Asuisitko kalustetussa soluasunnossa, jos muuttaisit toiselle paikkakunnalle töihin ja säästöä tulisi siellä asumisen johdosta noin 300€/kk?
Asuisitko soluasunnossa?
3
985
Vastaukset
- omaa.asuntoa.asun
Asuisin.
Viikonloppuisin voi mennä vartsinaiseen perheen asuntoon t. vanhuksille, jos tahtoo.
eikä tarvis roudata omia mööpeleitä.. etenkin, jossei ole niitä vielä hankittuna!
Kuuluuko vedenkeitin t. kahvinkeitin kalustoon? Omat lakanat ja astiat?
tietty solunaapureiden ei saa olla huumehörhöi tms. Sitt pitäs olla lukko siinä omassa ovessa ja ovikin lujaa tekoa. - no.mikäs.siinä
Miksei.
Soluasuminen tai kommuunit ovat lisääntymässä vähitellen asumismuotona.
Yhteisöllisenä asumismuotona se vaatii kaikilta asukkailtaan tolkun elämäntapoja ja sopeutumiskykyä, mutta kiinnostaa periaatteessa kyllä vielä näin keski-ikäisenäkin.- Siistiollapitää
Asun solutalossa opiskelun ajan. Ihmettelen, miten likaisissa asunnoissa ihmiset viitsivät asua. Itse olen oppinut siivoamaan ja täälläkin saan tehdä sitä ihan niska limassa.
Ihan huvittaa, miten perustaidot voivat olla hukassa, vaikka opiskellaan yliopistossa tai amkssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1676444Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv982979Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1021835Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am441554Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko101266Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m81144- 131137
- 511087
- 171040
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751023