En rakastu samanikäisiin ://

veeetizzxz

Oon 17v poika ja mulla on yks iso ongelma. Rakastun aina vanhempiin naisiin... oon ollu rakastunu esimerkiks kaverini äitiin ja sitte yhteen opettajaan. Mun ihastuminen on kestäny kauan ja usein mennyt ohi vasta kun en enää ole nähnyt kyseistä naista. Niistä jutuista ei tietty oo tullu mitään, koska nää naiset on ollu jotain 40v ja naimisissa jne.

En vaan osaa ihastua/rakastua samanikäisiin tyttöihin, enkä tiedä miks :/ meidän koulussa on joo ihan kivannäköisiä tyttöjä ja sillai, mut en vaan pysty ihastumaan niihin!! Saatan vaa kattella et onpas kiva tyttö mut mitään sen enempää en tunne. Oon koittanu joskus säätää jonkun meidän koulun tytön kanssa ja se ei vaan tuntunu hyvältä, kun en oikeesti ollu siihen edes ihastunu.

Vanhemmat naiset vaan vetää mua puoleensa ja se v*tuttaa tosi paljon, koska usein mulla ei oo mitään mahiksia niihin :( Yhdeltä oon kerran saanu halin ja pusunkin, mut se juttu tyssäs siihe... tunnen sitä paitsi olevani jotenkin outo. Haluaisin etsii omanikäistä seuraa ja oikeasti ihastua johonkin 15-17v tyttöön... mut en vaan onnistu. Juttu ei oo siinä, etten saisi tyttöjä, vaan siinä et aina vaan lankean rakastumaan vanhempiin naisiin.

Onks teillä (pojilla) samanlaisia kokemuksia?? Yhelle kaverille puhuin tästä mut se vaan nauro, niin olis kiva löytää kohtalontoveri

6

2037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gruthfull

      Hei! Täällä äiti ihminen kirjoittelee. Kannattaa jutella sinulle luotettavan henkilön kanssa tai terveyden hoitajalle. Et ole ainoa maalimassa. Itselläni on pikkuveli, joka nuorena kertoi olevan enemmän tykästynyt hieman vanhempiin tyttöihin. Sanoi ovat kypsempiä eivät kikata joka asialle..
      Samoin entinen työkaverini tykkäsi vanhemmista naisista ja seurusteli mielummin niiden kanssa. Sanoi minulle, niin vain on pidän heistä enemmän osaavat keskustella paremmin.
      Sinulle tilanne on vielä hankala, kun ikää ton verran. Vanhemmiten sitä ikäeroa ei huomaa niin selvästi. Kuitenkin muista puhua asiasta se auttaa sinua ymmärtämään itseäsi. Kaikkea hyvää sinulle.

      • veeetizzxz

        Kiitti vastauksesta! Täytyy vissiin vaan odottaa et ikää tulee enemmän... toi on kyllä niin totta, että vanhempien naisten kanssa saa keskusteltua paremmin. Harvemmin mun ikäiset tytöt tykkää jutella ja sillai:)


    • Mitä vanhemmaksi tulet, niin sitä helpommaksi tilanteesi käy. Et menetä mitään, vaikka odotat hieman. Parempi odottaa ja löytää joku, jonka kanssa haluaa oikeasti olla, kuin mennä kiireellä suhteeseen, jossa ei oikeasti viihdy.

      Sitä, mistä ihminen tykkää, on todella vaikeaa muuttaa väkisin. Ole mitä olet, älä sitä mitä muut haluavat sinun olevan.

      • veeetizzxz

        Kiitti vastauksesta sullekin! Odottelen ja unelmoin, kunnes se oikea nainen sit tulee ja oon vähän vanhempi. Tuntuu kurjalta joutua odottamaan mut parempi kai näin :/ Täyttä asiaa, ihmistä on vaikeeta muuttaa ja tällänen mä nyt vaan oon.


    • Kidzpusseh

      Itse olen samankaltaisessa tilanteessa. Viimeksi, kun lähestyin ihastustani, tämän isä hakkasi minut sairaalakuntoon ja sain 4 vuotta vankeutta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

    • miehinenmies45

      Minulla samanlainen tilanne nuorempana mutta en katsonut sitä ongelmaksi. Nykyäänhän monet naiset katselevat huomattavasti itseään nuorempia miehenalkuja joten pidän sinua lähinnä onnenpekkana. Seksiä saa vanhempien naisten kanssa aina halutessaan mutta kovin paljon rakastua heihin ei kannata jotta saa mahdollisemman paljon kokemuksia. Nykyään mielenkiintoni on kylläkin kääntynyt nuorempiin naisiin päin jotka arvostavat kypsää miehisyyttäni, joten aika aikaa kutakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      95
      1836
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1377
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1208
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      62
      1098
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      71
      947
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe