COLLIET KUSESKELEE

WRA14punainen

Onkohan niissä kolmessa Colliessa jotakin vikaa, kun kuseskelee heti kerrostalon ovenpielet ja koko pihakäytävä roskikselle asti on täynnä koirien kusiviiruja? Muutenkin ovat epäilyttäviä, omistaja ei komenna, onkohan jokin Kenneli, Tampereen länsipuolella?

13

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koira-asiantuntija

      Olet häiriintynyt koiravihaaja. Koirat eivät virtsaa kuin erityisesti virtsaamiseen tarkoitetuilla alueilla, kuten kaduilla, koirapuistoissa ja pulkkamäissä, rakennusten pihoilla ja muilla ulkoalueilla. Ei koskaan pihakäytävillä; ne koulutetaan pihakäytäväsiisteiksi ja ovat niin älykkäitä, etteivät muutenkaan virtsaisi ihan mihin sattuu.

      • seatpunainen

        Voin vannoa että näin meidän tâlon Colliet tekee, kuseskelee koko pihan. Omistajassa on varmaan vika!


      • Collie100
        seatpunainen kirjoitti:

        Voin vannoa että näin meidän tâlon Colliet tekee, kuseskelee koko pihan. Omistajassa on varmaan vika!

        Kappas sehän on mun auto!


      • Wr3A14

        Vie sitten kolme koiraasi lähimetsään!!! Antaisit talon asukkaiden asua siistissä ympäristössä, etkö ymmärrä?


      • Collie100
        Wr3A14 kirjoitti:

        Vie sitten kolme koiraasi lähimetsään!!! Antaisit talon asukkaiden asua siistissä ympäristössä, etkö ymmärrä?

        En ymmärrä


    • Wr3Arappu

      Tänä aamuna löytyi koirien kusta sisäänmenon eteisestä! Onkohan Collieitten omistâja jotenkin outo ihminen. Kerätään nimet ja ilmoitetaan vuokrantâjalle!!!

      • pelkoapelkoa

        Nyt akka on keksinyt. Että vie yhden koiran kerrallaan kuseskelemaan,ettei asukkaat ilmoita vuokranantajalle että asunnossa kerrostalossa on kolme suurta koiraa vuokraasunnossa!!


      • Collie100
        pelkoapelkoa kirjoitti:

        Nyt akka on keksinyt. Että vie yhden koiran kerrallaan kuseskelemaan,ettei asukkaat ilmoita vuokranantajalle että asunnossa kerrostalossa on kolme suurta koiraa vuokraasunnossa!!

        Koetetaan olla kohteliaita toisillemme, vaikka ollaankin eri mieltä! Varmasti olette kaikki pelkkiä koiravihaaja-vittupäitä!


      • muuttakaamaalle

        Sinun kommenttisi osoittaa että olet olet tosi tyhmä ihminen. Muuttakaa koirienne kanssa maalle. On koirille rääkkäystä asua kerrostalossa. Sekin osoittaa sen kun koirat kuseskelee joka paikkaan ja herättelee ihmisiä.


    • Koiranomistajathaistakaa

      Meidän talossa asuu kennelinpitäjä ämmä jolla on noin kymmenen isokokoista koiraa. Ämmä ravaa rapussa 14 tuntia päivässä ja kuskaa rakkeja ulos 2-3 kerrallaan. Kaikki rakit haukkuvat mennen tullen aivan helvetillisellä volyymilla. Häätö ei ole onnistunut koska taloyhtiön hallituksessa istuu muita koiranomistajia (joista kukaan ei asu tässä rapussa).

      Ihmettelin kämppää ostaessa, kun omistajat olivat vaihtuneet melkein vuosittain, vaikka asunto on hyvällä paikalla ja iso parveke etelään... no syy selvisi pian. Tää löytyy ensi kesänä oikotieltä taas...

      Koiranomistajat ovat ihmiskunnan alinta saastaa!!!

      • seatpunainen

        Nyt kirjoitit asiaa! Meidän rapussa kolme C ollieta, jonka omistaja on niin tyhmä ettei ymmärrä mihin koirat ! rappuun eikä heti oven eteen! Onkohan näillä koirilla jokin vika, kun kusta tulee pitkiäviivoja kotipihaan???? Ihmiset pelkää. Aiemmassa taloyhtiössä oli esimerkki šiitä, koira työnsi mummon kumoon rapussa,siitä seurasi se että mummo on toisella plaanetalla.
        "


      • Mars.vai.Venus
        seatpunainen kirjoitti:

        Nyt kirjoitit asiaa! Meidän rapussa kolme C ollieta, jonka omistaja on niin tyhmä ettei ymmärrä mihin koirat ! rappuun eikä heti oven eteen! Onkohan näillä koirilla jokin vika, kun kusta tulee pitkiäviivoja kotipihaan???? Ihmiset pelkää. Aiemmassa taloyhtiössä oli esimerkki šiitä, koira työnsi mummon kumoon rapussa,siitä seurasi se että mummo on toisella plaanetalla.
        "

        Millä planeetalla? Mummo saa kyllä syyttää vain itseään, olisi vähän varonut! Kaikenlaisia urpoja joukossamme vaeltaakin!


      • Koirat.ensin
        Mars.vai.Venus kirjoitti:

        Millä planeetalla? Mummo saa kyllä syyttää vain itseään, olisi vähän varonut! Kaikenlaisia urpoja joukossamme vaeltaakin!

        Ainakaan toi mummo ei paljon enää vaeltele, hähhäh!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe