Hei Malediiveille matkustajat. Oletteko huomanneet uutisissa maahan julistetun poikkeustilan? Uskallatteko lähteä? Meillä olisi lähtö 30.3 mutta nyt olemme kahden vaiheilla, vaihtaisimmeko kohdetta.
Malediivien turvallisuustilanne
6
4222
Vastaukset
- JiiH
Moi,
Kyllä uskaltaa lähteä. Levottomuudet ovat Malen pääsaarella, ja turisteina teillähän on siellä vain pieni piipahdus ennen kuin siirrytte jollekin turistisaarelle. Ne ovat autuaan eristäytyneitä levottomuuksista. - Hulhule
Itseasiassa MLE lentokenttä on omalla saarella, joten Malen pääsaarelle ei turisti yleensä mene ollenkaan. Silta lentokenttäsaaren ja Malen pääsaaren välillä on vielä kesken joten mitään kiinteää yhteyttä ei ole näiden kahden saaren välillä.
- SunIslandiin
Parin päivän päästä olisi itselläkin lähtö Malediiveille ja koska omatoimimatka kyseessä, niin huolissani olen. Qatar Airwaysillä lennot ja juurikin Malen kautta..
- Eimitäänhuolta
Tässä tietoa paikan päältä. Aivan hyvin uskaltaa matkustaa. Tilanne ei näy turistien suosimilla saarilla millään lailla.
Ja tosiaan lentokenttä ei nimestään huolimatta sijaitse Malessa eli välttämättä ei sinne tarvitse edes mennä.
Itse näkisin että hieman normaalia varovaisempi kannattaa olla jos liikkuu Malen saarella. Ja jos haluaa ottaa varman päälle niin jättää koko Malen käymättä. Muualla on elämä rauhaisaa. Toki paikalliset paljon miettivät tilanteen tuomia muutoksia. - Alkuperäinen.kysyjä
Kiitos vastauksistanne. Rauhoittivat mieltä. Emmeköhän lähde unelmakohteeseemme suunnitelman mukaisesti.
- Tkuu
Kato UM sivuilta onko rajoituksia matkavakuutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279