Parhain puolesi

Galluppp

Mikä on?????? Entä huonoin???

20

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LämpöPatja

      Lämpö. Kylmyys.

      • hihhihhiih

        xD.


    • EipSiinSit



      Nopeus, realistisuus ja laaja ajattelukyky, pyrkimys eteenpäin


      -

      Kärsimättömyys ja itsepäisyys liika rationalistisuus ja toisinaan toisia ärsyttää kun minulta tulee rauhallisen tyyni realistinen näkemys joka torppaa hysterian ja saattaa tuntua toisesta vähättelyltä

      Vahvat näkemykset ja mielipiteet

      • PikkuJuttu.ja

        Teikäläisiä ei ole liikaa. HuohKiss..


    • takeyourpick

      hyväntahtoisuus ja vittumaisuus.

    • aihetta

      Ikävä.

    • JuuriSyntyvää

      Mielikuvituksellinen heittäytyminen. Loukkaannun herkästi ja oon siksi äkkipikainen.

    • Parhain, ainakin oletan että se on avoimuus.
      Se huonompi puoli voi olla joidenkin mielestä suorasukaisuus, se etten valehtele, enkä tykkää valehtelijoista. Sanon asiasta jos on sanottavaa, nostamatta itseäni jalustalle, mutta kenties pudottamalla jonkun taivaanrannan maalarin äkkirysäyksellä maan kamaralle.

    • luonnekultaa

      Parasta on vasemman korvan yläneljännes.

      Huonointa vääntyneet pikkuvarpaat.

    • talvisydän

      Opin virheistäni ja niitä onkin riittänyt.

    • plussa.miinus.nolla

      Kaikki mikä on hyvästä, on myös pahasta, eri kulmalta katsoen!

      ➕ Sitkeä, periksiantamaton, vahva nainen ➖

    • oonainainhonnu

      tämmösiä kysymyksiä, jossa pitää alkaa analysoimaan itteään. Oon huono näissä. Ehkä huono puoli sisäänpäinkääntyneisyys ja hyvä puoli huumorintaju.

    • lucy.in.the.sky

      En tiedä onko se välttämättä aina hyvä, mutta minulla on tosi vahva intuitio asioista. Menee yleensä aina oikeaan, oli sitten hyvässä tai pahassa.

      Huonoja puolia mm. kärsimättömyys, ja tyhmille ihmisille vittuilu.

    • moniMuunmenijo

      On tullut niin moninaista ja ristiriitaista palautetta "ominaisuuksista" että vaikea, todella vaikea sanoa. Omasta mielestä? Kestävyys, sietokyky beyond reasonable, pitkäjänteisyys, maltti... kaikki ominaisuuksia jotka asemassani tässä ajassa ja paikassa ovat olleet välttämättömiä, koska minun aikani ei ole ollut vielä.

      • sosiaalisesti.pääomaton

        Huonoin..? Kyvyttömyys olla sosiaalisesti vakuuttava, karismaatittomuus..? Kaikesta kokemasta ällistyttävästä röyhkeydestä päätellen,


    • Ummetusko

      Hyvän hajuiset pierut, joskus ne voi haista pahallekin.

    • omakohtainenanalyysi

      Parhain puoleni on sama kuin huonoin. Sinisilmäisyys.

    • aitotyperys

      Antaa muiden vastata

    • salakavalasti

      ihanata tuntematta, miten muutenkaan

    • tylsä_täti-ihminen

      Takkaa ku enkeli, eestä ku mankeli....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe