Onko kajaanissa hitsarien palkat hyvällä tasolla? Pulaa ammatti hitsareista kuulemma on, jos sitä muuttaisi takasi nälkämaahan.
Hitsarien palkat
32
1679
Vastaukset
- sohvallamakoilija
Euroopan parhaimmat niinkuin kaikki muukin kainuussa.
- 15tunnille
15eegua siitä ylöspäin
- Magita
On hyvä palkka jos teet keikkahommia.
- MagneettiPuikko
27 euroa olen keskimäärin viime aikoina hitsaamalla ansainnut. Firma on nimeltään S...
- talkooduunareista.pula
Eipä ole kovin häävi päivän palkka.
- SukkulaVeenukseen
Jotkut naiset saattaa tienata monta sataa euroa tunnissa. Mut se ala on kova, kyseessä maailman vanhin ammatti...
- Eläuntanää
höpöhöpö
- Voimamies.kaikenties
kalle58 kirjoitti:
Tonnin päiviä ennen tehtiin...
170€ ei pal tunnu missään. Paitsi jos peppua annat, niin sitten tuntuu.
- ugig
22e/tunti
- Kappalekauneinta
Paljon kokemusta ja tieto taitoa. Palkka 23,79e
- NettopalkkA
Siihen on laskettu myös työnantajan osuus? Työntekijälle jää noin puolet tuosta. Verotus ottaa osuutensa.
- uhnbhguhh
Ei tietoa,mutta tuskin kannattaa edes vaivautua nousemaan sohvalta lähteäkseen hitsaamaan tai ylipäätään töihin.
- KFkdk
SInua varten on aktiivimalli. Toivottavasti ohjaavat tuollaisen laiskan vaikka risusavottaan tai palvelemaan kunniakansalaisia.
- Siksienvaanosaahitsaa
Hitsaaminen on homoseksuaalien hommaa. Hyi ja yök.
- lökäpöksythiiteen
Hitsaaminen on miehisten miesten hommaa, eikä tuommosten lökäpöksyjen, joka ilmeisesti olet!
- Annbelli
Totta. Hitsarit on niin miehekkäitä! Arvostan ja kunnioitan.
- HitSariAri
Hitsari on todellinen lihansyöjä-karvaperseuros, jolla puikko palaa yötä päivää!
- tinuri
Palkat löytyy alan työehtosopimuksesta.
Peräkylän hikipajat maksavat tasan sen mukaan. Tvr 6 ja siihen jos saat väännettyä päälle 15 pinnaa, niin palkka on sen 14,5€/h lisät, työn vittumaisten olosuhteiden tai työaikojen mukaan.
Tämä on todellinen tilanne, mikäli et paskanna kultakettinkiä. - HitSariAri
Ei pidä paikkansa. Itse saan suokoneella 27,22 euroa per tunti. Ilman turhaa nipottamista.
- höpöpövaan
ei pidä paikkaansa ,höpö,höpö
- Kfmfmdm
Orjakauppiaan kautta muuan vuosi sitten Kajaanilaisessa metallifirmassa asennus hommia 9,5 euroa tunti.
- Voimamies.kaikenties
Hitsaaminen on homoseksuaalien hommaa. Hyi ja yök. Selkää saatte hitsarit.
- vanhahitsari
Taiat olla itse homo, joten haista v eikun m, sehän sulle paremmin sopii. Kun ei sinusta itse oo hitsariksi, niin pitää jotenkin näyttää alemmuuskompleksi!
- ohhhohh
No ei ole ihme,jos työnantajat valittaa työntekijöiden palkkojen suuruudesta. Sairasloman ajalta palkka pois,kesälomarahat/lomaltapaluuraha pois niin sitten ois kohtuullinen palkka,jos kerran yli 15€/tunti pitää saaha.
- Ransutekki
Työnantaja voikin sitren hitsailla ihan keskenään jos ei ole varaa palkkaa maksaa.
- ohhhohh
ja työttömiltä rahalliset tuet pois,ni ei tarvis miettiä mistä työntekijöitä sais.
- Migmaggi
Imagonilla kuulemma huippu palkat. Lähele kahtakymppiä kuulemma maksavat!
- 9ekuntouttava
työn johto ukko 23,53
- ytro
Mutta Firma vetää 132e./h.
- hitsarihoo
Paska puhetta että Imagonilla huippu palkat !!! Ei taia kainuussa juuri 15 euroo ylittyö...
- Akkonen
9e ja uusille duunareille reilusti vähemmän. Eli alle TESsin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752