Missä Kristan mies luuraa?

Mitaliflikka

Kristan vanhemmat ovat koreassa tyttärensä tukena.
Mutta missä on aviomies, hänestä ei halaistua sanaa.

16

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilossa.sinulta

      On siinä Sinulla murheet, soita vaikka poliisille, nehän ottavat selvää kaikesta.

      • Jutunavvaaja

        Ihan ystävällismielisen uteliaasti - kuten olen havainnut meidän ikäistemme useinkin menettelevän - minä aiheen framille nostin. Teitkö kärpäsen kokoisesta asiasta nyt härkäsen kokoisen?
        Ihmettelin nääs - ja jälleen siis ystävällismielisen lempeästi - että missä Kristan mies on, kun haastatteluissa puhuttiin Kristan läheisimmistä eikä Kristakaan miestään maininnut. Kuka nyt mahtaakaan olla se kaikkein läheisin, minulle ainakin oma aviomieheni, jonka kanssa niin isot kuin pienetkin asiat haluaa jakaa.
        Nooh, onhan jokainen avioliitto toki vain kahden kauppa.


    • En.tunne.häntä

      Kuka Krista?

      • ei-ero-uutista

        "Sotshin olympialaisissa naisten 4x5 kilometrin viestissä hopeaa voittanut Krista Lähteenmäki, 23, on mennyt naimisiin Tommi Pärmäkosken, 30, kanssa. Pärmäkoski tuli tunnetuksi F1-tähti Sebastian Vettelin henkilökohtaisena valmentajana."

        Olisikohan Tommilla niitä aktiivimali töitä?


    • Tommi on ehkä fysiikkavalmentajana jossakin. Tommi ei olekaan kuka tahansa kun Vetteliäkin on valmentanut. Ryppyrakkaus ei ole ainoa vaihtoehto!

    • jjoutava

      On Lahtelaisessa jääkiekkoseurassa toisena valmentajana ja oli puhelimessa onnitellut vaimoaan, eilen jo oli haastateltu iltalehtiin tätä aviomiestä.

    • eikiinnostayksityisasiat

      Älytöntä uteliaisuutta. Vai jopa sensaatiohakuisuutta? Sitäkin tässä aloituksessa haistoin.
      Haluaako aloittaja ihan oikeasti tietää missä mies on?

      • Missä.hän.on

        Salainen ihailija!


    • s24tietotoimistohantämä

      Tämä palsta taitaa olla pelkkää aarrearkun etsintää.
      Ensiksi kaikki tunnetaan, sitten kysytään.
      Missä on Kristan isä, sekin on niin kovin tärkeää tietää!
      Entä tämä toinen puoli, ei kysytä, tiedetään.
      Tiedetään ikä ja sukupuoli.
      Tiedetään montako nikkiä.
      Tiedetään juomiset ja naimiset
      Tiedetään sairaudet ja taudit.
      Tiedetään luulotautien syyt ja seuraukset.
      Tiedetään missä asut ja elät.

      Tunnetaan, ja tiedetään!
      Vai luullaanko vain?

      Ainakin kysellään ja arvaillaan ihan kaikkea mikä vähänkin liikkuu ja varsinkin jos liikkuu eri suuntaan kuin vakiona on totuttu.
      Kaikki uusi on pahaa, vanhaakaan ei sallita, mutta mikä on tämän palstan tarkoitus?
      Olen yrittänyt ymmärtää, enemmän hukkaan menee mitä enemmän lukee.

      Uudet pois, väärää ikää, mene matkoihisi, mutta jätkäkin osaa, vaikka ei tiedä mitään!

      • siitävaaan

        Sinähän tuon arvuuttelun osaat ja vsrsinkin haukkumisen ! Voi täältä poiskin pysyä eikä tarvitse edes lukea.


      • rekkaamattomana
        siitävaaan kirjoitti:

        Sinähän tuon arvuuttelun osaat ja vsrsinkin haukkumisen ! Voi täältä poiskin pysyä eikä tarvitse edes lukea.

        Sinuako tuo edellinen viesti loukkasi ja haukkui?
        Minua ei, ymmärrän täysin ja olen samaa mieltä.
        Tämä on kyllä luuloijen sarkaa, ei mitään kynnöspeltoa johon uutta muokkaamisenkaan jälkeen vois satotoiveissaan kylvää.


      • jokusesiitävaan
        siitävaaan kirjoitti:

        Sinähän tuon arvuuttelun osaat ja vsrsinkin haukkumisen ! Voi täältä poiskin pysyä eikä tarvitse edes lukea.

        Miksi et pysy pois itse, jos sinua kaikki mitä tänne kirjoitettu niin kovasti loukkaa ja sua vain haukutaan. Pysy pois sanot, muille, katso joskus peiliinkin. ;DDD


      • sinäsiistiedät

        Jaa, en mää vaan tiedä kenenkään juomisia ja naimisia eikä kiinnostakkaan !


      • luuloton-tietämätön-olio
        sinäsiistiedät kirjoitti:

        Jaa, en mää vaan tiedä kenenkään juomisia ja naimisia eikä kiinnostakkaan !

        enkä minä, mutta en ole ketään palstalta pois ajamassa ollut, enkä ole, en myöskään luule ketä olette, kun ei se minua pätkääkään kiinnosta. minua kiinnostaa mitä kirjoitateaan, ei kuka, mutta joitakin tuntuu kiinnostavan pilkun paikkakin kun se on lyöty väärään kohtaan.
        koittakaa nyt löytää joku syyllinen palstan pilaajaksi!
        luulemalla se ei löydy., tietäjäthän ne kaikki tietää ja niitä riittää.


      • mie.en.tiijjä.mittää
        luuloton-tietämätön-olio kirjoitti:

        enkä minä, mutta en ole ketään palstalta pois ajamassa ollut, enkä ole, en myöskään luule ketä olette, kun ei se minua pätkääkään kiinnosta. minua kiinnostaa mitä kirjoitateaan, ei kuka, mutta joitakin tuntuu kiinnostavan pilkun paikkakin kun se on lyöty väärään kohtaan.
        koittakaa nyt löytää joku syyllinen palstan pilaajaksi!
        luulemalla se ei löydy., tietäjäthän ne kaikki tietää ja niitä riittää.

        Nyt tulikin suurin tietäjä, kun tietää että tietäjiä on.


      • 0olet
        mie.en.tiijjä.mittää kirjoitti:

        Nyt tulikin suurin tietäjä, kun tietää että tietäjiä on.

        sinuthan tuntee jokainen;DDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      641
      4831
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      125
      3725
    3. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3680
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3061
    5. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      13
      2722
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2444
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2331
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2210
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2117
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      50
      2089
    Aihe