Kuka nähnyt SAATANA KUTSUU MINUA videon koulussa ?

MuisteleSaatanaaKoulussa

Onko kukaan katsonut vanhaa mustavalkoista Kirkon opetusvideota saatananpalvonnasta Saatana kutsuu minua?
Rippi-, ylä- ja alakoulussakin näytettiin pääosin uskontotunnilla tai koulu-tv:stäkin tuli 20 vuotta sitten.
Vastatkaa alle koska kaipaan tietoja:
Vuosi, Luokka, uskontotunti vai yhdessä jumppasalissa, (Koulu)/Paikkakunta mielellään?

Muitakin muistojaan, fiiliksiä, suhtautumista ja Saatana-keskustelua koulussa ja porukoissa saa lisätä?
https://www.youtube.com/watch?v=dSC8I670-5E
Koulu-tv:n hätkähdyttävä dokumentti saatananpalvojista kertoo kuinka tavallinen nuori huomaamattaan joutuu mukaan saatananpalvojien toimintaan. Ohjelma perustuu liikkeessä mukana olleen tytön kokemuksiin. Se on kertomus organisoidusta hyväksikäytöstä, ...

Kovikset kiusaavat vaaleatukkaista partiolaistyttöä, ainakin siihen asti kun rockhenkinen Elli tulee väliin. Tytöt ystävystyvät, ja Elli tutustuttaa blondin kaveriporukkaansa. Blondin ensivaikutelma näistä on positiivinen, mutta pikku hiljaa tälle alkaa valjeta, että kyseessä on tupakointia, nahkarotseja, lesboilua ynnä muuta rappiokäyttäytymistä harjoittava rosvokopla, jota johtaa itse Saatana! Iskee tarve katkaista suhteet jengiin, mutta ovatko pimeyden lamaannuttavat lonkerot jo saaneet liian tiukan otteen…

2

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riparillakaikkinäkivideo

      Heh, mä muistan rippikoulusta 90-luvulta kuinka meille näytettiin tuo videopätkä nimeltä "Saatana kutsuu minua", ihan klassikkoainesta. Saatananpalvonta oli jostain syystä niin tapetilla silloin.
      Noh, nyttemmin olen pappi ja saan pukeutua mustaan ihan työn puolesta joka päivä :)

      • sdfsd

        Se ol varma sitä aikaa ku perustettiin näitä satanismipändejä, kute Horna 1993 (kovin työttömyysvuosi). Tehtii myös paljo itsemurhoja (1990 puolitoista tuhatta). Oli pakkolomia, Aasia vai Apinaa telkkarissa, Tuttujuttua, Napakymppiä, pyörörillejä (muista Summerin Kärkkäri ja hirvikolari-Sauli). Päivi Niemikin taisi olla siinä seitanismissa mukana. Nyhhä soo jokin nurisotyöläinen tai ainakin valkeuden herran asialla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe