Kuka nähnyt SAATANA KUTSUU MINUA videon koulussa ?

MuisteleSaatanaaKoulussa

Onko kukaan katsonut vanhaa mustavalkoista Kirkon opetusvideota saatananpalvonnasta Saatana kutsuu minua?
Rippi-, ylä- ja alakoulussakin näytettiin pääosin uskontotunnilla tai koulu-tv:stäkin tuli 20 vuotta sitten.
Vastatkaa alle koska kaipaan tietoja:
Vuosi, Luokka, uskontotunti vai yhdessä jumppasalissa, (Koulu)/Paikkakunta mielellään?

Muitakin muistojaan, fiiliksiä, suhtautumista ja Saatana-keskustelua koulussa ja porukoissa saa lisätä?
https://www.youtube.com/watch?v=dSC8I670-5E
Koulu-tv:n hätkähdyttävä dokumentti saatananpalvojista kertoo kuinka tavallinen nuori huomaamattaan joutuu mukaan saatananpalvojien toimintaan. Ohjelma perustuu liikkeessä mukana olleen tytön kokemuksiin. Se on kertomus organisoidusta hyväksikäytöstä, ...

Kovikset kiusaavat vaaleatukkaista partiolaistyttöä, ainakin siihen asti kun rockhenkinen Elli tulee väliin. Tytöt ystävystyvät, ja Elli tutustuttaa blondin kaveriporukkaansa. Blondin ensivaikutelma näistä on positiivinen, mutta pikku hiljaa tälle alkaa valjeta, että kyseessä on tupakointia, nahkarotseja, lesboilua ynnä muuta rappiokäyttäytymistä harjoittava rosvokopla, jota johtaa itse Saatana! Iskee tarve katkaista suhteet jengiin, mutta ovatko pimeyden lamaannuttavat lonkerot jo saaneet liian tiukan otteen…

2

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riparillakaikkinäkivideo

Heh, mä muistan rippikoulusta 90-luvulta kuinka meille näytettiin tuo videopätkä nimeltä "Saatana kutsuu minua", ihan klassikkoainesta. Saatananpalvonta oli jostain syystä niin tapetilla silloin.
      Noh, nyttemmin olen pappi ja saan pukeutua mustaan ihan työn puolesta joka päivä :)

• sdfsd

Se ol varma sitä aikaa ku perustettiin näitä satanismipändejä, kute Horna 1993 (kovin työttömyysvuosi). Tehtii myös paljo itsemurhoja (1990 puolitoista tuhatta). Oli pakkolomia, Aasia vai Apinaa telkkarissa, Tuttujuttua, Napakymppiä, pyörörillejä (muista Summerin Kärkkäri ja hirvikolari-Sauli). Päivi Niemikin taisi olla siinä seitanismissa mukana. Nyhhä soo jokin nurisotyöläinen tai ainakin valkeuden herran asialla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2284
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1204
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      85
      1042
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      962
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      128
      888
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      803
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      793
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe