pitäiskö erota?

helpppp

eli ollaan oltu mun ihanan poikaystävänkaa öömh ainaki 4 kuukautta yhessä, oon siis yläasteella ja ei siis mitään tosi vakavaa, halailua pussailua, paljon viestittelyä jne läheisyyttä mut siis meillä on semmone ongelma että hän suuttuu todella helposti ja muuten on tosi mukava ja sillei mut suuttuu todella helposti eikä pysty luottamaan jos vaikka olen jonkun toisen pojan kanssa vapaa-ajalle ettei vaa tapahu mitää ja sellasta... ollaan puhuttu tästä ja rakastetaan toisiamme nii paljo eikä haluta erota, mut riitoja tulee ainakin kerran viikossa joskus jopa kerran päivässä ja se huolestuttaa. mitä olis tehä?

6

5091

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eituotoimi

Kannattaa erota heti.

• Olikonytfiksua

Päätit sitte kirjoittaa tästä nettiin.. nyt ainakin eroon susta!!

• jeesjeesjees333

Noin vahva mustasukkaisuus kertoo siitä miten hän välittää sinusta. Kannattaa otta asia esille hänen kanssaan ja keskustella tästä vakavalla tavalla jos näet sen näin suurena ongelmana.

• Jos asiat huolestuttaa ja tuntuu epämukavilta, niin silloin sen pitäisi olla hälytyskello.

Olen elämäni varrella nähnyt aika monta parisuhdetta, joissa toinen osapuoli on kontrolloiva ja alistava ja luulee suunnilleen omistavansa sen toisen osapuolen.

Ei yläasteikäisen elämässä pitäisi olla tuollaisia murheita. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja jatkuva riitely tuo mieleeni ainoastaan yhden ajatuksen: Pakene, kun vielä voit.

• onneasinulle

tuo helposti suuttuvuus ei lupaa hyvaa. on ollut muutama tytto jotka myos suuttunu helposti. en alkanut siksi suhteeseen, kun miksi olla huonossa ja epavarmassa suhteessa

• Cool18

Mä kun olisin sä mä, eroaisin hinnalla millä hyvänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4886
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2219
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2009
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      199
      1961
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      173
      1602
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      299
      1533
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1294
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1219
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1182
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1164
    Aihe