Nyt kun Malmilla ei ole enää lentoasemaa eiköhän pitäisi vaihtaa myös tämä Lentoaseman ystävät nimi.
Olisiko Valvomattoman lentopaikan ystävät hyvä vaiko Korpikentän ystävät kuitennii parei.
Valvomaton lentopikka
3
1434
Vastaukset
- lentopilkka
Malmin lentokenttä on Malmin kaupunginosaan ja peruspiiriin kuuluva osa-alue, eli nimi on edelleen ihan relevantti. Mopedikesnalla on otsikossa kirotusvirhe, pitäisi lukea lentoplikka...
- Peter__T
Voisihan se olla myös ”Suomen toiseksi vilkkaimman lentokentän....”
- PiperSeneca
Älkää vinkuko. Hipit ja hinttivirheät saavat Malmille ikioman Kabulinsa tai Mogadishunsa pyöräteineen ja moskeijoineen, muutetaan me ilmailijat eteläiseen Eurooppaan harrastamaan ja elämään lämmössä.
Siinähän kuokkivat suotansa Jopojen satuloilla, Abdul nauraa hölmöille, ja fatta maksaa. Kuka nyt sitten olikaan tyhmä, vai suomilainen?
Voimia omaisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162995EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje341392- 1031237
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133988- 57891
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22713- 41707
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta111654