Kuka kerrostalossa on varas. Lähinaapuri vai ihminen jota ei kukaan epäile, lähisukulainen vaimo tai mies. Mitä pitäisi silloin tehdä jos jotain häviää eikä tuttavuuksia takia lääkäri eikä poliisi usko. Pitääkö ruveta itse varkaaksi, hankkia paremmat lukot, hankkia tiirikat ja opetella varastamaan takaisin, kertoa kuitenkin jollekin. Mitä mieltä olet.
Onko tietoa
2
185
Vastaukset
- ansavarkaalle
Miten varastaa ja mitä häviää? Minulla oli kleptomaani naapurina ja hän varasti aina, kun tilaisuus tuli ja kaikki kelpasi! Oli vaikea tapaus, mutta onneksi muutti pois ja ollaan saatu olla rauhassa varkauksien osalta.
Jos sinua ei uskota ja ihan oikeasti sinulta varastetaan, tee varkaalle syötti, että hän jää kiinni. Riistakamera on halpa ja voit sen ihan laillisesti asentaa omiin tiloihisi, kunhan et sitten levitä julkisesti kuvattua materiaalia, vaan viet sen poliisille todisteena varkaudesta.
Asunnossasi saa olla vaikka karhunraudat viritettynä varkaan varalle, kunhan et itse niihin astu. Konsteja on pilvin pimein, mutta pääasia on, että et itse syyllisty laittomuuksiin.
Voit myös merkitä tavarasi niin, että poliisi ne luotettavasti tunnistaa sinun tavaroiksi. - Järkikäteen
Voisiko varas varastaa joiltain siksi, että on turvallista varastaa yksinäiseltä naiselta tai yksinäiseltä mieheltä tai joltain sukulaisesta. Voisiko varastaminen olla pelottelua tai kuten minulle uhkailua. Kyllä järjen käyttö on sallittua ja kyselen riistakameraa mielelläni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381931 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1791915
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601260Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157