Ilmanpuhdistin

Toimistolainen

Hyvä ilmanpuhdistin toimistoon. Mielellään omia kokemuksia. Markkinoilla paljon erilaisia, en osaa päättää.

10

1711

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uniqair

Ei ainakaan Uniqair ilmanpuhdistinta. Vedon tunne jaloissa, jos puhdistin on lähellä. Puhdas ilma tulee jalkoihin eli ilman puhallus alakautta.

• Genanoparas

Genano toimii. tietoa on.

• nanoluokka

UniqAir ei todellakaan toimi ja on kallis, ainoastaan Hepa/Aktiivihiili. Ei puhdista nanoluokan hiukkasia vaan päästää ne ilmaan. Hanki kunnon puhdistin, joka on testattu.

• homekamppa

Kyllä HEPA / aktiivihiili toimii hyvin. Uniqair vaan ihan järjettömän kallis, heikkotehonen ja äänekäs.

Blueairi on ittellä johon oon tosi tyytyväinen. Kaveri hankki just Lifa Airin ja kehuu kans kovasti. Kyl hyvän puhdistimen saa alle tonnilla.

• hbbhjjjj

homekamppa millainen Blueairi malli sinulla on ja mihin tarkoitukseen esim. hajujen, käryjen poisto tai jokin muu ?
        Olen itsekin Bluairia katsellut. Onko muuten äänekäs?

• homekamppa

Mulla on classic 405 joka on nyt jotakin 2 vuotta vanha. Alussa käytin smoke stop suodatinta mut sitten aloin nuukailee ja ostanu vaan noita particle malleja. 1 ja 2 asetuksella lähes äänetön ja 3:lla pitää jo liikaa meteliä. Se puhaltaa kyl tosi hyvin sillä 2:llakin.

Mielestäny myös toi particle suodatin puhdistaa yllättävän tehokkaasti vaikka siinä sitä aktiivihiiltä ei olekkaan. Poistaahan se kuitenkin esim homeitiöitä. Kämpäs ei myöskään haise enää tunkkaiselta.

• hbbhjjjj

homekamppa kiitos vastauksesta. Asun kahden teollisuusalueen lähellä toinen alkaa heti
        vieressä kulkevan tien takaa ja toinen on tästä noin 500 mt pohjoiseen. Aika ajoin on ilmassa jotain mikä ottaa silmiin ja henkitysteihin ja tulee jonkunlainen aivosumu. Olen jostain lukenut että Bluair sopisi MCS oireisiin. Ehkä silloin smoke stop olisi paikallaan.
        Minulla on pieni asunto niin olen ajatellut Classic 203 mallia

• Anonyymi

Uniq-ilmanpuhdistin 1 299,00 € hinta täysin pilvissä. Pelkkä hepa/aktiivihiili, oikea hinta olisi 99€

• Anonyymi

Itsellä kyllä UniqAirin ilmanpuhdistin toiminut hyvin.
      Todennäköisesti se vedon tunne vähän riippuu ihmisestä miten sen huomioi ja tietenkin miten laite on asetettu. Itsellä olohuoneessa sitä ei edes huomaa. Selkeästi puhtaampi sisäilma.
      Varmaan ääni häiritsee jos on täysillä, mutta itse käytän sitä pienemmillä asetuksilla ollessani aivan laitteen läheisyydessä. Mutta niinhän se varmasti on muissakin laitteissa että tehoasetuksissa kuuluu ääni.

• Anonyymi

Airmaster Nova ei puhdistanut ilmaa lainkaan. Mainoksessa "kuin sateen jälkeen".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      413
      1941
    2. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      148
      1427
    3. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      170
      1364
    4. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      116
      1336
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1126
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      892
    7. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      845
    8. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      62
      704
    9. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      26
      655
    10. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      124
      635
    Aihe