eli ollaan oltu mun ihanan poikaystävänkaa öömh ainaki 4 kuukautta yhessä, oon siis yläasteella ja ei siis mitään tosi vakavaa, halailua pussailua, paljon viestittelyä jne läheisyyttä mut siis meillä on semmone ongelma että hän suuttuu todella helposti ja muuten on tosi mukava ja sillei mut suuttuu todella helposti eikä pysty luottamaan jos vaikka olen jonkun toisen pojan kanssa vapaa-ajalle ettei vaa tapahu mitää ja sellasta... ollaan puhuttu tästä ja rakastetaan toisiamme nii paljo eikä haluta erota, mut riitoja tulee ainakin kerran viikossa joskus jopa kerran päivässä ja se huolestuttaa. mitä olis tehä?
pitäiskö erota?
6
5071
Vastaukset
- Eituotoimi
Kannattaa erota heti.
- Olikonytfiksua
Päätit sitte kirjoittaa tästä nettiin.. nyt ainakin eroon susta!!
- jeesjeesjees333
Noin vahva mustasukkaisuus kertoo siitä miten hän välittää sinusta. Kannattaa otta asia esille hänen kanssaan ja keskustella tästä vakavalla tavalla jos näet sen näin suurena ongelmana.
Jos asiat huolestuttaa ja tuntuu epämukavilta, niin silloin sen pitäisi olla hälytyskello.
Olen elämäni varrella nähnyt aika monta parisuhdetta, joissa toinen osapuoli on kontrolloiva ja alistava ja luulee suunnilleen omistavansa sen toisen osapuolen.
Ei yläasteikäisen elämässä pitäisi olla tuollaisia murheita. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja jatkuva riitely tuo mieleeni ainoastaan yhden ajatuksen: Pakene, kun vielä voit.- onneasinulle
tuo helposti suuttuvuus ei lupaa hyvaa. on ollut muutama tytto jotka myos suuttunu helposti. en alkanut siksi suhteeseen, kun miksi olla huonossa ja epavarmassa suhteessa
- Cool18
Mä kun olisin sä mä, eroaisin hinnalla millä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508