Rikas mies

äänikorvissasi

Lasarus ei ollut rikkaalle miehelle ihminen; hän oli pikemminkin maanvaiva ja paiseinen kuvottava olento, joka löyhkäsi kiusallisesti hänen porttinsa edessä. Lasarus pääsi paratiisiin, kun taas rikas mies joutui kadotukseen , koska hänen sydäntään oli hallinnut rikkaudet ja itsekeskeisyys.

17

1946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänikorvissasi

Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.

Ja kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.

• LasarusX

Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.

• sipiläkopteri

ja ostanut itselleen uuden sähköauton.

• SiveydenSipilänAuto

Wartburg .

• Kaikki_Sipilälle

Sipilälle tärkeintä on mammona ja raha .

• sipilä

Kempeleen kitupiikkinäkin tunnettu arkuntekijä .Ruumisarkkukin kuolleelle pojalle tehtiin itse ja säästettiin näin muutama roponen.

• TuloerotKasvavat

Suomessa kasvu OECD maiden keskiarvoa nopeampaa. Sipilä ja Sipilän hallitus sopisi paremmin jonnekkin halpa-hallin johtoon.

• Juha_urpo_petteri_Sipilä
        LasarusX kirjoitti:

Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.

Pienien eläkkeiden nosto tyrmättiin, mutta "kansanedustajien" palkkioita oli taas vara nostaa 3,2 prosenttia.6510 euroa ja yli 12 vuotta valehdelleiden itsensäedustajien palkkio 6997 euroa .

• köyhätkyykkyyn

Useampi kuin joka kymmenes pienituloinen ikääntynyt jättää menemättä lääkäriin rahan takia. Asia käy ilmi Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tuoreesta tutkimuksesta. Alimmatkin terveydenhuollon asiakasmaksut ovat liikaa.

• lefvilazarus

Sote on perseestä, sen tietää urpompikin kuka on häviäjä siinä systeemissä.

• SipiläKepuloinen

Jos tätä kepu paskaKOKkaretta tai terroristeja arvostelee syyllistyy vihapuheeseen. Mikä pääministeri,pyhäkoulunopettaja tai ylin johtaja Sipuloinen luulee olevansa? Suomi oli vielä 80 luvulla vapaa maa ,kun vertaa tähän nykyiseen pohjois korea eurostoliittoon.

• vihapuhe-Miliisi

Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.

• LestaBordelli

Seuraavaksi sitten elinkauppa.

• Kansanvaihto
        vihapuhe-Miliisi kirjoitti:

Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.

Sipilä sutenöörinä , huorakauppiaana.

• SipiläOnPerseestä

Nyt se sairastui perse flunssaan ja oli annettava periksi. "Koko ajan aivastuttaa ja on ruskeaa vuotoa" kertoo Sipilä Twitterissä .

• sipilöitä

Ahneella on paskanen loppu.

• ajatusrikos

Sipilä sais painua takaisin sinne transylvaniaan , mistä on tullutkin verta imemään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      111
      7104
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      32
      4188
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      36
      3655
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      398
      1940
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1457
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1438
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      62
      1337
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1078
    9. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      172
      1055
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      1000
    Aihe