eli ollaan oltu mun ihanan poikaystävänkaa öömh ainaki 4 kuukautta yhessä, oon siis yläasteella ja ei siis mitään tosi vakavaa, halailua pussailua, paljon viestittelyä jne läheisyyttä mut siis meillä on semmone ongelma että hän suuttuu todella helposti ja muuten on tosi mukava ja sillei mut suuttuu todella helposti eikä pysty luottamaan jos vaikka olen jonkun toisen pojan kanssa vapaa-ajalle ettei vaa tapahu mitää ja sellasta... ollaan puhuttu tästä ja rakastetaan toisiamme nii paljo eikä haluta erota, mut riitoja tulee ainakin kerran viikossa joskus jopa kerran päivässä ja se huolestuttaa. mitä olis tehä?
pitäiskö erota?
6
5065
Vastaukset
- Eituotoimi
Kannattaa erota heti.
- Olikonytfiksua
Päätit sitte kirjoittaa tästä nettiin.. nyt ainakin eroon susta!!
- jeesjeesjees333
Noin vahva mustasukkaisuus kertoo siitä miten hän välittää sinusta. Kannattaa otta asia esille hänen kanssaan ja keskustella tästä vakavalla tavalla jos näet sen näin suurena ongelmana.
Jos asiat huolestuttaa ja tuntuu epämukavilta, niin silloin sen pitäisi olla hälytyskello.
Olen elämäni varrella nähnyt aika monta parisuhdetta, joissa toinen osapuoli on kontrolloiva ja alistava ja luulee suunnilleen omistavansa sen toisen osapuolen.
Ei yläasteikäisen elämässä pitäisi olla tuollaisia murheita. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja jatkuva riitely tuo mieleeni ainoastaan yhden ajatuksen: Pakene, kun vielä voit.- onneasinulle
tuo helposti suuttuvuus ei lupaa hyvaa. on ollut muutama tytto jotka myos suuttunu helposti. en alkanut siksi suhteeseen, kun miksi olla huonossa ja epavarmassa suhteessa
- Cool18
Mä kun olisin sä mä, eroaisin hinnalla millä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641138Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä151926- 57797
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67737Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62662
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180659Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29618