Mikä on?????? Entä huonoin???
Parhain puolesi
20
674
Vastaukset
- LämpöPatja
Lämpö. Kylmyys.
- hihhihhiih
xD.
- EipSiinSit
Nopeus, realistisuus ja laaja ajattelukyky, pyrkimys eteenpäin
-
Kärsimättömyys ja itsepäisyys liika rationalistisuus ja toisinaan toisia ärsyttää kun minulta tulee rauhallisen tyyni realistinen näkemys joka torppaa hysterian ja saattaa tuntua toisesta vähättelyltä
Vahvat näkemykset ja mielipiteet- PikkuJuttu.ja
Teikäläisiä ei ole liikaa. HuohKiss..
- takeyourpick
hyväntahtoisuus ja vittumaisuus.
- aihetta
Ikävä.
- JuuriSyntyvää
Mielikuvituksellinen heittäytyminen. Loukkaannun herkästi ja oon siksi äkkipikainen.
Parhain, ainakin oletan että se on avoimuus.
Se huonompi puoli voi olla joidenkin mielestä suorasukaisuus, se etten valehtele, enkä tykkää valehtelijoista. Sanon asiasta jos on sanottavaa, nostamatta itseäni jalustalle, mutta kenties pudottamalla jonkun taivaanrannan maalarin äkkirysäyksellä maan kamaralle.- luonnekultaa
Parasta on vasemman korvan yläneljännes.
Huonointa vääntyneet pikkuvarpaat. - talvisydän
Opin virheistäni ja niitä onkin riittänyt.
- plussa.miinus.nolla
Kaikki mikä on hyvästä, on myös pahasta, eri kulmalta katsoen!
➕ Sitkeä, periksiantamaton, vahva nainen ➖ - oonainainhonnu
tämmösiä kysymyksiä, jossa pitää alkaa analysoimaan itteään. Oon huono näissä. Ehkä huono puoli sisäänpäinkääntyneisyys ja hyvä puoli huumorintaju.
- lucy.in.the.sky
En tiedä onko se välttämättä aina hyvä, mutta minulla on tosi vahva intuitio asioista. Menee yleensä aina oikeaan, oli sitten hyvässä tai pahassa.
Huonoja puolia mm. kärsimättömyys, ja tyhmille ihmisille vittuilu. - moniMuunmenijo
On tullut niin moninaista ja ristiriitaista palautetta "ominaisuuksista" että vaikea, todella vaikea sanoa. Omasta mielestä? Kestävyys, sietokyky beyond reasonable, pitkäjänteisyys, maltti... kaikki ominaisuuksia jotka asemassani tässä ajassa ja paikassa ovat olleet välttämättömiä, koska minun aikani ei ole ollut vielä.
- sosiaalisesti.pääomaton
Huonoin..? Kyvyttömyys olla sosiaalisesti vakuuttava, karismaatittomuus..? Kaikesta kokemasta ällistyttävästä röyhkeydestä päätellen,
- Ummetusko
Hyvän hajuiset pierut, joskus ne voi haista pahallekin.
- omakohtainenanalyysi
Parhain puoleni on sama kuin huonoin. Sinisilmäisyys.
- aitotyperys
Antaa muiden vastata
- salakavalasti
ihanata tuntematta, miten muutenkaan
- tylsä_täti-ihminen
Takkaa ku enkeli, eestä ku mankeli....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602