Yleisen linjan mukainen korotus olisi ollut 1.55-1.60 %. Nyt tulee "26 euroa tai vähintään 1.25%". Mitä hemmettiä tämä tarkoittaa? Meidän kaupungissa todennäköisesti sitä että kaikki saavat tuon surkean könttäsumman 26 e joka ei todellakaan ole yleisen linjan mukainen prosentti tehtäväpalkasta, eikä edes tuota alempaa 1,25 prosenttia! Eli onko tässä nyt taas jätetty paikalliselle kunnalle ryöstövara????!!!! OAJ:n sivulla ei mitään soveltamisesta...
Vastaukset 2
- Väärin_kirjattu
Teksti on nurinpäin, pitäisi olla "1,25% tai vähintään 26 euroa", kuten Superin sivuilla on mainittu: https://www.superliitto.fi/viestinta/ajankohtaista/kunta-alan-neuvottelutuloksen-sisalto-lyhyesti/
Tuota väärinkirjoitusta, joka on julkaistu jo kaikissa mahdollisissa medioissa, on mahdollista käyttää porsaanreikänä ja maksaa alemman mukaan, jolloin summa voisi olla alle 26 euroa. Toivotaan että asia korjataan.- vvvvvvvvvvvvv
Palkanmaksajat ei lue maksu- ja korotusohjeita medioista vaan sopimuksen allekirjoituspöytäkirjasta. Sitä ei ole vielä näkynyt tavallisille pulliaisille , koska kaikki liitot eivät ole vielä hyväksyneet sopimusratkaisua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571450Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 44629
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552