Mitä velvoitteita on

hohooojoijaa

miehen kakaroilla kun tulevat uuden äidin luokse? Mun omilla lapsilla ei ole suurempia velvotteita, kun asuvat täällä, mutta miehen kakrut kun ei asu,niin eikö he voisi tehdäkotitöitä ja käyttäytyä siistisi kun ovat kylässä meillä? Haluisin opettaa heille käytöstapoja, kodinhoitoa ja kunnioitusta, mutta se on niin turhauttavaa kun eivät edes tahdo oppia sivistystä. Ri sitä kauhalla voi heille antaa, se pitää olla järjessä mutta jos järki ei toimi niinminkäs teet. Äitipuolena toivon että mies puhisi heille miten meitä on kodheltava, sillä olemme tärkeitä ihmisiä heidän elämässään, koska olen kasvattaja, kun heidän äiti ei osaa. Toivon että joskus ymmärtää miten paljon olen uhrannut heihin aikaa, ja oeln tullut jäädäkseni heidän isän kotiin,

19

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissuonavohoidossa

      Kirjoitusvirheistä päätellen perjantai pullo korkattu, yksin kun juo ,niin netti ainoa ystävä johon on kiva nousuhumalassa kirjoittaa sontaa. Olet taas vaihteeksi päässyt avohoitoon.
      Sun ainoa velvoite on humaltuminen.

    • Josvaikkavaineroaisit

      Moneskohan samanlainen aloitus miehen lasten ominaisuuksista ja heille töiden teetättämisestä ja kurinpidosta tämä on.... aloittajalla on näemmä ongelmia itsensä kanssa.

    • Nytloppuuu

      Et voi sanoa itseäsi "uudeksi äidiksi" koska se ei ole totta!!!!! Jokaisella on vai yksi äiti tai isä joten paina tämä kalloosi!!!

      • maariannakarolina

        Miksei voi? Meillä tapana on että miehen lapset kohtelee minua hyvin kuin olisin heidän äiti, tottelevat ja tekevät mitä pyydän, mies on teroittanut lapsille sen että olen heidän uusi äiti. Lapset vastustaa sitä koska ovat itsepäisiä ja hanakoita riitelemään kaikkien kanssa.
        Mutta minä olen heidän äiti jos eivät hyväksy mitä aikuinen sanoo, ei tänne ole pakko tulla.
        Meillä miehen lapsille olen äiti ja sillä sipuli. Lasten oma äiti on laiska ja lihava joten ei sovellu äidiksi.


      • Nytloppuu
        maariannakarolina kirjoitti:

        Miksei voi? Meillä tapana on että miehen lapset kohtelee minua hyvin kuin olisin heidän äiti, tottelevat ja tekevät mitä pyydän, mies on teroittanut lapsille sen että olen heidän uusi äiti. Lapset vastustaa sitä koska ovat itsepäisiä ja hanakoita riitelemään kaikkien kanssa.
        Mutta minä olen heidän äiti jos eivät hyväksy mitä aikuinen sanoo, ei tänne ole pakko tulla.
        Meillä miehen lapsille olen äiti ja sillä sipuli. Lasten oma äiti on laiska ja lihava joten ei sovellu äidiksi.

        Voit uskoa noin mutta se ei ole kuin oma mielipiteesi, kaikilla on edelleen yksi äiti tai isä ja ennenkuin joku avautuu niin äidillä en tarkoita sijaisäitiä vaan ihan oikeaa äitiä.


      • Todellakinloppuu

        Voin omasta kokemuksesta sanoa että minulla on ollut vain yksi nainen, jolla oli omia lapsia tosin he olivat jo 18 vuotiaita. He eivät pitäneet minua isäpuolenaan vaan kaverinaan joka nyt sattui olemaan heidän äitinsä kanssa ja näin homma toimi, ei ollut mitään ongelmia kun annoin heidän äitinsä pitää huolta heidän asioistaan ja tietysti heidän isänsä. Vietimme kyllä aikaa keskenämme niinkuin kaverit viettää mm. ryypiskellen ja kalastellen. Erottuani naisesta välini hänen poikiinsa ei katkennut. Tosin heidän äitiinsä kyllä katkesi. Joten parhaan tuloksen saatte, kun ette pidä entisiä jälkeläisiä muuta kuin kavereina jotka asuvat samassa paikassa.


      • nyt.oli.asiaa
        Todellakinloppuu kirjoitti:

        Voin omasta kokemuksesta sanoa että minulla on ollut vain yksi nainen, jolla oli omia lapsia tosin he olivat jo 18 vuotiaita. He eivät pitäneet minua isäpuolenaan vaan kaverinaan joka nyt sattui olemaan heidän äitinsä kanssa ja näin homma toimi, ei ollut mitään ongelmia kun annoin heidän äitinsä pitää huolta heidän asioistaan ja tietysti heidän isänsä. Vietimme kyllä aikaa keskenämme niinkuin kaverit viettää mm. ryypiskellen ja kalastellen. Erottuani naisesta välini hänen poikiinsa ei katkennut. Tosin heidän äitiinsä kyllä katkesi. Joten parhaan tuloksen saatte, kun ette pidä entisiä jälkeläisiä muuta kuin kavereina jotka asuvat samassa paikassa.

        Tää on erittäin totta ja harvoin tulee näin mitään ongelmia. Ongelmat tulee kun äiti tai isäpuoli puuttuu liiaksi edellisten kakaroiden asioihin tai toisinpäin.


      • minämäärään
        Nytloppuu kirjoitti:

        Voit uskoa noin mutta se ei ole kuin oma mielipiteesi, kaikilla on edelleen yksi äiti tai isä ja ennenkuin joku avautuu niin äidillä en tarkoita sijaisäitiä vaan ihan oikeaa äitiä.

        Kyllä minä ainakin sanon lapsille että.. tuo äidille tai äiti vie... ja kijroitan nimen lasten asioihin äidin paikalle. pidän kersoja ominani, helpottaa elämää ja asioita kun kohtelee lapsinaan. Kyllä kersatkin sanoo mua äiskä... koska sanoin ettei etunimiä meillä käytetä vanhemmista ja sopivaa olisi kaikkien kuulleen käyttää äiti sanaa, Mitä pahaa jos omii lapset, sillä se on luontevaa. On kiva kun saa määrätä ja olla yläpuolella ja tiedän että minun toimintatavat ovat menneet lasten toiseenkin kotiin sillä ne on hyväksi havaittu. Olen jellee siitä.
        Hyväkäytöksiset lapset eivät laita hanttiin mitä aikuiset määrää vaan tekee käsketysti. Olen tiukka mutta pitää olla, keskenkasvuset eivät hypi mun silmille. Minua kunnioitetaan ja sillä niin. Harmi että sulla menee huonosti, annat liikaa valtaa kersoille, minä en. Nyt heistä kasvaa itsestään ja muista huolehtijoita ja luultavasti pärjää omissa elämissäänkun olen opetanut heille, saavat minua kiittää siitä, mutta eivät varmaa tajuu, kun kaikki pitää näyttää. Semmoista se on kun tylee ylimääräisiä lapsia perheeseen. Mies onneksi tukee mua ja tietää mitä tahon.


      • Nytloppuu
        minämäärään kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin sanon lapsille että.. tuo äidille tai äiti vie... ja kijroitan nimen lasten asioihin äidin paikalle. pidän kersoja ominani, helpottaa elämää ja asioita kun kohtelee lapsinaan. Kyllä kersatkin sanoo mua äiskä... koska sanoin ettei etunimiä meillä käytetä vanhemmista ja sopivaa olisi kaikkien kuulleen käyttää äiti sanaa, Mitä pahaa jos omii lapset, sillä se on luontevaa. On kiva kun saa määrätä ja olla yläpuolella ja tiedän että minun toimintatavat ovat menneet lasten toiseenkin kotiin sillä ne on hyväksi havaittu. Olen jellee siitä.
        Hyväkäytöksiset lapset eivät laita hanttiin mitä aikuiset määrää vaan tekee käsketysti. Olen tiukka mutta pitää olla, keskenkasvuset eivät hypi mun silmille. Minua kunnioitetaan ja sillä niin. Harmi että sulla menee huonosti, annat liikaa valtaa kersoille, minä en. Nyt heistä kasvaa itsestään ja muista huolehtijoita ja luultavasti pärjää omissa elämissäänkun olen opetanut heille, saavat minua kiittää siitä, mutta eivät varmaa tajuu, kun kaikki pitää näyttää. Semmoista se on kun tylee ylimääräisiä lapsia perheeseen. Mies onneksi tukee mua ja tietää mitä tahon.

