron että onko kännissä vai kamoissa. Kun olin töissä kaupunkihommissa, niin samassa paikassa oli töissä ex-linnakundi, joka jäi kiinni, kun oli töissä piikitellyt itseään. Kyllä siitä jo ennen kiinnijäämistä näki että on vetänyt jotain muuta kun alkoholia, kun silmät oli kierossa ja höpötteli kaikenlaisia sekavia. Käsittääkseni narkkarit usein on enemmän punk-musan, kun tanssimusiikin ystäviä. Aika harvinaista olis, jos tansseihin eksyis narkkari ja jos eksyis, niin kyllä mä huomaisin sen nopeesti ja kävisin kertomassa järkkärille. Uskoisin että moni muukin tanssiharrastaja huomais aika nopeesti narkkarit.

        Kertoi tämän Tarinan joka on tosi Eräs joka ei saanut käytyä kuin apukoulun apuluokan


      • näinvaanon
        Huumeitakolavoilla kirjoitti:

        Mä olen kyllä nähnyt esim Pavin vessakopin roskiksessa miniviinapulloja, mut en koskaan ole nähnyt vessojen pikkuroskiksissa esim huumepiikkejä. Kyllähän sen nyt huomais eron että onko kännissä vai kamoissa. Kun olin töissä kaupunkihommissa, niin samassa paikassa oli töissä ex-linnakundi, joka jäi kiinni, kun oli töissä piikitellyt itseään. Kyllä siitä jo ennen kiinnijäämistä näki että on vetänyt jotain muuta kun alkoholia, kun silmät oli kierossa ja höpötteli kaikenlaisia sekavia. Käsittääkseni narkkarit usein on enemmän punk-musan, kun tanssimusiikin ystäviä. Aika harvinaista olis, jos tansseihin eksyis narkkari ja jos eksyis, niin kyllä mä huomaisin sen nopeesti ja kävisin kertomassa järkkärille. Uskoisin että moni muukin tanssiharrastaja huomais aika nopeesti narkkarit.

        Ei Sillanpäästäkään mitään huomannut,että aineissa esiintyi. Jotkut eivät vaan voi sulattaa sitä, että esiintyjät ja tanssijat käyttävät huumeita. Ja se on yleistyvä trendi.


      • Sanomattakinselvä
        näinvaanon kirjoitti:

        Ei Sillanpäästäkään mitään huomannut,että aineissa esiintyi. Jotkut eivät vaan voi sulattaa sitä, että esiintyjät ja tanssijat käyttävät huumeita. Ja se on yleistyvä trendi.

        Sanomattakin selvää että TV:ssä oli kamoissa, kun ei kukaan normaali ihminen selvinpäin itkeskele ilman syytä.


      • niiiiinoooonnnn
        tooosiion kirjoitti:

        Kertoi tämän Tarinan joka on tosi Eräs joka ei saanut käytyä kuin apukoulun apuluokan

        Kertoi tämän vanhempi lapsellinen asennevammainen äijä.


      • Kyllähuomais
        ehdotoneihuumeille kirjoitti:

        Niitä huumeita on muitakin kuin piikillä otettavia, ei muuta kuin nappia naamaan niin ei jää jälkiä..........
        En tosin ole koskaan ymmärtänyt miksi huumeita pitää käyttää, eikö viina riitä...

        Kyllä sen huomais että on vetänyt jotain muuta kun viinaa, oli sitten piikkejä tai pillereitä. Samaa mieltä etteikö viina voi riittää.


      • tanssihumalaantänään
        viinahuumeisiin kirjoitti:

        Hieman huolestuttavaa tuo huumeiden käytön lisääntyminen, ainakin kesälavoilla. Puhun faktaa tietoa, kun olen ollut järjestyksenvalvojana. Se ei ole vielä niin yleistä, että iso osa tanssijoista sen huomaisi.

        Käyt siis järkkäämässä nuorisokonsertteja. Tämä yleisö käy tanssilavoilla joissa keski-ikä on 45 v. Humallumme enemmän tanssista kuin päihteistä jotka ovat jo pikkusen vanhanaikaisia tälle porukalle.


      • otinDvitamiininapin
        ehdotoneihuumeille kirjoitti:

        Niitä huumeita on muitakin kuin piikillä otettavia, ei muuta kuin nappia naamaan niin ei jää jälkiä..........
        En tosin ole koskaan ymmärtänyt miksi huumeita pitää käyttää, eikö viina riitä...

        Pari napin ottajaahan just delas Stadissa Kalliossa. Oli hiukka vahvempaa nappia myynnissä. Eihän noita kukaan järkevä nieleskele.


    • Iloitkaajatäyttäkää

      Hymyillään noi jotka ei pääse tanssimaan ovat naama norsun,,,,,, mut heitä on vähän

      • hymykorvissa

        Kyllä yleensä kaikki pääsevät partsulle ainakin kerran - pari illassa, riippuen miesten määrästä kyseisenä iltana.


      • Parrulle
        hymykorvissa kirjoitti:

        Kyllä yleensä kaikki pääsevät partsulle ainakin kerran - pari illassa, riippuen miesten määrästä kyseisenä iltana.

        Kuinka pääset parralle, eikai vaan ole jo parasta ennen päivä ohitse


    • piilolinssit

      Meneekö joku tanssipaikalle selvinpäin?
      Vaikea uskoa, kun parketilla pyörijöitä tarkkailee....

      • iloistaOn

        Joo, enpä minäkään mene selvinpäin, tanssiporukka alkaa olla liian hapokasta.


    • tanssinystäväiloinen

      No kyllä aika moni menee selvinpäin. Ihan omalla autolla ajelee tanssimaan.

    • Syntymähumalassa

      Itsetunto kohdillaan ja syntymähumala riittää. Tosi vähän on vettä väkevämpää nauttineita lavoilla. Kukonhiekka ja Kartano Kievari ovat kyllä enemmän näitä joissa porukkaa on humalassa varsinkin loppuillasta kuin on rohkasua alkuillan nauttinut. Eipä nuo häiritse kun antaa perääntymispakit jos ei halua lähteä tukipilariksi lattialle. Tanssitaidottomat luulevat että se tanssitaito löytyy kun pikkasen notkistaa niveliä oluella tai "kossulla". "Kesäpoikamiehet" ovat myös niitä jotka eivät tiedä, että tanssitytöt ei tykkää että tansittaja on rohkaistunut näillä humallusainella😉. Kukin tavallaan nauttii näistä elämän iloista, ei anneta häiritä, pidetään hauskaa tanssimalla omat tanssimme hymyssä suin😄.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe