Rikas mies

äänikorvissasi

Lasarus ei ollut rikkaalle miehelle ihminen; hän oli pikemminkin maanvaiva ja paiseinen kuvottava olento, joka löyhkäsi kiusallisesti hänen porttinsa edessä. Lasarus pääsi paratiisiin, kun taas rikas mies joutui kadotukseen , koska hänen sydäntään oli hallinnut rikkaudet ja itsekeskeisyys.

17

1937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänikorvissasi

Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.

Ja kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.

• LasarusX

Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.

• sipiläkopteri

ja ostanut itselleen uuden sähköauton.

• SiveydenSipilänAuto

Wartburg .

• Kaikki_Sipilälle

Sipilälle tärkeintä on mammona ja raha .

• sipilä

Kempeleen kitupiikkinäkin tunnettu arkuntekijä .Ruumisarkkukin kuolleelle pojalle tehtiin itse ja säästettiin näin muutama roponen.

• TuloerotKasvavat

Suomessa kasvu OECD maiden keskiarvoa nopeampaa. Sipilä ja Sipilän hallitus sopisi paremmin jonnekkin halpa-hallin johtoon.

• Juha_urpo_petteri_Sipilä
        LasarusX kirjoitti:

Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.

Pienien eläkkeiden nosto tyrmättiin, mutta "kansanedustajien" palkkioita oli taas vara nostaa 3,2 prosenttia.6510 euroa ja yli 12 vuotta valehdelleiden itsensäedustajien palkkio 6997 euroa .

• köyhätkyykkyyn

Useampi kuin joka kymmenes pienituloinen ikääntynyt jättää menemättä lääkäriin rahan takia. Asia käy ilmi Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tuoreesta tutkimuksesta. Alimmatkin terveydenhuollon asiakasmaksut ovat liikaa.

• lefvilazarus

Sote on perseestä, sen tietää urpompikin kuka on häviäjä siinä systeemissä.

• SipiläKepuloinen

Jos tätä kepu paskaKOKkaretta tai terroristeja arvostelee syyllistyy vihapuheeseen. Mikä pääministeri,pyhäkoulunopettaja tai ylin johtaja Sipuloinen luulee olevansa? Suomi oli vielä 80 luvulla vapaa maa ,kun vertaa tähän nykyiseen pohjois korea eurostoliittoon.

• vihapuhe-Miliisi

Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.

• LestaBordelli

Seuraavaksi sitten elinkauppa.

• Kansanvaihto
        vihapuhe-Miliisi kirjoitti:

Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.

Sipilä sutenöörinä , huorakauppiaana.

• SipiläOnPerseestä

Nyt se sairastui perse flunssaan ja oli annettava periksi. "Koko ajan aivastuttaa ja on ruskeaa vuotoa" kertoo Sipilä Twitterissä .

• sipilöitä

Ahneella on paskanen loppu.

• ajatusrikos

Sipilä sais painua takaisin sinne transylvaniaan , mistä on tullutkin verta imemään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      29
      2798
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      121
      2662
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      36
      2231
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2053
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      414
      1624
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1133
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      54