factaa rottakaupungista...

35NumBall

34

11960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RottenJ

      Mitä tarkoittaa rottakaupunki` ´``^`?

      • 35NumBall

        varmaan sitä että rottakaupungissa on rannalla enemmän rottia kuin ihmisiä.... joidenkin laskelmien mukaan pattayabeachilla on noin 8.000 - 12.000 rottaa... sama jomtien beachillä...
        Lisäksi se on assosioitavissa tietynlaiseen kävijäprofiiliin, kuten avauksessa todetaan...


      • 35NumBall kirjoitti:

        varmaan sitä että rottakaupungissa on rannalla enemmän rottia kuin ihmisiä.... joidenkin laskelmien mukaan pattayabeachilla on noin 8.000 - 12.000 rottaa... sama jomtien beachillä...
        Lisäksi se on assosioitavissa tietynlaiseen kävijäprofiiliin, kuten avauksessa todetaan...

        Kerta kerran jälkeen Lerppa ei ymmärrä lukemaansa, taikka ei osaa englantia. Toisaalta eihän Lerppa ymmärrä Suomeakaan, ikä matematiikkaa, eikä mitään muutakaan paitsi mielenterveysongelmiin liittyviä asioita ja mielisairaalan lähetenumerot.

        Lue sieltä alalaidasta yhteenveto. Koko artikkeli oli esitetty kysymysmuodossa ja kuunnellen muutamien ihmisten mielipiteitä.

        "Kaikki paikat ovat (maailmassa) vaarallisia niille jotka vaeltavat aamuyöllä humalassa kaduilla etsimässä jännitystä, seksiä tai huumeita. Tavalliselle turistille Pattaya on varsin turvallinen"

        Kun sinä Lerppa jaksat haukkua Pattayan kävijöitä vuodesta toiseen, niin mihin se tarina aina silloin hukkuu niistä sinun peräti kuudesta vuosittaisesta Pattayan vierailusta? Tykkäätkö haukkua siis itseäsi vai onko ne satua ne sinun kuusi vuosittaista vierailua joissa on välillä vaimosi ja lapsetkin mukana Pattayan vaaroissa ja synneissä?

        Minä tiedän vastauksen esittämääni kysymykseen, mutta kysyn sinulta tiedätkö sinä.

        PS: Lerppa. Sinun höpinäsi rotista eivät ole "joidenkin laskelmien mukaisia" vaan ne on ihan sinun ikiomia masentuneen skitson horinoita. En ole nähnyt vuosiin kuin pari karvapalleroa ja minä kävelen beachroadia noin 300 kertaa vuodessa. Olet vakavasti mielisairas ihminen.


      • 35NumBall

        Resu resu en ole tehnyt yhtään laskelmaa rotista, ei kiinnosta juurikaan moinen, tieto löytyy thai visa sivustolta viime vuodelta, ja reppana ensi viikolla taas pattayalle mutta kylläkin tällä kertaa jompparille kun pari kaveria asuu siellä venetsiassa, ja muuten en ole liikkeellä lautalla vaan omalla autolla, kun pitää hakea kalusteita samalla reissulla...

        Ei sinun pääsi ole ihan kunnossa kuka muu kuin kaltaisesi viitsii kävellä låhes joka päivä rantakadulla, ei ole sen arvoinen paikka reppana,


      • 35Numball
        35NumBall kirjoitti:

        Resu resu en ole tehnyt yhtään laskelmaa rotista, ei kiinnosta juurikaan moinen, tieto löytyy thai visa sivustolta viime vuodelta, ja reppana ensi viikolla taas pattayalle mutta kylläkin tällä kertaa jompparille kun pari kaveria asuu siellä venetsiassa, ja muuten en ole liikkeellä lautalla vaan omalla autolla, kun pitää hakea kalusteita samalla reissulla...

        Ei sinun pääsi ole ihan kunnossa kuka muu kuin kaltaisesi viitsii kävellä låhes joka päivä rantakadulla, ei ole sen arvoinen paikka reppana,

        Ja resu vielä yksi huomio, kirjoitit reppana jossain ensimmäisestä matkakirjoituksesta, sinä et ole kirjoittanut ensimmäistäkään matkakirjoitusta tunnuksellasi koskaan... Pelkää itsekehua ja lerputtelua sellainen sekopää sinä olet.m


      • 35NumBall kirjoitti:

        Resu resu en ole tehnyt yhtään laskelmaa rotista, ei kiinnosta juurikaan moinen, tieto löytyy thai visa sivustolta viime vuodelta, ja reppana ensi viikolla taas pattayalle mutta kylläkin tällä kertaa jompparille kun pari kaveria asuu siellä venetsiassa, ja muuten en ole liikkeellä lautalla vaan omalla autolla, kun pitää hakea kalusteita samalla reissulla...

        Ei sinun pääsi ole ihan kunnossa kuka muu kuin kaltaisesi viitsii kävellä låhes joka päivä rantakadulla, ei ole sen arvoinen paikka reppana,

        Se oli kolme viikkoa sitten viimeksi, kun olit tulossa ensiviikolla Pattayalle.
        Unohdit silläkin kertaa tulla.

        Uutena vuotena olit tohkeissasi tulossa Walking Streetille. Et tullut.

        Itsenäisyyspäivänä olit menossa tohinalla everstiluutnantin kanssa kutsuvieraaksi suurlähetystön juhliin kimppakyydillä Bangkokiin. Harmi vaan että ne juhlat olivatkin olleet jo edellisenä sunnuntaina.

        Vegasin matkasi oli ihan oma lukunsa raketteineen päivineen... ;)

        Jaa ei kiinnosta rotat, vaikka niistä höpäjät satoja kertoja vuodessa viljellen lerppauutisia ilman lähdetietoa? Aika jännä. Luulisi tolla volyymilla että kiinnostaa.

        Lerppa. Sulla ei ole kavereita. Meinaat ajaa tuhat kilometriä autolla kalusteiden takia? Mies joka pelkää vasemmanpuoleista liikennettä, Pattayan liikennettä, Pattayan ilmanlaatua, inhoaa Pattayaa ja Pattayan turisteja, kammoksuu Pattayan bakteereja ja on kauhuissaan lähes kaikesta mikä liittyy Pattayaan, on nyt sitten hakemassa Pattayan "kaveriltaan" kiljutiinua ja puujakkaraa?

        Ei natsaa antamiisi tietoihin ja patologisen valehtelijan historiaasi tämäkään "ensi viikon" Pattayan matka. Sorry. ;(


      • 35Numball
        35Numball kirjoitti:

        Ja resu vielä yksi huomio, kirjoitit reppana jossain ensimmäisestä matkakirjoituksesta, sinä et ole kirjoittanut ensimmäistäkään matkakirjoitusta tunnuksellasi koskaan... Pelkää itsekehua ja lerputtelua sellainen sekopää sinä olet.m

        Otanpa vielä kantaa paniikkihäiriöösi, resu... Tiedät varmasti että se on pääosin teinityttöjen ongelma, mutta siitä on olemassa versio nuorehkoille miehille, pikkuaivojen ja aivokurkiaisen takana oleva pienen pieni kasvain, joka erittää tietyssä tilanteessa adrenaliiniä, joka joskus näkyy hallitsemattona aggressiona ja joskus paniikkihäiriökohtauksena... Kasvain on erittäin vaikea löytää...Se on yleinen hormoneja käyttäneelle.... Ja saattaa olla eräs syy hormoniväkivaltaan...


      • 35NumBall
        Vuodesta2010 kirjoitti:

        Se oli kolme viikkoa sitten viimeksi, kun olit tulossa ensiviikolla Pattayalle.
        Unohdit silläkin kertaa tulla.

        Uutena vuotena olit tohkeissasi tulossa Walking Streetille. Et tullut.

        Itsenäisyyspäivänä olit menossa tohinalla everstiluutnantin kanssa kutsuvieraaksi suurlähetystön juhliin kimppakyydillä Bangkokiin. Harmi vaan että ne juhlat olivatkin olleet jo edellisenä sunnuntaina.

        Vegasin matkasi oli ihan oma lukunsa raketteineen päivineen... ;)

        Jaa ei kiinnosta rotat, vaikka niistä höpäjät satoja kertoja vuodessa viljellen lerppauutisia ilman lähdetietoa? Aika jännä. Luulisi tolla volyymilla että kiinnostaa.

        Lerppa. Sulla ei ole kavereita. Meinaat ajaa tuhat kilometriä autolla kalusteiden takia? Mies joka pelkää vasemmanpuoleista liikennettä, Pattayan liikennettä, Pattayan ilmanlaatua, inhoaa Pattayaa ja Pattayan turisteja, kammoksuu Pattayan bakteereja ja on kauhuissaan lähes kaikesta mikä liittyy Pattayaan, on nyt sitten hakemassa Pattayan "kaveriltaan" kiljutiinua ja puujakkaraa?

        Ei natsaa antamiisi tietoihin ja patologisen valehtelijan historiaasi tämäkään "ensi viikon" Pattayan matka. Sorry. ;(

        Resu resu, taidan kyllä itse tietää missä olen ja milloin...

        Ei sinun mielipiteesi siihen mitään vaikuta, reppana.... sinun sydämmen lähellä on nuo kiljujutut, ne eivät ole ihan joka päiväisiä ikäisellesi enpä ole asiasta oikein kiinnostunut,
        minun pitää noutaa muutama kaluste bangkokin tullista, kun tilasin burmasta muutamia huonekaluja mahtuvat just ja just tuonne navaran lavalle... joten ei kiljua tälläkään kertaa...

        Et viedä mikä on osakkuuslaina, arvonlisävero mutta tiedät mikä on kilju sekopää, kuvaa sinua hyvin liikemiehenä, oletko tehnyt ensimmäisen miljoonasi kiljua myymällä...


      • 35Numball

        Katsos perskärpänen ilmestui puolustamaan idoliaan, oletko tuolle smurffille kateellinen kun puolustat sitä kuin rakkikoira, onhan sinulla kaikki kunnossa, luulisi että yli 50 vuotias osaa hoitaa itsekin oman puolustuksen, vai oletko kateellinen meille pohjoisen miehen kanssa kun olet niin kärppäsenä katossa, kertomassa todella idioottimaisia mielipiteitäsi..

        Olin tässä muutama päivä sitten yhden kaverin kanssa tuli puheeksi thaimaan ongelmat, hän on ollut thaikun kanssa naimissa hieman pidempään kuin minä...

        hän kertoi että alkaa vituttaa nämä parin viikon pattayan kävijät, jotka pitävät paikka paratiisinaan, mitä enemmän täällä on ja asuu huomaa että thaimaa on kaukana paratiisista,

        itse olen tarkalleen samaa mieltä, kaverini kanssa... oletko sinä tuollainen kahden viiikon pattayan baarimiljardööri,

        niin sinä kuin idollisi ei ole koskaan kirjoittanut ensimmäistäkään järkevää juttua palstalle, se herättää kysymyksen että tiedättekö sinä tai tuo sininen hevon paskaa mistään, vai onko kyse ainoastaan halvan persän efektistä.... jonka perässä huoksette kuin pikku pojat karkkikaupassa...


      • Aviomiess
        35Numball kirjoitti:

        Katsos perskärpänen ilmestui puolustamaan idoliaan, oletko tuolle smurffille kateellinen kun puolustat sitä kuin rakkikoira, onhan sinulla kaikki kunnossa, luulisi että yli 50 vuotias osaa hoitaa itsekin oman puolustuksen, vai oletko kateellinen meille pohjoisen miehen kanssa kun olet niin kärppäsenä katossa, kertomassa todella idioottimaisia mielipiteitäsi..

        Olin tässä muutama päivä sitten yhden kaverin kanssa tuli puheeksi thaimaan ongelmat, hän on ollut thaikun kanssa naimissa hieman pidempään kuin minä...

        hän kertoi että alkaa vituttaa nämä parin viikon pattayan kävijät, jotka pitävät paikka paratiisinaan, mitä enemmän täällä on ja asuu huomaa että thaimaa on kaukana paratiisista,

        itse olen tarkalleen samaa mieltä, kaverini kanssa... oletko sinä tuollainen kahden viiikon pattayan baarimiljardööri,

        niin sinä kuin idollisi ei ole koskaan kirjoittanut ensimmäistäkään järkevää juttua palstalle, se herättää kysymyksen että tiedättekö sinä tai tuo sininen hevon paskaa mistään, vai onko kyse ainoastaan halvan persän efektistä.... jonka perässä huoksette kuin pikku pojat karkkikaupassa...

        Hinnoittelevat ajatuselimiään, mutta ei julkaise hintaa, koska olisihan tuo hubaa.
        Lyövät kyllä vetoa, mutta sitten livahdus puskiin tai pulkkamäkeen.


      • Kzz
        35Numball kirjoitti:

        Katsos perskärpänen ilmestui puolustamaan idoliaan, oletko tuolle smurffille kateellinen kun puolustat sitä kuin rakkikoira, onhan sinulla kaikki kunnossa, luulisi että yli 50 vuotias osaa hoitaa itsekin oman puolustuksen, vai oletko kateellinen meille pohjoisen miehen kanssa kun olet niin kärppäsenä katossa, kertomassa todella idioottimaisia mielipiteitäsi..

        Olin tässä muutama päivä sitten yhden kaverin kanssa tuli puheeksi thaimaan ongelmat, hän on ollut thaikun kanssa naimissa hieman pidempään kuin minä...

        hän kertoi että alkaa vituttaa nämä parin viikon pattayan kävijät, jotka pitävät paikka paratiisinaan, mitä enemmän täällä on ja asuu huomaa että thaimaa on kaukana paratiisista,

        itse olen tarkalleen samaa mieltä, kaverini kanssa... oletko sinä tuollainen kahden viiikon pattayan baarimiljardööri,

        niin sinä kuin idollisi ei ole koskaan kirjoittanut ensimmäistäkään järkevää juttua palstalle, se herättää kysymyksen että tiedättekö sinä tai tuo sininen hevon paskaa mistään, vai onko kyse ainoastaan halvan persän efektistä.... jonka perässä huoksette kuin pikku pojat karkkikaupassa...

        Tuollaisella kuspäällä on samanlaisia kuspääkavereita. Miksi sun tarvii kaverin mielipidettä tiedustella kun olet kymmeniä kertoja käynyt Pattayalla ja asunutkin siellä? Joudutko aina etsimään googlesta negatiivista tietoa ja kuuntelemaan huru-ukkojen pakinoita? Eikö sulla ole omaa kokemusta laisinkaan?

        Niillä kolmellakymmenellä matkalla joilla minä olen vieraillut Pattayalla, en ole asioinut suomalaisten kanssa kuin muutamia kertoja. Minulla on heistä kuitenkin vain hyviä kokemuksia. Ei ikinä riitaa, tappeluita eikä örvellystä. Kaikki on kohdelleet toisiaan hyvin.
        Jos ei tykkää suomalaisista, niin eikö silloin kannata ottaa heihin etäisyyttä, eikä mennä tarkkailemaan heitä? Ei lomalle mennä mököttämään ja kyllä kunnon suomalaisessa miehessä pitää olla vähän machoa. Hiirulaisten ei kannata Pattayalle mennä, varsinkaan jos pelottaa.

        Halvat perseet on Suomessa. Ei Thaimaan matkat mitään halpoja ole mutta halutuimpia ne on. Hieman köyhemmät menee edelleen Kanarialle, Viroon ja Turkkiin ja ovat viikon siellä. Thaimaan matkat on aina pidempiä ja Thaimaa on suomalaisten silmissä luksus lomakohde. Suomipopin Aamulypsyn Jaajo, Perälä ja Anni haikailevat aina jutuissaan Thaimaata ja ylistävät sitä ja mainitsevat usein että Pattaya on miehen paratiisi.

        Niin se on monen muunkin mielestä. Vaikea ymmärtää mikä siinä sinua kismittää niin kamalasti että miljoonat tykkää lomailla Pattayalla. Kiljut joka päivä pää punaisena ja taistelet Pattayan paratiisimainetta vastaan kuin käyden sotaa sitä vastaan ja täysin turhaan.

        Eihän tuossa ole mitään järkeä että uhraat koko elämäsi ja kaiken aikasi jonkin kaupungin vihaamiseen, saavuttamatta yhtikäs mitään. Et taida ihan hirmu fiksu olla?


    • 35NumBaIl

      ...mä käyn 7 kertaa vuodessa.. olin uutenavuotenakin.. walkkarilla.. mulla on lauttaliput..

    • Maailmaonpaha

      Ihan hyvä kirjoitus josta selviää että Pattaya on varsin turvallinen paikka.

      Itse olen kiertänyt maailmaa melkoisesti ja peräti 7 kertaa tullut tavalla tai toisella ryöstetyksi, kerran Bemalnadenassa, kerran Pietarissa, kerran Lontoossa, kerran Atlantassa ja peräti kolme kertaa Shanghaissa.

      Ehkä 4 kertaa humalatila oli osasyyllinen, kolme kertaa olin käytännössä selvänä.

      Shanghaita selittää että siellä olen käynyt kymmenkunta kertaa työasioissa etc. kerran vietiin vain kamera, pari kertaa rahaa. Muissa mainituista paikoissa en niin usein oo käynyt, Lontoossa toki 4 kertaa ja Pietarissa 3 kertaa.

      Thaimaassa sen sijaan olen käynyt 17 kertaa ja kertaakaan en ole tullut ryöstetyksi ja humalailtojakin sentään on tullut reissuille useita.

    • Astupoiskaapistasi

      Lerppa, eikö sinua kutsuttu eunukiksi nuorempana, kun et naisten päälle mitään ymmärtänyt.

      • WholeStory

        Körttikirkon poikakuoron sopraanona nuori lerppa oli tähti. Hänen heleä äänensä sai enkelitkin kyyneliin ja kirkkoväen hurmokselliseen tilaan. Saarnamies käytti kuitenkin nuorta lerppaa häikäilemättä hyväkseen kanttorin kanssa vuosikaudet ja murrosiän aikoihin lerppa menetti äänensä. Neitsyys meni jo paljon aiemmin. Tämä johti sekavuustilaan, jossa lerppa ei tiedä onko tyttö vai poika. Hua Hinin rinteillä nähdään toisinaan pieni lihava karvainen mutta kalju ukkeli liikkumassa neljällä raajalla, joka kuseksii aidanseipäiden ja liikennemerkkien juureen. Silloin lerpalla on koirapäivä.


    • eiminkäänlaistajärkeä

      Käsittämätöntä, että ylläpito vuodesta toiseen sallii parin (numer- ja aviomies) katkeroituneen miehen tai naisen, joista kumpikaan ei taatusti ole käynyt lähelläkään thaimaata, sabotoida palstaa. Täytyy ihmetellä moista toimintaa, sekä ylläpidon, että näiden kahden katkeran surkimuksen.

    • ShitzuBulldog

      John Everingham on kirjoittanut tuon artikkelin. Jotakin asiaa siinä on, mutta pääpiirteittäin se on epäselvästi kirjoitettua halpaa propagandaa, jossa käytetään raflaavia otsikoita ja esitetään enemmän kysymyksiä kuin vastauksia.
      John Everingham on vastenmielinen mies. Sellainen mies jolle ei ole mitään muuta paikkaa maailmassa kuin aukoa päätä ja tunkea turhia kirjoitelmiaan joka paikkaan. Mies liikkuu negatiivisella riitaa haastavalla asenteella ja paisuttelee näkemäänsä. Logiikka hänellä on samaa luokkaa kuin numeromiehellä ja hänellä ei ole esittää minkäänlaisia viranomaisten lukemia tapausten määristä. Jokainen tajuaa että kaikenlaista tapahtuu 68 miljoonan asukkaan maassa jossa käy 40 miljoonaa turistia vuosittain.

      Jos joku sanoo että Thaimaa on paha paikka, niin hänen pitää kertoa että verrattuna mihin. Muuten siihen ei saa vertailupohjaa että kuinka vaarallinen se on. Liikenne on vaarallinen. Se ei ole epäselvää kenellekään.
      Thaimaalainen tapa medialla on mässäillä rikosuutisilla juurta jaksaen lukuisten valokuvien kera. Medialukutaivoton henkilö saa tästä sen käsityksen, että rikokset ovat poikkeuksellisen yleisiä.

      Turistilla ei ole lomallaan tehtävänä eikä velvollisuutena murehtia maailman pahuutta. Näkemiinsä vääryyksiin voi tarvittaessa puuttua tai soittaa poliisille. Tuskin Suomeenkaan matkaajat tulevat Suomeen miettimään Suomen karuja rikostilastoja ja prostituutiota.

      John Everingham luettelee pedofiliaa käsittelevässä artikkelissaan 7 pedofiliatapausta viiden vuoden ajalta Pattayalta todisteena Pattayan pedofiliasta. Suomessa John Everinghamilla olisi aika paljon kovempi duuni, sillä samassa ajassa Suomessa tuomittiin 6500 pedofiiliä.

      • MunMielipide

        Sinä olet myös vastenmielinen mies.


      • syysiihen
        MunMielipide kirjoitti:

        Sinä olet myös vastenmielinen mies.

        No sä oletkin katkera runkkari jolle kaikki tavalliset ihmiset ovat vastenmielisiä, koska ne aiheuttavat sinussa alemmuudentunnetta.


      • Eunukkikommentoi
        MunMielipide kirjoitti:

        Sinä olet myös vastenmielinen mies.

        Lerppa eunukki kommentoi hulluna tätäkin.


    • Oikeastithaimassa

      Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, rannalla ei näkynyt ainuttakaan rottaa, kukaan ei kaupitellut huumeita tai näyttänyt olevan niiden vaikutuksen alainen, turisteja yllättävän paljon, meno rauhallisen rentoa. Pattaya näyttää hyvin erilaiselta täällä paikanpäällä kuin suomesta käsin kommentoiden, netistä kaivettujen propakandakirjoitusten perusteella.

      • KandaThaimassa

        Mitä eroa on netistä kaivetuilla ja perskärpäsen palstalle lataamilla pulkkamäestä hame päällään ?


      • PulkkamäkeenTietoa

      • Yabaa

        Kävelin tuossa tapani mukaan rannalla ystäväni poliisin Jithi Rodbangyangin kanssa ja hän kertoi että jokin aika sitten poliisi pidätti neljä ihmistä ja takavarikoi heiltä yhteensä lähes 250.000 yaba -tablettia.
        Yhdellä pidätetyistä oli hallussaan 5.200 yaba -tabletin lisäksi 45 grammaa metamfetamiinia. Niillä kolmella muulla, jotka pidätettiin, oli yhteensä hallussaan 240.000 yaba -tablettia.
        Lasti oli menossa Pattayalle, mutta poliisi toimi.


      • lerppanews
        Yabaa kirjoitti:

        Kävelin tuossa tapani mukaan rannalla ystäväni poliisin Jithi Rodbangyangin kanssa ja hän kertoi että jokin aika sitten poliisi pidätti neljä ihmistä ja takavarikoi heiltä yhteensä lähes 250.000 yaba -tablettia.
        Yhdellä pidätetyistä oli hallussaan 5.200 yaba -tabletin lisäksi 45 grammaa metamfetamiinia. Niillä kolmella muulla, jotka pidätettiin, oli yhteensä hallussaan 240.000 yaba -tablettia.
        Lasti oli menossa Pattayalle, mutta poliisi toimi.

        Kävelit varmasti Chachoengsaon poliisipäällikön kanssa Chachoengsaon rannalla Lerppa.

        Kopsasit uutisen Thaimaan suomalaisesta. Jokos kuppa (sinä) on lähtenyt Töölöstä vai tuleeko jatkohoitoja?

        Huumeet olivat peräisin Nakhon Pathomin alueella toimivalta isolta diileriltä ja matkalla Rayongiin.

        http://thaimaansuomalainen.com/ennennakematon-huumetakavarikko-chachoengsaossa/


      • 20102010
        lerppanews kirjoitti:

        Kävelit varmasti Chachoengsaon poliisipäällikön kanssa Chachoengsaon rannalla Lerppa.

        Kopsasit uutisen Thaimaan suomalaisesta. Jokos kuppa (sinä) on lähtenyt Töölöstä vai tuleeko jatkohoitoja?

        Huumeet olivat peräisin Nakhon Pathomin alueella toimivalta isolta diileriltä ja matkalla Rayongiin.

        http://thaimaansuomalainen.com/ennennakematon-huumetakavarikko-chachoengsaossa/

        Kerosen sivukommentit ovat hieman hämmentäviä tuossa artikkelissa:

        "Mikäli nimi Chachoengsao ei kerro sinulle mitään" No kyllä se sanoo kaikille, jotka Bangkokin ja Pattayan väliä ovat kulkeneet. Ei pelkästään Keroselle.

        "Rayong, Teollisuus- ja satamakaupunki, jossa on ei juuri mitään tai erittäin vähän tekemistä"
        Tuota tuota... Kyllä siellä on turismiakin ja tekemistä.


      • Fundeeraa2010
        lerppanews kirjoitti:

        Kävelit varmasti Chachoengsaon poliisipäällikön kanssa Chachoengsaon rannalla Lerppa.

        Kopsasit uutisen Thaimaan suomalaisesta. Jokos kuppa (sinä) on lähtenyt Töölöstä vai tuleeko jatkohoitoja?

        Huumeet olivat peräisin Nakhon Pathomin alueella toimivalta isolta diileriltä ja matkalla Rayongiin.

        http://thaimaansuomalainen.com/ennennakematon-huumetakavarikko-chachoengsaossa/

        Päätarkoitus kuitenkin toteutui.
        Sinä ajattelit ja taas käytit aikaasi, funtsippa sitä Maija munaton.


      • bubusted
        Fundeeraa2010 kirjoitti:

        Päätarkoitus kuitenkin toteutui.
        Sinä ajattelit ja taas käytit aikaasi, funtsippa sitä Maija munaton.

        Konsernimies Töölössä moro! Tarinasi oli ihan yhtä totta kuin kaikki muutkin tarinasi. Eipä siinä sen kummempaa funtsittavaa kenellekään. Voisikko sä kehitellä jonkin ihan uuden harrastuksen?


      • oikeastithaimaassa
        KandaThaimassa kirjoitti:

        Mitä eroa on netistä kaivetuilla ja perskärpäsen palstalle lataamilla pulkkamäestä hame päällään ?

        Jaahas, monesko(sadas) nimimerkki on numeromiehellä menossa ja samaa p---an länkytystä jatkat vielä kahdella nimimerkillä. Mitä ihmettä pitää jo syntymästä asti vähäjärkisessä päässä tapahtua, että katkeroituu sinun tavoin?


    • Rattempel
      • 35NumBall

        Ei tarvitse pattayabeach rottineen riittää kuvaamaan kurjuutta... Lasten on mukava kisailla pienten 35cm, karvakerien kanssa.


      • Lapsetlerpanmielessä
        35NumBall kirjoitti:

        Ei tarvitse pattayabeach rottineen riittää kuvaamaan kurjuutta... Lasten on mukava kisailla pienten 35cm, karvakerien kanssa.

        Eikö tämä 35NumBall aiemmin tunnettu OtaHanuriinPojuna, joka ahdisteli lapsia Hiekkaharjussa?
        Jälleen samat elkeet rahjuksella.
        Kyllä hoitokoteihin pitäisi saada kännykkäkielto tuollaisille.


      • outolainenn
        35NumBall kirjoitti:

        Ei tarvitse pattayabeach rottineen riittää kuvaamaan kurjuutta... Lasten on mukava kisailla pienten 35cm, karvakerien kanssa.

        Mainitset että seksi on ongelma Pattayalla. Miksi seksi on Pattayalla ongelma sinulle?


      • 35NumBall
        outolainenn kirjoitti:

        Mainitset että seksi on ongelma Pattayalla. Miksi seksi on Pattayalla ongelma sinulle?

        Vähemmästäkin muodostuu iso ongelma kun heitti yli kymmenen vuotta sitten stondaamasta. Sen jälkeen vain ladypoikien kanssa seksi ei ole ollut ongelma, mutta kun niitäkin on Pattayalla liian vähän verrattuna rakkaaseen Huaan.
        Hyvä että saan täällä palstoilla purkaa tunteitani Pattayaa kohtaan, siellä sentään menetin poikuuteni ja otin vaimon ihanasta viiskymppisestä baaritytöstä, joka oli neitsyt. Kolme lastaan elätin äitin lähettämillä eläkerahoilla. Oli se kivaa silloin kun vielä toimi monta kuukautta avioon mentyäni. Loppui kyllä Pattayan tykkäys, kun lääkärit eivät onnistuneet menetettyä perheonnea tuomaan takaisin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe