Kuka nähnyt SAATANA KUTSUU MINUA videon koulussa ?

MuisteleSaatanaaKoulussa

Onko kukaan katsonut vanhaa mustavalkoista Kirkon opetusvideota saatananpalvonnasta Saatana kutsuu minua?
Rippi-, ylä- ja alakoulussakin näytettiin pääosin uskontotunnilla tai koulu-tv:stäkin tuli 20 vuotta sitten.
Vastatkaa alle koska kaipaan tietoja:
Vuosi, Luokka, uskontotunti vai yhdessä jumppasalissa, (Koulu)/Paikkakunta mielellään?

Muitakin muistojaan, fiiliksiä, suhtautumista ja Saatana-keskustelua koulussa ja porukoissa saa lisätä?
https://www.youtube.com/watch?v=dSC8I670-5E
Koulu-tv:n hätkähdyttävä dokumentti saatananpalvojista kertoo kuinka tavallinen nuori huomaamattaan joutuu mukaan saatananpalvojien toimintaan. Ohjelma perustuu liikkeessä mukana olleen tytön kokemuksiin. Se on kertomus organisoidusta hyväksikäytöstä, ...

Kovikset kiusaavat vaaleatukkaista partiolaistyttöä, ainakin siihen asti kun rockhenkinen Elli tulee väliin. Tytöt ystävystyvät, ja Elli tutustuttaa blondin kaveriporukkaansa. Blondin ensivaikutelma näistä on positiivinen, mutta pikku hiljaa tälle alkaa valjeta, että kyseessä on tupakointia, nahkarotseja, lesboilua ynnä muuta rappiokäyttäytymistä harjoittava rosvokopla, jota johtaa itse Saatana! Iskee tarve katkaista suhteet jengiin, mutta ovatko pimeyden lamaannuttavat lonkerot jo saaneet liian tiukan otteen…

2

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riparillakaikkinäkivideo

Heh, mä muistan rippikoulusta 90-luvulta kuinka meille näytettiin tuo videopätkä nimeltä "Saatana kutsuu minua", ihan klassikkoainesta. Saatananpalvonta oli jostain syystä niin tapetilla silloin.
      Noh, nyttemmin olen pappi ja saan pukeutua mustaan ihan työn puolesta joka päivä :)

• sdfsd

Se ol varma sitä aikaa ku perustettiin näitä satanismipändejä, kute Horna 1993 (kovin työttömyysvuosi). Tehtii myös paljo itsemurhoja (1990 puolitoista tuhatta). Oli pakkolomia, Aasia vai Apinaa telkkarissa, Tuttujuttua, Napakymppiä, pyörörillejä (muista Summerin Kärkkäri ja hirvikolari-Sauli). Päivi Niemikin taisi olla siinä seitanismissa mukana. Nyhhä soo jokin nurisotyöläinen tai ainakin valkeuden herran asialla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe