brinno tlc 200 ois laite ja millä asetuksilla saan hyvän videopätkän kun laitan kameran kuvaamaan ulos aamusta iltapäivään esim 8h. valikossa on 1s,2s,3s,5s,10s,20s,30s,60s,5min,10min ja1h ajastus ja 1fps,5fps,10fps,15fps,20fps ja 30fps.
time lapse kamera
v.alokuva
1
1525
Vastaukset
- Canonisti
Tekemällä oppii. Puhelimeen saa useita erilaisia laskureita, joilla noita arvoja voi helposti laskeskella. Itselläni on iPhonessa ilmainen Timelapse Helper.
Hyvä kokeilujen lähtökohta on vaikka 2 s ja 30 fps, jos pihalla on liikettä. Siitä sitten säätämään.
Kameran lisäksi tarvitset 8 h kuvaukseen ulkoisen virtalähteen. Mihin aiot laittaa kameran? Jonkinlainen jalusta tai kiinnitys pitää olla.
Brinno näyttää mielenkiintoiselta, eikä se ole kohtuuttoman kalliskaan. Kun ensimmäiset videot on kuvattu, niin kerro kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219