Ilmanpuhdistin

Toimistolainen

Hyvä ilmanpuhdistin toimistoon. Mielellään omia kokemuksia. Markkinoilla paljon erilaisia, en osaa päättää.

10

1570

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uniqair

Ei ainakaan Uniqair ilmanpuhdistinta. Vedon tunne jaloissa, jos puhdistin on lähellä. Puhdas ilma tulee jalkoihin eli ilman puhallus alakautta.

• Genanoparas

Genano toimii. tietoa on.

• nanoluokka

UniqAir ei todellakaan toimi ja on kallis, ainoastaan Hepa/Aktiivihiili. Ei puhdista nanoluokan hiukkasia vaan päästää ne ilmaan. Hanki kunnon puhdistin, joka on testattu.

• homekamppa

Kyllä HEPA / aktiivihiili toimii hyvin. Uniqair vaan ihan järjettömän kallis, heikkotehonen ja äänekäs.

Blueairi on ittellä johon oon tosi tyytyväinen. Kaveri hankki just Lifa Airin ja kehuu kans kovasti. Kyl hyvän puhdistimen saa alle tonnilla.

• hbbhjjjj

homekamppa millainen Blueairi malli sinulla on ja mihin tarkoitukseen esim. hajujen, käryjen poisto tai jokin muu ?
        Olen itsekin Bluairia katsellut. Onko muuten äänekäs?

• homekamppa

Mulla on classic 405 joka on nyt jotakin 2 vuotta vanha. Alussa käytin smoke stop suodatinta mut sitten aloin nuukailee ja ostanu vaan noita particle malleja. 1 ja 2 asetuksella lähes äänetön ja 3:lla pitää jo liikaa meteliä. Se puhaltaa kyl tosi hyvin sillä 2:llakin.

Mielestäny myös toi particle suodatin puhdistaa yllättävän tehokkaasti vaikka siinä sitä aktiivihiiltä ei olekkaan. Poistaahan se kuitenkin esim homeitiöitä. Kämpäs ei myöskään haise enää tunkkaiselta.

• hbbhjjjj

homekamppa kiitos vastauksesta. Asun kahden teollisuusalueen lähellä toinen alkaa heti
        vieressä kulkevan tien takaa ja toinen on tästä noin 500 mt pohjoiseen. Aika ajoin on ilmassa jotain mikä ottaa silmiin ja henkitysteihin ja tulee jonkunlainen aivosumu. Olen jostain lukenut että Bluair sopisi MCS oireisiin. Ehkä silloin smoke stop olisi paikallaan.
        Minulla on pieni asunto niin olen ajatellut Classic 203 mallia

• Anonyymi

Uniq-ilmanpuhdistin 1 299,00 € hinta täysin pilvissä. Pelkkä hepa/aktiivihiili, oikea hinta olisi 99€

• Anonyymi

Itsellä kyllä UniqAirin ilmanpuhdistin toiminut hyvin.
      Todennäköisesti se vedon tunne vähän riippuu ihmisestä miten sen huomioi ja tietenkin miten laite on asetettu. Itsellä olohuoneessa sitä ei edes huomaa. Selkeästi puhtaampi sisäilma.
      Varmaan ääni häiritsee jos on täysillä, mutta itse käytän sitä pienemmillä asetuksilla ollessani aivan laitteen läheisyydessä. Mutta niinhän se varmasti on muissakin laitteissa että tehoasetuksissa kuuluu ääni.

• Anonyymi

Airmaster Nova ei puhdistanut ilmaa lainkaan. Mainoksessa "kuin sateen jälkeen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3548
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1578
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1289
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1242
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      973
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      60
      862
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      93
      816
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      765
    Aihe