Pikipruukin keskusta-asunnot

Muuttajakysyy

Millaisia asuntoja ovat Pikipruukin puutalot Rauhankadulla? Ovatko rauhallisia ja hyväkuntoisia vai sosiaaliongelmaisten mesomispaikkoja jossa joka paikka rempsottaa? Kuvista ei saa mitään käsitystä ja tottakai Pikipruukin virkailija puhuu omaan pussiinsa. Muuttamassa olisi 3-vuorotyössä käyvä äiti ja 2 teini-ikäistä lasta ja Rauhankadulta tarjottiin asuntoa. Sijainti kyllä hyvä mitä minä kartasta ymmärsin. Rauhallisuus tärkeää kun nuoret haluaa opiskella ja itse tarvitsen nukkumisrauhaa päivisinkin.

9

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilveepilvee

itse en asu mutta kaveri majailee toista vuotta,osassa taloista on tosi rauhallista mutta sitten osassa sitä sossu sakkia joka aloittaa aamulla ja lopettaa aamuyöllä..kaverit ravaa kaiken aikaa..tee pikku tutkimusmatka. pihapiiri,roskisten ympäristö ym..kertoo jotain. mut kantsisko kysyy joltain muulta kun pruukilta hinnat sama ja taso parempi

• asunutjoo

Pikipruukin vuokrat ovat kyllä huomattavasti alhaisempia kuin yksityisillä markkinoilla varsinkin kun huomioidaan, että vuokrat sisältää laajakaistan, veden ja lämmityksen. Pelkästään vesimaksu voi kolmelta hengeltä olla yli 50 euroa kuukaudessa vapailla markkinoilla. Kun rupeat hankkimaan laajakaistaa niin Elisalta tai mikä Viria se nykyisin on, sitä ei tahdo alle 50 euron saada missään tapauksessa.

• jeerbyyläinen
        asunutjoo kirjoitti:

Pikipruukin vuokrat ovat kyllä huomattavasti alhaisempia kuin yksityisillä markkinoilla varsinkin kun huomioidaan, että vuokrat sisältää laajakaistan, veden ja lämmityksen. Pelkästään vesimaksu voi kolmelta hengeltä olla yli 50 euroa kuukaudessa vapailla markkinoilla. Kun rupeat hankkimaan laajakaistaa niin Elisalta tai mikä Viria se nykyisin on, sitä ei tahdo alle 50 euron saada missään tapauksessa.

Höpöhöpö. Elisa ja Telia tarjoavat 30 eurolla nopeamman kaapeli- tai valokuituliittymän kuin Pikipruukinlla. 50 M vs 10 vs. Mobiililiittymät oma tarinansa. Eli vieläkin halvempia. Pikipruukin asukkaat eli naapurit myös oma tarinansa. Yksityisellä tiukempi kontrolli, kenelle asunto vuokrataan. Jo pelkästään se, että asunto sijaitsee osaketalossa, karsii pahimmat mielenterveyskuntoutujat ja narkkariholistit.

• pruukilainen
        jeerbyyläinen kirjoitti:

Höpöhöpö. Elisa ja Telia tarjoavat 30 eurolla nopeamman kaapeli- tai valokuituliittymän kuin Pikipruukinlla. 50 M vs 10 vs. Mobiililiittymät oma tarinansa. Eli vieläkin halvempia. Pikipruukin asukkaat eli naapurit myös oma tarinansa. Yksityisellä tiukempi kontrolli, kenelle asunto vuokrataan. Jo pelkästään se, että asunto sijaitsee osaketalossa, karsii pahimmat mielenterveyskuntoutujat ja narkkariholistit.

Kuka viitsii maksaa kalliin yks.vuokran lisäksi vielä nettiliittymämaksua, ei kukaan järkevä. Myös Pikipruukilla on vuokrahuoneistoja osaketaloissa, esim. Sala-ampujankatu 10:ssä. Nykyään ei häiriköt kauaa saa riehua, häätö tulee aika nopeesti, jos ei opi tavoille.

• jeerbyyläinen

kyseinen alue on kovaa vauhtia slummiutumassa.

• mölytaso

Kaupungin asunnot on 150e/kk ylihinnoiteltuja, sanoo Kelan virkailija.
      Kun 2h tk= 59m'---->on luokiteltu 3h tk ja hinta hipoo 1000e/kk.

Yksityiseltä löytyy halvempia ja kuntokin on huomattavasti parempi. Mölytaso, noh pihalle joutuu molemmissa jos ei osaa elää ihmisiksi.

• eimuuta

Pikipruukin, eli kaupungin kämppä Vöyrinkaupungilla, n.50m2, vuokra 520e. Asun sellaisessa. Hinta hipoo 500e, ei suinkaan 1000e. Pesutupa ilmainen, netti ilmainen, ei vesimaksua.

• Muuttaja

Kenelläkään tuoretta tietoa Pikipruukin Vöyrinkatu 2:n talosta, onko minkälaista asukaskuntaa?

• Samamuuttajataas

Tai tuosta Rauhankatu 36:n asumisviihtyvyydestä? Ei kiitos yleisiä arvailuja, vaan faktaa ko. taloista, kiitos :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60