Missä murrosikä

uteliastyttö12v

Moi oon 12v tyttö ja kysyn et onko mun murrosikä alkamas ja kuinka nopeesti se alkaa kunnolla. mulla on ihan vähä arat rinnat, nänni on suurentunut hitusen ja niissä tuntuu pienet kovat patit kun painaa sitten kainaloissa ei ole karvoja eikä hiki haise. Alapäässä oon huomannut vaaleita ja muutamia tummia pehmeitä karvoja

8

579

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliastyttö12v

Ja vähän on pikkareihin ilmestynyt sellasta valeesta ja kovaa (päivän päätteeksi) olevaan juttua nii mitä se on?

• Miss19

Valkovuotoo se on, punanen menkka vuoto. Kumma ku mutsis ei, sul oo mitää tällasis puhunu. Oma on jo siitä asti kun olin täyttäny 7wee, 10weenä sitte alko nää.

• murrosiänkokenut

Joo, murrosiän merkkejähän nuo on. Ei se yleensä ihan rytinällä tule, just rintojen ja muunkin kehon kasvua. Vaalea tavara housuissa on valkovuotoa, ihan normijuttu. Alapään oma tapa puhdistaa itseään. Karvoitus ei välttämättä tule ihan heti, ei ole mitään kiirettä. Jos on jotain kysyttävää niin kannattaa vaikka käydä terkkarin kanssa juttelemassa, se on vaitiolovelvollinen ja osaa asiansa.

• murrosiänkokenut

Ja murrosikä voi kestää ihan ihmisestä riippuen n. 2-5 vuotta, se on normaalia.

• Uteliastyttö12v

Okei kiitos vastauksesta❤️

• Miss19

Oon kokenut saman itekki. Oon 13wee.

• Anonyymi

Ei ny vittu vielä ala kunnolla 12 vuotiaana ku et oo ees teini vielä mul alko 15 vuotiaana nopee huomattava kasvu, eikä siinä mitään kivaa ole.

• Anonyymi

Itse käsitteistöön mennäksemme, niin "Murrosikä" käsite lienee tullut Suomennoksena amerikkalaisesta "Teen", jota myös "Teini" iäksi on kutsuttu.
      Teen tulee taas loppuliitteistä thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, seventeen, eighteen, nineteen, johon teini ikä päättyy, koska twenty ei enää sisällä "teen" päätettä. Myöskään twelve eli 12 ikäinen ei siis ole vielä "teen".
      Murrosikä on siis ikävuodet 13-19 ikävuotta.
      Ei muuta kuin PUNK rock soimaan ja kovaa angstia päälle.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      144
      5548
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3962
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2490
    4. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      2350
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      39
      2107
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      29
      2012
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1953
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      20
      1884
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      42
      1745
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1654
    Aihe