Miten vietätte hiihtolomaa

joillakionhelpompaa

ja pääsiäistä? Meillä miehen lapset tulee meille hiihtolomaviikonloppuna jotta saamme lomaviikon olla perheen kesken, saamme rauhottua ja olla vaan eikä ole ylivilkkaita lapsia ja huutoa ja sotemista, pelkkää rentoutumista.
Pääsiäisenä tenavat ovat myös kotonaan äidin hoivissa, onneksi, meillä on iloinen kevät kun ei tarvi ylimääräisiä ihmisiä olla eikä passata. Ovat avuttomia ja laiskoja joten on kiva kun ei tarvi kuurata joka hetki taloa ja kuunnella möykkää. MIeskin saa rentoutua työnsä lopuksi eikä tarvi vahtia lapsiaan, minä en jaksa vahtia, se on miehen homma, kunhan ei u´nohda mun tytärtä ja yhteisiä lapsia, vähän vaikeeta on kun hänen lapset vaatii ja tahtoo niin paljon huomiota että omat jää varjoon.
Äitienpäivänä toukokuussa ne kyllä tulevat onnittelemaanminua ja tuomaan lahjoja ja kukkia ja kortin, olenkin sanonut että kiva kun lahjovat, silloin tiedän, että olen heille tärkeä ja rakas, vaikka itse en heitä kohtaan tunne niin. Ei varmaan muutkaan uudet äidit. Onhan heistä haittaa paljon, mutta toisaalta on kiva saada vähän siivousapua siihenkinkauheella vaatimisella, mutta jos täällä luuraavat niin jotaiin on tehdä ruokansa ja majoituksen eteen. Laiskoja lapsia en jaksa.

7

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blaaaaaaaaaaaa

      Lissu hei , BLAAAA sontaa.

    • mitähelvettiäsiis

      Siis miehen lapset tulevat laskiaisena jotta olisi rauhallista, mutta onneksi eivät pääsiäisenä, niin silloin on rauhallista. Ookoo

    • yryryry

      Meillä oli orgiat pienellä porukalla perhepiirissä. Oli oikein kivaa!

    • vonvägler

      Minä sanoin mihelleni että nyt eivät sinun lapset tule meille vähään aikaan, Hiihtolomalla olivat kaksi päivää, ja meno oli sen mukaista, sotkua, tiskiä ja pyykkiä,huutoa raivoa ja kiusaamista koko kaksi päivää.
      Omat lapseni ja yhteiset olivat kauhuissaan kun oli kuin vilkkilässä meno.
      Sanoin miehelle että seuraavaksi tulevat syksyllä kun on pihatöitä ja talli pitää siivota ja varastot. Heistä on suuri apu minulle ja voin huilaa ja nauttia olosta kun lapset touhuaa, jos saan heidät usutettua töihin.
      Mies oli myös samaa mielt että metakka on meille liikaa,kun olemme niinr rauhallinen perhe.
      Minun sanani painaa paljon, olen sentään äitipuoli joten snaon mitä tehdään ja koska tulevat. En ole tottunut tämmösiin lapsiin jotka tekevät mitä haluavat eikä kysy lupaa aikuiselta. Laitoimme miehen kanssa uudet säännöt ja tosi tiukat, mielenkiinnolla ootamme tepsiikö.
      Onneksi omat ovat ihania ja rauhallisia.

      • lissuonlasse

        bhaahaaaaaa kahelin alkoholistin mielikuvitusta .


    • Mitenmenilomat

      Aloittaja on ihan oikeassa siinä, ettei ilmaisia lounaita ole. Kyllä miehen lapsista on niin paljon riesaa, että sen korvaukseksi heidän on kannettava kortensa kekoon ja miehen maksaa elareita. Hehän ovat täysin ylimääräinen jäänne epäonnistuneesta liitosta.

      Miten teidän pääsiäinen ja laskiainen meni? Toivottavasti sait pidettyä ne kurissa vaikka haastavaa varmaan olikin!

    • eiolelapsia

      näkynyt- vieraannutettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe