Hyvä ilmanpuhdistin toimistoon. Mielellään omia kokemuksia. Markkinoilla paljon erilaisia, en osaa päättää.
Ilmanpuhdistin
10
1526
Vastaukset
- uniqair
Ei ainakaan Uniqair ilmanpuhdistinta. Vedon tunne jaloissa, jos puhdistin on lähellä. Puhdas ilma tulee jalkoihin eli ilman puhallus alakautta.
- Genanoparas
Genano toimii. tietoa on.
- nanoluokka
UniqAir ei todellakaan toimi ja on kallis, ainoastaan Hepa/Aktiivihiili. Ei puhdista nanoluokan hiukkasia vaan päästää ne ilmaan. Hanki kunnon puhdistin, joka on testattu.
- homekamppa
Kyllä HEPA / aktiivihiili toimii hyvin. Uniqair vaan ihan järjettömän kallis, heikkotehonen ja äänekäs.
Blueairi on ittellä johon oon tosi tyytyväinen. Kaveri hankki just Lifa Airin ja kehuu kans kovasti. Kyl hyvän puhdistimen saa alle tonnilla.- hbbhjjjj
homekamppa millainen Blueairi malli sinulla on ja mihin tarkoitukseen esim. hajujen, käryjen poisto tai jokin muu ?
Olen itsekin Bluairia katsellut. Onko muuten äänekäs? - homekamppa
Mulla on classic 405 joka on nyt jotakin 2 vuotta vanha. Alussa käytin smoke stop suodatinta mut sitten aloin nuukailee ja ostanu vaan noita particle malleja. 1 ja 2 asetuksella lähes äänetön ja 3:lla pitää jo liikaa meteliä. Se puhaltaa kyl tosi hyvin sillä 2:llakin.
Mielestäny myös toi particle suodatin puhdistaa yllättävän tehokkaasti vaikka siinä sitä aktiivihiiltä ei olekkaan. Poistaahan se kuitenkin esim homeitiöitä. Kämpäs ei myöskään haise enää tunkkaiselta. - hbbhjjjj
homekamppa kiitos vastauksesta. Asun kahden teollisuusalueen lähellä toinen alkaa heti
vieressä kulkevan tien takaa ja toinen on tästä noin 500 mt pohjoiseen. Aika ajoin on ilmassa jotain mikä ottaa silmiin ja henkitysteihin ja tulee jonkunlainen aivosumu. Olen jostain lukenut että Bluair sopisi MCS oireisiin. Ehkä silloin smoke stop olisi paikallaan.
Minulla on pieni asunto niin olen ajatellut Classic 203 mallia
- Anonyymi
Uniq-ilmanpuhdistin 1 299,00 € hinta täysin pilvissä. Pelkkä hepa/aktiivihiili, oikea hinta olisi 99€
- Anonyymi
Itsellä kyllä UniqAirin ilmanpuhdistin toiminut hyvin.
Todennäköisesti se vedon tunne vähän riippuu ihmisestä miten sen huomioi ja tietenkin miten laite on asetettu. Itsellä olohuoneessa sitä ei edes huomaa. Selkeästi puhtaampi sisäilma.
Varmaan ääni häiritsee jos on täysillä, mutta itse käytän sitä pienemmillä asetuksilla ollessani aivan laitteen läheisyydessä. Mutta niinhän se varmasti on muissakin laitteissa että tehoasetuksissa kuuluu ääni. - Anonyymi
Airmaster Nova ei puhdistanut ilmaa lainkaan. Mainoksessa "kuin sateen jälkeen".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372421
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362416- 951731
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511300Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?861281Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51175Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?2671029- 52976
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36747- 27740