Onkohan niissä kolmessa Colliessa jotakin vikaa, kun kuseskelee heti kerrostalon ovenpielet ja koko pihakäytävä roskikselle asti on täynnä koirien kusiviiruja? Muutenkin ovat epäilyttäviä, omistaja ei komenna, onkohan jokin Kenneli, Tampereen länsipuolella?
COLLIET KUSESKELEE
13
416
Vastaukset
- Koira-asiantuntija
Olet häiriintynyt koiravihaaja. Koirat eivät virtsaa kuin erityisesti virtsaamiseen tarkoitetuilla alueilla, kuten kaduilla, koirapuistoissa ja pulkkamäissä, rakennusten pihoilla ja muilla ulkoalueilla. Ei koskaan pihakäytävillä; ne koulutetaan pihakäytäväsiisteiksi ja ovat niin älykkäitä, etteivät muutenkaan virtsaisi ihan mihin sattuu.
- seatpunainen
Voin vannoa että näin meidän tâlon Colliet tekee, kuseskelee koko pihan. Omistajassa on varmaan vika!
- Collie100
seatpunainen kirjoitti:
Voin vannoa että näin meidän tâlon Colliet tekee, kuseskelee koko pihan. Omistajassa on varmaan vika!
Kappas sehän on mun auto!
- Wr3A14
Vie sitten kolme koiraasi lähimetsään!!! Antaisit talon asukkaiden asua siistissä ympäristössä, etkö ymmärrä?
- Collie100
Wr3A14 kirjoitti:
Vie sitten kolme koiraasi lähimetsään!!! Antaisit talon asukkaiden asua siistissä ympäristössä, etkö ymmärrä?
En ymmärrä
- Wr3Arappu
Tänä aamuna löytyi koirien kusta sisäänmenon eteisestä! Onkohan Collieitten omistâja jotenkin outo ihminen. Kerätään nimet ja ilmoitetaan vuokrantâjalle!!!
- pelkoapelkoa
Nyt akka on keksinyt. Että vie yhden koiran kerrallaan kuseskelemaan,ettei asukkaat ilmoita vuokranantajalle että asunnossa kerrostalossa on kolme suurta koiraa vuokraasunnossa!!
- Collie100
pelkoapelkoa kirjoitti:
Nyt akka on keksinyt. Että vie yhden koiran kerrallaan kuseskelemaan,ettei asukkaat ilmoita vuokranantajalle että asunnossa kerrostalossa on kolme suurta koiraa vuokraasunnossa!!
Koetetaan olla kohteliaita toisillemme, vaikka ollaankin eri mieltä! Varmasti olette kaikki pelkkiä koiravihaaja-vittupäitä!
- muuttakaamaalle
Sinun kommenttisi osoittaa että olet olet tosi tyhmä ihminen. Muuttakaa koirienne kanssa maalle. On koirille rääkkäystä asua kerrostalossa. Sekin osoittaa sen kun koirat kuseskelee joka paikkaan ja herättelee ihmisiä.
- Koiranomistajathaistakaa
Meidän talossa asuu kennelinpitäjä ämmä jolla on noin kymmenen isokokoista koiraa. Ämmä ravaa rapussa 14 tuntia päivässä ja kuskaa rakkeja ulos 2-3 kerrallaan. Kaikki rakit haukkuvat mennen tullen aivan helvetillisellä volyymilla. Häätö ei ole onnistunut koska taloyhtiön hallituksessa istuu muita koiranomistajia (joista kukaan ei asu tässä rapussa).
Ihmettelin kämppää ostaessa, kun omistajat olivat vaihtuneet melkein vuosittain, vaikka asunto on hyvällä paikalla ja iso parveke etelään... no syy selvisi pian. Tää löytyy ensi kesänä oikotieltä taas...
Koiranomistajat ovat ihmiskunnan alinta saastaa!!!- seatpunainen
Nyt kirjoitit asiaa! Meidän rapussa kolme C ollieta, jonka omistaja on niin tyhmä ettei ymmärrä mihin koirat ! rappuun eikä heti oven eteen! Onkohan näillä koirilla jokin vika, kun kusta tulee pitkiäviivoja kotipihaan???? Ihmiset pelkää. Aiemmassa taloyhtiössä oli esimerkki šiitä, koira työnsi mummon kumoon rapussa,siitä seurasi se että mummo on toisella plaanetalla.
" - Mars.vai.Venus
seatpunainen kirjoitti:
Nyt kirjoitit asiaa! Meidän rapussa kolme C ollieta, jonka omistaja on niin tyhmä ettei ymmärrä mihin koirat ! rappuun eikä heti oven eteen! Onkohan näillä koirilla jokin vika, kun kusta tulee pitkiäviivoja kotipihaan???? Ihmiset pelkää. Aiemmassa taloyhtiössä oli esimerkki šiitä, koira työnsi mummon kumoon rapussa,siitä seurasi se että mummo on toisella plaanetalla.
"Millä planeetalla? Mummo saa kyllä syyttää vain itseään, olisi vähän varonut! Kaikenlaisia urpoja joukossamme vaeltaakin!
- Koirat.ensin
Mars.vai.Venus kirjoitti:
Millä planeetalla? Mummo saa kyllä syyttää vain itseään, olisi vähän varonut! Kaikenlaisia urpoja joukossamme vaeltaakin!
Ainakaan toi mummo ei paljon enää vaeltele, hähhäh!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473