oletko säästynyt

nainen54+

Tässä poden flunssaa ja ajattelin kysellä löytyykö kohtalo tovereita vai oletko säästynyt siltä?

17

811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H.H.G

Olen sitä ikäryhmää jota ulkonäkö suojaa.
      lieke rumuus joka saa kaikki kauheudetpyörtämään
      jo näköetäisyydeltä. Kaikki pyörtäät - luuvalo, kihti, borrelioosi, lentsu, naiset ja myös kuppa

• En ole ollut flunssassa kolmeen vuoteen.Ja nyt syykin selvis.

• Pirre*

kävi jo kylässä, en tiä oliko se sitä "lenssua" jo, mutta ei ollut kiva vieras, elähän yski tännepäin :).

Tujaus kuumaamustamarja mehua,(voi lisätä vähäsen morgania) ja kömmi peiton alle parantelemaan ihteesi - siitä se.

• nainen54+

Kiitos neuvosta. Kuuma tuntuu hyvälle ja sänky vetää puoleensa. Hyvää päivän jatkoa.

• Vanas
        nainen54+ kirjoitti:

Kiitos neuvosta. Kuuma tuntuu hyvälle ja sänky vetää puoleensa. Hyvää päivän jatkoa.

Humenta-päivää!
        Eihän niitä näistä nettipeleistä saa. Mehän oomme sulkeutuneet tänne hermeettiseen virtuaalityhjiöön. Tuo kirkas ja kaunis auringonpaiste kyllä panee nenäkarvat kutiamaan ja aivastuttaa niin p..usti. Ompa komea ilma. Pitää varmaan vetää verhot kiinni, ettei tekis mieli ulos. :)

• Pirre*
        Vanas kirjoitti:

Humenta-päivää!
        Eihän niitä näistä nettipeleistä saa. Mehän oomme sulkeutuneet tänne hermeettiseen virtuaalityhjiöön. Tuo kirkas ja kaunis auringonpaiste kyllä panee nenäkarvat kutiamaan ja aivastuttaa niin p..usti. Ompa komea ilma. Pitää varmaan vetää verhot kiinni, ettei tekis mieli ulos. :)

sää; hieno ilma täälläkin vaikka aamu oli pilvinen, pakopakko mennä ulos - ulkoillaan ja väistellään viiruspilviä :)

• Vanas
        Pirre* kirjoitti:

sää; hieno ilma täälläkin vaikka aamu oli pilvinen, pakopakko mennä ulos - ulkoillaan ja väistellään viiruspilviä :)

pikku-uk... eiku -oravien häätöön. Ja syömään.

• Roope63
        Pirre* kirjoitti:

nenä kun on kirkas ilma ihan häikii silmiä liekö syy REMY Marttiinin ja illan hik :(

• Pirre*
        Vanas kirjoitti:

pikku-uk... eiku -oravien häätöön. Ja syömään.

niin pitkälle, että pikkuoravatkii hyppii silmille - no siitä se iloksi muuttuu - ulkoillen ja syöden, ja ei juoden :)

• Pirre*
        Roope63 kirjoitti:

nenä kun on kirkas ilma ihan häikii silmiä liekö syy REMY Marttiinin ja illan hik :(

Remy kiussoo vielä, oliko edes mukavaa; että voit sanoa, että "kärsi ruumis olet parempiakin päiviä nähnyt" :)?

• Roope63
        Pirre* kirjoitti:

Remy kiussoo vielä, oliko edes mukavaa; että voit sanoa, että "kärsi ruumis olet parempiakin päiviä nähnyt" :)?

se aina sen väärti on mutta hitaasti haihtuu näköjään :))

• Pirre*
        Roope63 kirjoitti:

se aina sen väärti on mutta hitaasti haihtuu näköjään :))

lähen pukemaan työt ja lähen ulos; lähe siekkii..

• Roope63
        Pirre* kirjoitti:

lähen pukemaan työt ja lähen ulos; lähe siekkii..

Niin myö tehään lähetään happi hyppelyyn jos se siitä moi

• En ole

Minulla on ollut flunssaa Joulusta asti. Jatkuvaa yskää, pää kohmelossa. Eikä mitkään lääkkeet tehoa. Tosi huono olo.

• HS.522

Olen saman ikäinen mies. Sitähän ei tässä kysytty. Eli kysymykseen, En ole säästynyt.

• Pirre*

esittelit(:

• plunger

Minä oletan, että 50 on saanut elämän aikana jo niin monta virusta ja bakteeria, että immuuni on eikä saa paha flu enää kuin poikkeustapauksena.

Minä en ole saanut mitään tartuntaa Suomessa ollessa eli yli 7 vuoteen. Vain sellaisen 6 tuntia kestävän nuhan, 5 minuutin yskän.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      336
      7412
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      77
      4769
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3225
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3117
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      76
      2016
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1896
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      220
      1841
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1597
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1558
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1478
    Aihe