Miten määrittelisit ihmisen, jolla on KYMPIN ITSETUNTO?
Kympin itsetunto
5
552
Vastaukset
- täysi.nolla
Ja mitenkähän määritellään "kympin itsetunto" ??
Itsensä hyvin tunteva ihminen ei tarvitse jatkuvaa palautetta kyvyistään eikä hänen myöskään tarvitse todistella kykyjään muille. Hän ei pyri saamaan hyväksyntää muilta olemalla jotain, mitä ei oikeasti ole, vaan joko saa sitä tai on saamatta omana itsenään.
Hyvän itsetunnon omaava ei usko olevansa kyvykkäämpi kuin onkaan, tai ainakaan hänen ei tarvitse uskotella sitä sen enempää itselleen kuin muillekaan.
Hyvällä itsetunnolla varustettu ihminen jännittää ja pelkää muiden edessä siinä missä muutkin ja kokee ajoittain epävarmuutta itsestään, mutta oikeassa suhteessa omiin kykyihinsä.- dfyd
Saa kenet vain, milloin vain, missä vain, miten vain.
- määrittelisin
Hyväksyy itsesä sellaisena kun on.
Uskaltaa olla oma itsensä teeskentelemättä muuta.
Tietää mitä haluaa ja osaa/uskaltaa sanoa sen.
Ei pelkää muiden mielipiteitä. - Kepulit
Juha Sipilä, kusetti koko kansaa ja voitot sukulaisten taskuun. Ilmekään ei äijällä värähdä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 651050
- 107960
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70903Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54885- 43873
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30838KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9828Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46779