Minulla on sellainen Portimaossa, appelsiini puutarha ja pieni talo 3 makuuhuonetta, OH, KPH pesukone ja keittiö 1,5 km kauniista praya VAU n hiekkarannasta.
Mutta haluaisimme asua Suomessa ainakin pari vuotta . Etsimme Jyväskylän, Turun tai Keuruun seudulta luotettavaa yhteistyökumppania joka haluaisi vaihtaa kalustettua perheasuntoa tai taloa. ( vuokra 0 euroa , plus vesi ja sähkölasku ) Voin sen myöskin myydä , hinta 90 000 e
Portimaossa on suomalainen kirjasto, hyvä terveyskeskus, tammikuullakin yli 10 lämpöastetta ja aurinko paistaa. Yleinen hintataso paljon Suomea alempi, hyvä ateria ravintolassa 7 e . Olut tai viini 1 euro. Yleinen palkkataso on 500 e - 900 e kuussa ja sellaisilla rahoilla Portugalissa pärjää. Ihmiset ovat iloisia ja ystävällisiä. Algarvessa on kansainvälinen ilmapiiri, matkailijoita ja eläkeläisiä kaikista Euroopan maista, ja he nauttivat edelleenkin verovapaudesta
. PUH 00212 659 694 961
Haluatko talon etelä Portugalista ?
portugalverovapaasti
4
289
Vastaukset
- tarvin-tietoa
kertoisitko kulut/kk? vuokra ja muut pakolliset maksut ?
- portugalverovapaasti
650e/kk 200e/kk n,680e/kk. Päälle 800e sillointällöin.
- kjöohöouh
Ei taida enää kauan verovapaus olla! Eikös Suomi sanonut sopimuksen jo irti.
- portugalverovapaasti
No älä sinä nyt sekaannu tähän kun yritän vaan päästä röttelöstäni eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914