Boracay roskien keskellä

Tommitoimelias

Tuli käytyä boracaylla. Vähän ihmetyttää saaren rakennusten huono kunto. Olisko jostain sadan vuoden takaa peräisin, kaikki asunnot tehty vanhasta rakennusjätteestä. Saarella ei ilmeisesti kaatopaikkaa ole. Kaikki jättävät roskat omiin pihoihinsa ja asuvat nuhjuisissa murjuissa. Filippiiniläisten yleinen ongelma köyhyys. Rakennustarvikkeet maksavat ja onko niitä saatavana. Suomalaisessa mitassa kaikki mitä löytyy kierrätyskeskuksesta kelpaa heille ykkösenä. Säälittävää katsella juuri infrastuktiiria ja asumistilannetta. Kuis vois kurjemman näköistä olla. Mutta hiekkarannat todella upeita ja hyviä uimiseen.

5

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öykyräpaavo
    • Katsokaa.peiliin

Miksi suomalaiset matkustaa lomalle köyhempiin maihin ja sitten arvostelevat sen maan oloja? Jos on kerran niin surkeat olot ja ihmiset köyhiä niin pysykää siellä kotosuomessa.
      Tykkään matkustaa ja talvella asuakkin filippiineillä koska en ole koskaan tavannut siellä suomalaisia ja filippiiniläiset ovat tosi hienoja ja kohteliaita ihmisiä.

• Ihanatihmiset

Todellakin!

Ihana kohta tuleva vaimo filippiineiltä ja ollaan puhuttukin, että sinne sit muutetaan ja talo ostetaan, kun on sen aika. Ja eläkepäivät... ahh.

• Vai_hienot

Oliko kiva uida siinä itsessään

• Kjjkkhjknh

Ranta sulje puhdistustöiden vuoksi avautuu ihan piakkoin. Näyttää hyvältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1796
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      975
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe