Alanyan kehujat lopettakaa jo!

TumpanPumppa

Olen paikassa käynyt ja ainoa asia joka kehuissa paikkansa pitää on Aurinko. Siis kesällä.
Olen huomannut että se tosin paistaa muuallakin.

Rosvot, ryöstäjät ja raiskarit väijyvät tyhmiä turisteja. Mairean hymyn takana väijyvät ahneet silmät jotka tarkasti seuraavat miten voisivat varastaa, huijata tai ryöstää varasi. Selkäsi käännettyäsi irvistelevät ilkeästi ja sylkevät perääsi.
Olet saastaa koska olet vääräuskoinen ja siten sinua voidaan kohdella miten tahansa koska heidän uskontonsa jopa kehottaa siihen.

Tässä lyhyt oppitunti islamista. Jollei tietoa hanki voi pitää turpansa rullalla.
https://www.youtube.com/watch?v=-N3bAQ7hJFo&t=21s

20

3333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läpivuoden

      Lopeta sinä! Jos ihmiset haluavat tulla Alanyaan ja koko ajan palveluita parannetaan niin miksi tyytymätön? Alanya on yksi Suomen suurista kesämökkikunnista myös. Jos sinä et usko paikan viihtyvyyteen älä teilaa kaikkia toisia, jotka haluavat viihtyä Alanyassa nyt vielä ympäri vuoden. Missä Suomessa voit 3.5 tunnin lennon päässä keskellä talvea nauttia 20c lämpötilasta ja uida meressä tai altaassa myös talvella? Lappi ei ole ainoa suunta. Alanyassa viihtyy suuri joukko suomalaisia pidennetyllä viikonlopulla ja kaikilla lomillaan. Tottakai mielipiteitä on monenlaisia.

      • paistaaturkissa

        MINKÄÄN kohteen "mollaaminen" on turhaa, jokainen tekee omat valintansa.
        Matkailu turkkiin LISÄÄNTYI 15% v.2017. Älkää harmiintuko siitä,vaan valitkaa jokin toinen teille mieluisa kohde.
        "aurinko paistaa muuallakin" -lineekö saman trollaajan sanonta monilla Turkki sivustoilla.
        Jätä toisten lomavalinnat murehtimatta


    • tulippaani

      Hienoa että Alanya- hullu on löytänyt toisen kehukriteerin kuin auringon.
      Voin vakuuttaa että Suomessakin voi talvella uida altaissa joita on satoja.
      Monet uivat myös merissä ja lukuisissa järvissämme:
      https://www.youtube.com/watch?v=Xml4N9A18Uo

    • Pepejäpä

      Ei muutakuin passi hakemus vaan vetämään ja reissuun mutta jos ihminen on luonteeltaan arka ja pelokas on varmasti turvallisempaa pysyä vaan kotimaan uima-altaissa.

    • KauheaKohtalo

      Juuri kun homppatomppa alkoi päästä yli äitinsä ja ylileveän kuljetuksen kyltit vaativan rakkaan ex-vaimonsa Alanyaan muutosta ja haarakonttorin sinne perustamisesta, tuli uusi takaisku. Nyt kuulemma tytärkin on mennyt samaan konttoriin hommin. Tämä trgedia sai homppatompan (ex hetero) jälleen aktivoitumaan.

    • NualeSammakkoa

      Alanya- hullun kanssa olemmekin käsitelleet paikan vetovoimatekijöitä joiksi on mainittu auringon otto ja uiminen.
      On todettu että nämä ovat mahdollisia myös useissa muissa maailman paikoissa.
      Myös turkkilaisten ystävälliset hymyt on kyseenalaistettu ja todettu niiden takana piilevät ahneet saalistajat.

      Odotamme innolla uusia vetovoimatekijäehdotuksia joilla voisimme saada täysin kuolleen matkustusinnon jälleen uuteen nousuun.

    • onnellisetmatkaajat

      Itse todettuja vetovoimatekijöitä:
      - Erittäin hyvä hinta/laatu suhde sekä lyhyt matka
      - Hyvä palvelu ja turvallisuus
      - Hotellien siisteys ja hygienia korkealaatuista
      - Edulliset terveydenhoitopalvelut. Lääketieteen huippuosaaminen ja kehittynyt teknikka.
      - Klinikoiden (silmälääkärit, hammaslääketiede, ensiapu ja sairaalat) tilat upeita ja siistejä.
      - Nähtävää riittää helposti kahdenviikon matkalle, vaikka kaksi kertaa vuodessa käytynä. Taksi tai pikkubussi vie retkille helposti sadan kilometrin säteellä. Maaseudulla tapaa aitoja ihmisiä.
      - Säiden tasalaatuisuus ja ennustettavuus. Sitä saat mitä tilaat.
      - Ruokakulttuuri on kehittynyttä.
      - Ostoskeskukset maailmanluokkaa.
      - Aurinko ja lämpö
      - Meri, siistit rannat.
      - Tuttaviksi ja ystäviksi tulleet yrittäjät ja ihmiset.
      Lisäksi paljon pieniä asioita. Kaikki eivät näitä varmaan arvosta, mutta tuskin ovat kenenkään mielestä kovin negatiivisa asioita loman vieton onnistumiseen. Emme (pariskunta 55 ja 59v) suinkaan ole rikkaita, mutta pystymme matkustamaan pari kertaa vuodessa johonkin paikkaan, missä rentoudumme ja vietämme lomaa. Alanya on yleensä aina toinen vuosikohde, toinen vaihtelee. huonoja matkoja ei ole ollut minnekkään. Alanya on kuitenkin meidän mielestä hyvä!

      • Oouuyt

        Ainakin on parempi kohde kun Thaimaa tai Kanariansaaret.


      • ExOnnelliset

        Kyllä tuo lista muuten pitää aika hyvin paikkansa, mutta maailmanluokan ostokeskukset ei ihan omien kokemusteni perusteella kuullosta tutulta. Sääli, että Recep Idiot Erdogan tekee kaikkensa, että hänestä tulee paikallinen diktaattori PutPutPutIn ja karkoittaa muut turistit. Itse olen ainakin toistaiseksi ajatellut pysyä sieltä poissa, kunnes äijä vaihtuu, toivottavasti pian.


    • HeiVainSunHeiluvilles

      Erdogan ei kruunustaan joudu luopumaan koska on ostanut armeijan taakseen.
      Kuristusote omasta kansasta kiristyy koko ajan. Kymmeniä tuhansia toisinajattelijoita on vangittu, tuhansia tapettu ja satoja on "kadonnut".

      Islamisaatio etenee jo vauhdilla.

    • vuoristoparas

      Kaunis maa jonka ihmiset ovat pilanneet. Se on minun mielipiteeni. En käy siellä enää.

      • älkäämurehtiko

        "Kaunis maa jonka ihmiset ovat pilanneet" ???? Siis Turkkilaisetko pilanneet maansa ?
        NO, murheita riittää ja arvosteliat jokaiseen asiaan. Onneksi matkailussa helppo valita itselleen ja omaan elämänkatsomukseen sopiva kohde.
        Matkustan syksyisin Turkkiin, harmittaapa se joitain tai ei. Halpaa lomailua, melkoisen varma aurinko, lyhyt lentomatka jne.


      • dorkat

        Saharassa ei paljon ihmisiä ole sitä pilaamassa, sinne vaan lomalle


    • hähähähähähähääääää

      Turkki on paska maa, se on varmaa se!

      • Wwrriip

        Matkustaisit nyt itse edes vaikka Linnanmäelle ,siellä on mukavia laitteita ja siellä ei tarvitse pelätä mitään. On se varmaan muuten jotenkin vaikea arvioida matkakohteita sieltä kotisohvalta eli ei muuta kun liikkeelle vaan reippaasti .


    • Komppaanhähähähäähääätä

      Matkailu kaikkiin muslimimaihin on vähentynyt huomattavasti.
      Myös Turkki kärsii matkailijakadosta.

      Linnanmäestä voimme keskustella asiaan kuuluvalla osastolla.

    • Tittittaa

      Olen käynyt Alanyassa lasteni kanssa. Nyt olen ollut siellä usein lastenlasteni kanssa. Aina olen saanut ystävällisen kohtelun, löytänyt ihania ihmisiä... kaksi vuotta sitten olin lastenlasten kanssa "uimassa" , kun kaksi paikallista opasta veivät meidän yksityisesti ja maksutta 700 vuotta vanhaan luostariin. Keskustelimme - lapset osallistuen - ja totesimme, että uskonnot eivät riitele, vain typerät ihmiset! Kristinusko teki omat julmat ristiretkensä, niin myös islamilaiset ...mutta eivät uskonnot, vielä vähemmmän jumalat - vaan ymmärtämättömät ihmiset niitä pahoja tekoja tekevät! Ole itse viisaampi...me lasten ja lasten kanssa yritämme kasvaa...

    • StopMaahanmuutolle

      Suomalaset eivät enää lapsia tee tähän kammottavaan maailmaan.

    • Hyvä_lomapaikka

      Alania on ihan hyvä lomapaikka, ei minulla ole pahemmin moittimista. Hieman ärsyttää paikallisten toimijoiden myyntihenkisyys, mutta sen oppii väistämään. Ei antaudu ihmeemmin juttusille myyjien kanssa. Ystävällisesti kiittää ja siinä se on.
      Ei rosvoja, ei huijausta. Hyvin toimiva taksijärjestelmä. Tietysti pitää itse olla tarkkana, eikä pidä hölmöillä.

    • taasnäitä

      Mikäs mättää teikäläistä jos minun reissuni menni nappiin? Sorry vaan mutta minua ei oo kusetettu eikä kuseteta. Kuinkas monta kertaa kävit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe