Minulla on sellainen Portimaossa, appelsiini puutarha ja pieni talo 3 makuuhuonetta, OH, KPH pesukone ja keittiö 1,5 km kauniista praya VAU n hiekkarannasta.
Mutta haluaisimme asua Suomessa ainakin pari vuotta . Etsimme Jyväskylän, Turun tai Keuruun seudulta luotettavaa yhteistyökumppania joka haluaisi vaihtaa kalustettua perheasuntoa tai taloa. ( vuokra 0 euroa , plus vesi ja sähkölasku ) Voin sen myöskin myydä , hinta 90 000 e
Portimaossa on suomalainen kirjasto, hyvä terveyskeskus, tammikuullakin yli 10 lämpöastetta ja aurinko paistaa. Yleinen hintataso paljon Suomea alempi, hyvä ateria ravintolassa 7 e . Olut tai viini 1 euro. Yleinen palkkataso on 500 e - 900 e kuussa ja sellaisilla rahoilla Portugalissa pärjää. Ihmiset ovat iloisia ja ystävällisiä. Algarvessa on kansainvälinen ilmapiiri, matkailijoita ja eläkeläisiä kaikista Euroopan maista, ja he nauttivat edelleenkin verovapaudesta
. PUH 00212 659 694 961
Haluatko talon etelä Portugalista ?
portugalverovapaasti
4
301
Vastaukset
- tarvin-tietoa
kertoisitko kulut/kk? vuokra ja muut pakolliset maksut ?
- portugalverovapaasti
650e/kk 200e/kk n,680e/kk. Päälle 800e sillointällöin.
- kjöohöouh
Ei taida enää kauan verovapaus olla! Eikös Suomi sanonut sopimuksen jo irti.
- portugalverovapaasti
No älä sinä nyt sekaannu tähän kun yritän vaan päästä röttelöstäni eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808186
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264408- 504038
- 513086
- 493027
- 502810
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262496- 291976
- 301955
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381883