Hitsarien palkat

Hitsaajai

Onko kajaanissa hitsarien palkat hyvällä tasolla? Pulaa ammatti hitsareista kuulemma on, jos sitä muuttaisi takasi nälkämaahan.

32

1746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sohvallamakoilija

      Euroopan parhaimmat niinkuin kaikki muukin kainuussa.

    • 15tunnille

      15eegua siitä ylöspäin

    • Magita

      On hyvä palkka jos teet keikkahommia.

    • MagneettiPuikko

      27 euroa olen keskimäärin viime aikoina hitsaamalla ansainnut. Firma on nimeltään S...

      • talkooduunareista.pula

        Eipä ole kovin häävi päivän palkka.


      • SukkulaVeenukseen

        Jotkut naiset saattaa tienata monta sataa euroa tunnissa. Mut se ala on kova, kyseessä maailman vanhin ammatti...


      • Eläuntanää

        höpöhöpö


      • Tonnin päiviä ennen tehtiin...


      • Voimamies.kaikenties
        kalle58 kirjoitti:

        Tonnin päiviä ennen tehtiin...

        170€ ei pal tunnu missään. Paitsi jos peppua annat, niin sitten tuntuu.


    • ugig

      22e/tunti

    • Kappalekauneinta

      Paljon kokemusta ja tieto taitoa. Palkka 23,79e

    • NettopalkkA

      Siihen on laskettu myös työnantajan osuus? Työntekijälle jää noin puolet tuosta. Verotus ottaa osuutensa.

    • uhnbhguhh

      Ei tietoa,mutta tuskin kannattaa edes vaivautua nousemaan sohvalta lähteäkseen hitsaamaan tai ylipäätään töihin.

      • KFkdk

        SInua varten on aktiivimalli. Toivottavasti ohjaavat tuollaisen laiskan vaikka risusavottaan tai palvelemaan kunniakansalaisia.


    • Siksienvaanosaahitsaa

      Hitsaaminen on homoseksuaalien hommaa. Hyi ja yök.

      • lökäpöksythiiteen

        Hitsaaminen on miehisten miesten hommaa, eikä tuommosten lökäpöksyjen, joka ilmeisesti olet!


    • Annbelli

      Totta. Hitsarit on niin miehekkäitä! Arvostan ja kunnioitan.

    • HitSariAri

      Hitsari on todellinen lihansyöjä-karvaperseuros, jolla puikko palaa yötä päivää!

    • tinuri

      Palkat löytyy alan työehtosopimuksesta.
      Peräkylän hikipajat maksavat tasan sen mukaan. Tvr 6 ja siihen jos saat väännettyä päälle 15 pinnaa, niin palkka on sen 14,5€/h lisät, työn vittumaisten olosuhteiden tai työaikojen mukaan.
      Tämä on todellinen tilanne, mikäli et paskanna kultakettinkiä.

    • HitSariAri

      Ei pidä paikkansa. Itse saan suokoneella 27,22 euroa per tunti. Ilman turhaa nipottamista.

      • höpöpövaan

        ei pidä paikkaansa ,höpö,höpö


    • Kfmfmdm

      Orjakauppiaan kautta muuan vuosi sitten Kajaanilaisessa metallifirmassa asennus hommia 9,5 euroa tunti.

    • Voimamies.kaikenties

      Hitsaaminen on homoseksuaalien hommaa. Hyi ja yök. Selkää saatte hitsarit.

      • vanhahitsari

        Taiat olla itse homo, joten haista v eikun m, sehän sulle paremmin sopii. Kun ei sinusta itse oo hitsariksi, niin pitää jotenkin näyttää alemmuuskompleksi!


    • ohhhohh

      No ei ole ihme,jos työnantajat valittaa työntekijöiden palkkojen suuruudesta. Sairasloman ajalta palkka pois,kesälomarahat/lomaltapaluuraha pois niin sitten ois kohtuullinen palkka,jos kerran yli 15€/tunti pitää saaha.

      • Ransutekki

        Työnantaja voikin sitren hitsailla ihan keskenään jos ei ole varaa palkkaa maksaa.


      • ohhhohh

        ja työttömiltä rahalliset tuet pois,ni ei tarvis miettiä mistä työntekijöitä sais.


    • Migmaggi

      Imagonilla kuulemma huippu palkat. Lähele kahtakymppiä kuulemma maksavat!

    • 9ekuntouttava

      työn johto ukko 23,53

    • ytro

      Mutta Firma vetää 132e./h.

    • hitsarihoo

      Paska puhetta että Imagonilla huippu palkat !!! Ei taia kainuussa juuri 15 euroo ylittyö...

    • Akkonen

      9e ja uusille duunareille reilusti vähemmän. Eli alle TESsin!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe