Minä olen yrittänyt yli tunnin näitä, mutta en saa mitään aikaiseksi. En löydä kaavoja netistä tai mistään. Harmittaa etten saa tehtäviä tehtyä! Voisitteko auttaa minua ? :/
Ruusujen verollinen myynti 9928 €
Ruusujen toteutunut bruttotuotto 21 %
Tuotteiden verollinen ostohinta ollut keskimäärin 3,36 €. Pysyy ennallaan myös tulevan kuukauden aikana.
Tuotteiden verollinen myyntihinta ollut raporttikuukautena keskimäärin 5,35 €.
Toteutunut hävikki 1295 € verottomin ostohinnoin
-Tavoitteet-
Ruusujen bruttotuottotavoite 25 %
Hävikkitavoite 9 % (ostohinnoin % toteutuneesta myynnistä)
1. Mikä oli ruusujen keskimääräinen myyntipalkkio-% raporttikuukautena?
2 .Mikä pitäisi olla tuotteen verollinen myyntihinta, jotta bruttotuottotavoite-% toteutuisi? Tee hinnoittelulaskelma käyttäen hävikkitavoitetta.
3. Miten muuttuisi ruusuista kertyvä veroton euromääräinen bruttotuotto, jos ruusut myytäisiin tuottotavoitteen toteuttavalla hinnalla (kohdan 2 hinta) ja kappalemääräinen ruusujen myynti pysyisi edellisen jakson tasolla
4. Paljonko ruusuja pitäisi myydä, jotta sama euromääräinen bruttotuottomäärä (kohdan 3 tavoitebruttotuotto) saavutettaisiin, jos ruusut myytäisiin hintaan 4,99 €? Hävikki toteutuu tavoite-%:n mukaisesti.
Ongelmia kotitehtävien kanssa - Liiketalous
Liiketalous
1
373
Vastaukset
- Anonyymi
Täälä sama ongelma...... saitko tehtävät tehtyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2345463Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233800Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182304Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2852172Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481421Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611269Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1311173Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1221040- 34940
- 161817