Onko kukaan katsonut vanhaa mustavalkoista Kirkon opetusvideota saatananpalvonnasta Saatana kutsuu minua?
Rippi-, ylä- ja alakoulussakin näytettiin pääosin uskontotunnilla tai koulu-tv:stäkin tuli 20 vuotta sitten.
Vastatkaa alle koska kaipaan tietoja:
Vuosi, Luokka, uskontotunti vai yhdessä jumppasalissa, (Koulu)/Paikkakunta mielellään?
Muitakin muistojaan, fiiliksiä, suhtautumista ja Saatana-keskustelua koulussa ja porukoissa saa lisätä?
https://www.youtube.com/watch?v=dSC8I670-5E
Koulu-tv:n hätkähdyttävä dokumentti saatananpalvojista kertoo kuinka tavallinen nuori huomaamattaan joutuu mukaan saatananpalvojien toimintaan. Ohjelma perustuu liikkeessä mukana olleen tytön kokemuksiin. Se on kertomus organisoidusta hyväksikäytöstä, ...
Kovikset kiusaavat vaaleatukkaista partiolaistyttöä, ainakin siihen asti kun rockhenkinen Elli tulee väliin. Tytöt ystävystyvät, ja Elli tutustuttaa blondin kaveriporukkaansa. Blondin ensivaikutelma näistä on positiivinen, mutta pikku hiljaa tälle alkaa valjeta, että kyseessä on tupakointia, nahkarotseja, lesboilua ynnä muuta rappiokäyttäytymistä harjoittava rosvokopla, jota johtaa itse Saatana! Iskee tarve katkaista suhteet jengiin, mutta ovatko pimeyden lamaannuttavat lonkerot jo saaneet liian tiukan otteen…
Kuka nähnyt SAATANA KUTSUU MINUA videon koulussa ?
2
746
Vastaukset
- Riparillakaikkinäkivideo
Heh, mä muistan rippikoulusta 90-luvulta kuinka meille näytettiin tuo videopätkä nimeltä "Saatana kutsuu minua", ihan klassikkoainesta. Saatananpalvonta oli jostain syystä niin tapetilla silloin.
Noh, nyttemmin olen pappi ja saan pukeutua mustaan ihan työn puolesta joka päivä :)- sdfsd
Se ol varma sitä aikaa ku perustettiin näitä satanismipändejä, kute Horna 1993 (kovin työttömyysvuosi). Tehtii myös paljo itsemurhoja (1990 puolitoista tuhatta). Oli pakkolomia, Aasia vai Apinaa telkkarissa, Tuttujuttua, Napakymppiä, pyörörillejä (muista Summerin Kärkkäri ja hirvikolari-Sauli). Päivi Niemikin taisi olla siinä seitanismissa mukana. Nyhhä soo jokin nurisotyöläinen tai ainakin valkeuden herran asialla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512284Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271204Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut851042Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me128888vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22803Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10793Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49769