Rikas mies

äänikorvissasi

Lasarus ei ollut rikkaalle miehelle ihminen; hän oli pikemminkin maanvaiva ja paiseinen kuvottava olento, joka löyhkäsi kiusallisesti hänen porttinsa edessä. Lasarus pääsi paratiisiin, kun taas rikas mies joutui kadotukseen , koska hänen sydäntään oli hallinnut rikkaudet ja itsekeskeisyys.

17

1919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänikorvissasi

      Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.

      Ja kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.

      • LasarusX

        Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.


      • sipiläkopteri

        ja ostanut itselleen uuden sähköauton.


      • SiveydenSipilänAuto

        Wartburg .


      • Kaikki_Sipilälle

        Sipilälle tärkeintä on mammona ja raha .


      • sipilä

        Kempeleen kitupiikkinäkin tunnettu arkuntekijä .Ruumisarkkukin kuolleelle pojalle tehtiin itse ja säästettiin näin muutama roponen.


      • TuloerotKasvavat

        Suomessa kasvu OECD maiden keskiarvoa nopeampaa. Sipilä ja Sipilän hallitus sopisi paremmin jonnekkin halpa-hallin johtoon.


      • Juha_urpo_petteri_Sipilä
        LasarusX kirjoitti:

        Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.

        Pienien eläkkeiden nosto tyrmättiin, mutta "kansanedustajien" palkkioita oli taas vara nostaa 3,2 prosenttia.6510 euroa ja yli 12 vuotta valehdelleiden itsensäedustajien palkkio 6997 euroa .


    • köyhätkyykkyyn

      Useampi kuin joka kymmenes pienituloinen ikääntynyt jättää menemättä lääkäriin rahan takia. Asia käy ilmi Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tuoreesta tutkimuksesta. Alimmatkin terveydenhuollon asiakasmaksut ovat liikaa.

    • lefvilazarus

      Sote on perseestä, sen tietää urpompikin kuka on häviäjä siinä systeemissä.

    • SipiläKepuloinen

      Jos tätä kepu paskaKOKkaretta tai terroristeja arvostelee syyllistyy vihapuheeseen. Mikä pääministeri,pyhäkoulunopettaja tai ylin johtaja Sipuloinen luulee olevansa? Suomi oli vielä 80 luvulla vapaa maa ,kun vertaa tähän nykyiseen pohjois korea eurostoliittoon.

      • vihapuhe-Miliisi

        Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.


      • LestaBordelli

        Seuraavaksi sitten elinkauppa.


      • Kansanvaihto
        vihapuhe-Miliisi kirjoitti:

        Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.

        Sipilä sutenöörinä , huorakauppiaana.


    • SipiläOnPerseestä

      Nyt se sairastui perse flunssaan ja oli annettava periksi. "Koko ajan aivastuttaa ja on ruskeaa vuotoa" kertoo Sipilä Twitterissä .

    • sipilöitä

      Ahneella on paskanen loppu.

    • ajatusrikos

      Sipilä sais painua takaisin sinne transylvaniaan , mistä on tullutkin verta imemään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe