Hei Taika! Tuleeko hallitseva mustahiuksinen nainen saamaan elämässäni tulevaisuudessa isommankin roolin eli onko hänellä mielenkiintoa jatkaa tätä tuttavuutta pidemmälle ja syventää sitä? Tapasimme vasta. Välimatkaa on paljon. Tunsin meillä synkanneen hyvin ja olen melko ihastunut häneen.
Minulla on toinenkin, jonka olen tuntenut pidempään ja hän asuu lähempänä. Tämä on toki varmemmalla pohjalla, mutta se mustahiuksinen herätti enemmän ihastusta.
Taikalle kysymys
2
195
Vastaukset
Taikanviemääkysyy
Luota sydämeesi, sillä vain oma sydän tietää, mihin kannattaa satsata. Mutta kun minun näkemystä kysyit, niin vastaan, niin tumma nainen on se, joka pitää sinut elossa! Hänellä on paljon elämänkokemusta, näkemyseroja ja hän tulee haastamaan sinut päivittäin ajatustyöhön, josta sinä jollaintapaa myös nautit. Tässä etäsuhteessa on toki omat haasteensa, mutta olet niitä ihmisiä, jotka ei haasteita pelkää. Eli valita on loppupeleissä kuitenkin sinun, mutta älä tuhlaa aikaasi niin, että huomaat katuvasi jonainpäivänä vääristä valinnoista. Taidat olla jo päätöksen tehnyt, kun luet tätä, eli nyt vaan matkaan " Veli Hopea"...
T. Taika- Taikanviemääkysyy
Kiitos, Taika! Näkemyksesi on samansuuntainen kuin omani. Hän on ensisijainen vaihtoehtoni, jos vain kelpaan hänelle eikä ole yksipuolista ihastusta. Otinkin häneen yhteyttä uudelleen eikä hän tyrmännyt minua ainakaan tässä vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683