Onko kukaan kokeillut Memoeraa?

ihmettelevat

Onko kukaan täällä kokeillut Memoeraa? Pitäisi ainakin olla helpompi kuin tabletti, mutta onko kellään käyttökokemuksia? Vaikutti ainakin mielenkiintoselta http://memoera.com/ ?

4

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • om.hoit2

Onko tämä jokin mainnos. Pari kertaa kirjoittanut jo kommenttini, eikä sitä kuitenkaan näy.

Muistisairaalle ihmiskontakti on tärkeä. Miten hän osaa käyttää konetta, jos ei muista miten käytetään. Kone ei korvaa muistisairaan lääkitystä.
      Olen ollut dementikon omaishoitaja. Kun hän vielä eli, teimme samoja juttuja kuin hän teki ennen sairauden puhkeamista.
      Pelikortit olivat huippujuttu. Niillä voi pelata pasianssia, muistipeliä ja seurapelejä. Ristikot, käytännössä toimi niin, että minä kysyin, hän vastasi. Luin hänelle ääneen, kokosimme palapelejä. katselimme valokuvia. Ulkoillessa tunnistimme kukkasia ja kasveja.
      Kone ei korvaa ihmistä.

• apvastaa

Tarkoituksena ei ollutkaan korvata ihmistä, vaan keksiä tekemistä isälle, jotta äiti voisi tehdä jotain muuta. Tämä ainakin lupasi, että kone olisi niin helppo ettei tarvitse osata käyttää entuudestaan ja että se sopisi muistisairaalle.

• kokeilejakerro
        apvastaa kirjoitti:

Tarkoituksena ei ollutkaan korvata ihmistä, vaan keksiä tekemistä isälle, jotta äiti voisi tehdä jotain muuta. Tämä ainakin lupasi, että kone olisi niin helppo ettei tarvitse osata käyttää entuudestaan ja että se sopisi muistisairaalle.

Entä muistisairas itse? Haluaako hän koneen?

Kaikille omaishoitajille lukuvinkiksi: Minna Lindgrenin Ehtoolehto-trilogia
        (josta kylläkin on tulossa elokuva)
        Antaa paljon ajattelemisen aihetta vanhustenhuollosta.

• Kirsiih

tuossahan oli ilmainen koeaika, että kokeile jos siltä tuntuu. ei siinä mitään menetä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2891
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2285
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2264
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1333
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1318
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10