        En ole sanonut missään vaiheessa että menee huonosti ?! Paremmin ei voisi mennä kun en kohtele heitä lapsina vaan kavereina ?!


      • Voimafantasiako
        minämäärään kirjoitti:

        Kyllä minä ainakin sanon lapsille että.. tuo äidille tai äiti vie... ja kijroitan nimen lasten asioihin äidin paikalle. pidän kersoja ominani, helpottaa elämää ja asioita kun kohtelee lapsinaan. Kyllä kersatkin sanoo mua äiskä... koska sanoin ettei etunimiä meillä käytetä vanhemmista ja sopivaa olisi kaikkien kuulleen käyttää äiti sanaa, Mitä pahaa jos omii lapset, sillä se on luontevaa. On kiva kun saa määrätä ja olla yläpuolella ja tiedän että minun toimintatavat ovat menneet lasten toiseenkin kotiin sillä ne on hyväksi havaittu. Olen jellee siitä.
        Hyväkäytöksiset lapset eivät laita hanttiin mitä aikuiset määrää vaan tekee käsketysti. Olen tiukka mutta pitää olla, keskenkasvuset eivät hypi mun silmille. Minua kunnioitetaan ja sillä niin. Harmi että sulla menee huonosti, annat liikaa valtaa kersoille, minä en. Nyt heistä kasvaa itsestään ja muista huolehtijoita ja luultavasti pärjää omissa elämissäänkun olen opetanut heille, saavat minua kiittää siitä, mutta eivät varmaa tajuu, kun kaikki pitää näyttää. Semmoista se on kun tylee ylimääräisiä lapsia perheeseen. Mies onneksi tukee mua ja tietää mitä tahon.

        "On kiva kun saa määrätä ja olla yläpuolella" ?! Olet ilmeisesti kunnon voimafantasoija kun tykkäät määräillä lapsia jotka eivät edes ole sun ?! Kasvatus on velvollisuus ei mikään kivajuttu ?! Ymmärrät kyllä kun saat omia lapsia :DDD


    • Moonaliisa2

      Itselläni on sellainen politiikka, että niiden tulee totella prikulleen tai eivät sitten tule. Siivoavat, pesevät ja ripustavat pyykit ja kantavat kaupasta mitä tilaan.

      • Lissuuuu

        Sulla ei ole miestä eikä lapsia , olet katkera vanha alkoholisti ja päästäsi pipi.


    • Vitupellet

      Moonaliisa2 ja AP on kännissä kuin käki ja katkeria vanhojapiikoja !!!

    • MTongelmakoSyynä

      Alan ilmoittaa tämän pellen avaukset ylläpitoon. Jospa hän saisi ikuisen porttikiellon.

    • Lissuonääliö

      Toivottavasti ne mielikuvitus miehen mielikuvitus lapset opettaa sulle lukemista ja kirjoitusta.

      • lissuonalkoholisti

        Ei alkoholistille ja kahelille kantsi mitään opettaa ......


    • Ullamaija.KK

      Meillä ne ensinnäkin maksaa omat ruokansa, ihan sama miten mutta minä en maksa senttiäkään. Toiseksi, pesevät pyykit, astiat, tekevät ruokaa TARKASTI MINUN OHJEITTENI MUKAAN ja jos ei tule hyvää, se on vaatteet niskaan ja ulos. Joka tapauksessa lähtiessään siivoavat talon. Kaiken on oltava tip top, matot ja mattojen hapsut suorassa. Minulla on olohuoneessa sellainen kallis persialainen matto, tummanpunainen ja siinä on kultaiset hapsut. Ihan jokaisella ei sellaista olekaan ja siksi minulla onkin uusinta uutta oleva hälytinjärjestelmä, turvayhtiön miehet tulevat heti jos joku yrittää varastaa mattoni.

      • LissuOnFörbi

        Ethän sä muutenkaan mitään maksa. Ukkosi tyhmänä maksaa sinunkin siiderisi.

        Ei mut hetkinen, eikös se sun ukkos just lempannut sut ulos?


    • Voi lapsiparkoja...voi muuta tähän huokaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe