Rikas mies

äänikorvissasi

Lasarus ei ollut rikkaalle miehelle ihminen; hän oli pikemminkin maanvaiva ja paiseinen kuvottava olento, joka löyhkäsi kiusallisesti hänen porttinsa edessä. Lasarus pääsi paratiisiin, kun taas rikas mies joutui kadotukseen , koska hänen sydäntään oli hallinnut rikkaudet ja itsekeskeisyys.

17

2004

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äänikorvissasi

Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle.

Ja kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.

• LasarusX

Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.

• sipiläkopteri

ja ostanut itselleen uuden sähköauton.

• SiveydenSipilänAuto

Wartburg .

• Kaikki_Sipilälle

Sipilälle tärkeintä on mammona ja raha .

• sipilä

Kempeleen kitupiikkinäkin tunnettu arkuntekijä .Ruumisarkkukin kuolleelle pojalle tehtiin itse ja säästettiin näin muutama roponen.

• TuloerotKasvavat

Suomessa kasvu OECD maiden keskiarvoa nopeampaa. Sipilä ja Sipilän hallitus sopisi paremmin jonnekkin halpa-hallin johtoon.

• Juha_urpo_petteri_Sipilä
        LasarusX kirjoitti:

Kun minä olin sairas, en saanut välttämättömiä lääkkeitä ostettua. Rikas mies oli vienyt viimeiset rahani.

Pienien eläkkeiden nosto tyrmättiin, mutta "kansanedustajien" palkkioita oli taas vara nostaa 3,2 prosenttia.6510 euroa ja yli 12 vuotta valehdelleiden itsensäedustajien palkkio 6997 euroa .

• köyhätkyykkyyn

Useampi kuin joka kymmenes pienituloinen ikääntynyt jättää menemättä lääkäriin rahan takia. Asia käy ilmi Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) tuoreesta tutkimuksesta. Alimmatkin terveydenhuollon asiakasmaksut ovat liikaa.

• lefvilazarus

Sote on perseestä, sen tietää urpompikin kuka on häviäjä siinä systeemissä.

• SipiläKepuloinen

Jos tätä kepu paskaKOKkaretta tai terroristeja arvostelee syyllistyy vihapuheeseen. Mikä pääministeri,pyhäkoulunopettaja tai ylin johtaja Sipuloinen luulee olevansa? Suomi oli vielä 80 luvulla vapaa maa ,kun vertaa tähän nykyiseen pohjois korea eurostoliittoon.

• vihapuhe-Miliisi

Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.

• LestaBordelli

Seuraavaksi sitten elinkauppa.

• Kansanvaihto
        vihapuhe-Miliisi kirjoitti:

Keskustanuoret haluaa laillistaa bordellit. Sipilän rakkaudenlähettiläät aktiivimallilla töihin, niin siistiytyy ainakin raiskaustilastot. Kempeleessä Sipilän talo valmiina toiminnan aloittamiseksi.

Sipilä sutenöörinä , huorakauppiaana.

• SipiläOnPerseestä

Nyt se sairastui perse flunssaan ja oli annettava periksi. "Koko ajan aivastuttaa ja on ruskeaa vuotoa" kertoo Sipilä Twitterissä .

• sipilöitä

Ahneella on paskanen loppu.

• ajatusrikos

Sipilä sais painua takaisin sinne transylvaniaan , mistä on tullutkin verta imemään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      396
      1583
    2. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1016
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      139
      1013
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      721
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      129
      686
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      634
    Aihe