ja pääsiäistä? Meillä miehen lapset tulee meille hiihtolomaviikonloppuna jotta saamme lomaviikon olla perheen kesken, saamme rauhottua ja olla vaan eikä ole ylivilkkaita lapsia ja huutoa ja sotemista, pelkkää rentoutumista.
Pääsiäisenä tenavat ovat myös kotonaan äidin hoivissa, onneksi, meillä on iloinen kevät kun ei tarvi ylimääräisiä ihmisiä olla eikä passata. Ovat avuttomia ja laiskoja joten on kiva kun ei tarvi kuurata joka hetki taloa ja kuunnella möykkää. MIeskin saa rentoutua työnsä lopuksi eikä tarvi vahtia lapsiaan, minä en jaksa vahtia, se on miehen homma, kunhan ei u´nohda mun tytärtä ja yhteisiä lapsia, vähän vaikeeta on kun hänen lapset vaatii ja tahtoo niin paljon huomiota että omat jää varjoon.
Äitienpäivänä toukokuussa ne kyllä tulevat onnittelemaanminua ja tuomaan lahjoja ja kukkia ja kortin, olenkin sanonut että kiva kun lahjovat, silloin tiedän, että olen heille tärkeä ja rakas, vaikka itse en heitä kohtaan tunne niin. Ei varmaan muutkaan uudet äidit. Onhan heistä haittaa paljon, mutta toisaalta on kiva saada vähän siivousapua siihenkinkauheella vaatimisella, mutta jos täällä luuraavat niin jotaiin on tehdä ruokansa ja majoituksen eteen. Laiskoja lapsia en jaksa.
Miten vietätte hiihtolomaa
7
363
Vastaukset
- Blaaaaaaaaaaaa
Lissu hei , BLAAAA sontaa.
- mitähelvettiäsiis
Siis miehen lapset tulevat laskiaisena jotta olisi rauhallista, mutta onneksi eivät pääsiäisenä, niin silloin on rauhallista. Ookoo
- yryryry
Meillä oli orgiat pienellä porukalla perhepiirissä. Oli oikein kivaa!
- vonvägler
Minä sanoin mihelleni että nyt eivät sinun lapset tule meille vähään aikaan, Hiihtolomalla olivat kaksi päivää, ja meno oli sen mukaista, sotkua, tiskiä ja pyykkiä,huutoa raivoa ja kiusaamista koko kaksi päivää.
Omat lapseni ja yhteiset olivat kauhuissaan kun oli kuin vilkkilässä meno.
Sanoin miehelle että seuraavaksi tulevat syksyllä kun on pihatöitä ja talli pitää siivota ja varastot. Heistä on suuri apu minulle ja voin huilaa ja nauttia olosta kun lapset touhuaa, jos saan heidät usutettua töihin.
Mies oli myös samaa mielt että metakka on meille liikaa,kun olemme niinr rauhallinen perhe.
Minun sanani painaa paljon, olen sentään äitipuoli joten snaon mitä tehdään ja koska tulevat. En ole tottunut tämmösiin lapsiin jotka tekevät mitä haluavat eikä kysy lupaa aikuiselta. Laitoimme miehen kanssa uudet säännöt ja tosi tiukat, mielenkiinnolla ootamme tepsiikö.
Onneksi omat ovat ihania ja rauhallisia.- lissuonlasse
bhaahaaaaaa kahelin alkoholistin mielikuvitusta .
- Mitenmenilomat
Aloittaja on ihan oikeassa siinä, ettei ilmaisia lounaita ole. Kyllä miehen lapsista on niin paljon riesaa, että sen korvaukseksi heidän on kannettava kortensa kekoon ja miehen maksaa elareita. Hehän ovat täysin ylimääräinen jäänne epäonnistuneesta liitosta.
Miten teidän pääsiäinen ja laskiainen meni? Toivottavasti sait pidettyä ne kurissa vaikka haastavaa varmaan olikin! - eiolelapsia
näkynyt- vieraannutettu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908