Missä Kristan mies luuraa?

Mitaliflikka

Kristan vanhemmat ovat koreassa tyttärensä tukena.
Mutta missä on aviomies, hänestä ei halaistua sanaa.

16

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilossa.sinulta

      On siinä Sinulla murheet, soita vaikka poliisille, nehän ottavat selvää kaikesta.

      • Jutunavvaaja

        Ihan ystävällismielisen uteliaasti - kuten olen havainnut meidän ikäistemme useinkin menettelevän - minä aiheen framille nostin. Teitkö kärpäsen kokoisesta asiasta nyt härkäsen kokoisen?
        Ihmettelin nääs - ja jälleen siis ystävällismielisen lempeästi - että missä Kristan mies on, kun haastatteluissa puhuttiin Kristan läheisimmistä eikä Kristakaan miestään maininnut. Kuka nyt mahtaakaan olla se kaikkein läheisin, minulle ainakin oma aviomieheni, jonka kanssa niin isot kuin pienetkin asiat haluaa jakaa.
        Nooh, onhan jokainen avioliitto toki vain kahden kauppa.


    • En.tunne.häntä

      Kuka Krista?

      • ei-ero-uutista

        "Sotshin olympialaisissa naisten 4x5 kilometrin viestissä hopeaa voittanut Krista Lähteenmäki, 23, on mennyt naimisiin Tommi Pärmäkosken, 30, kanssa. Pärmäkoski tuli tunnetuksi F1-tähti Sebastian Vettelin henkilökohtaisena valmentajana."

        Olisikohan Tommilla niitä aktiivimali töitä?


    • Tommi on ehkä fysiikkavalmentajana jossakin. Tommi ei olekaan kuka tahansa kun Vetteliäkin on valmentanut. Ryppyrakkaus ei ole ainoa vaihtoehto!

    • jjoutava

      On Lahtelaisessa jääkiekkoseurassa toisena valmentajana ja oli puhelimessa onnitellut vaimoaan, eilen jo oli haastateltu iltalehtiin tätä aviomiestä.

    • eikiinnostayksityisasiat

      Älytöntä uteliaisuutta. Vai jopa sensaatiohakuisuutta? Sitäkin tässä aloituksessa haistoin.
      Haluaako aloittaja ihan oikeasti tietää missä mies on?

      • Missä.hän.on

        Salainen ihailija!


    • s24tietotoimistohantämä

      Tämä palsta taitaa olla pelkkää aarrearkun etsintää.
      Ensiksi kaikki tunnetaan, sitten kysytään.
      Missä on Kristan isä, sekin on niin kovin tärkeää tietää!
      Entä tämä toinen puoli, ei kysytä, tiedetään.
      Tiedetään ikä ja sukupuoli.
      Tiedetään montako nikkiä.
      Tiedetään juomiset ja naimiset
      Tiedetään sairaudet ja taudit.
      Tiedetään luulotautien syyt ja seuraukset.
      Tiedetään missä asut ja elät.

      Tunnetaan, ja tiedetään!
      Vai luullaanko vain?

      Ainakin kysellään ja arvaillaan ihan kaikkea mikä vähänkin liikkuu ja varsinkin jos liikkuu eri suuntaan kuin vakiona on totuttu.
      Kaikki uusi on pahaa, vanhaakaan ei sallita, mutta mikä on tämän palstan tarkoitus?
      Olen yrittänyt ymmärtää, enemmän hukkaan menee mitä enemmän lukee.

      Uudet pois, väärää ikää, mene matkoihisi, mutta jätkäkin osaa, vaikka ei tiedä mitään!

      • siitävaaan

        Sinähän tuon arvuuttelun osaat ja vsrsinkin haukkumisen ! Voi täältä poiskin pysyä eikä tarvitse edes lukea.


      • rekkaamattomana
        siitävaaan kirjoitti:

        Sinähän tuon arvuuttelun osaat ja vsrsinkin haukkumisen ! Voi täältä poiskin pysyä eikä tarvitse edes lukea.

        Sinuako tuo edellinen viesti loukkasi ja haukkui?
        Minua ei, ymmärrän täysin ja olen samaa mieltä.
        Tämä on kyllä luuloijen sarkaa, ei mitään kynnöspeltoa johon uutta muokkaamisenkaan jälkeen vois satotoiveissaan kylvää.


      • jokusesiitävaan
        siitävaaan kirjoitti:

        Sinähän tuon arvuuttelun osaat ja vsrsinkin haukkumisen ! Voi täältä poiskin pysyä eikä tarvitse edes lukea.

        Miksi et pysy pois itse, jos sinua kaikki mitä tänne kirjoitettu niin kovasti loukkaa ja sua vain haukutaan. Pysy pois sanot, muille, katso joskus peiliinkin. ;DDD


      • sinäsiistiedät

        Jaa, en mää vaan tiedä kenenkään juomisia ja naimisia eikä kiinnostakkaan !


      • luuloton-tietämätön-olio
        sinäsiistiedät kirjoitti:

        Jaa, en mää vaan tiedä kenenkään juomisia ja naimisia eikä kiinnostakkaan !

        enkä minä, mutta en ole ketään palstalta pois ajamassa ollut, enkä ole, en myöskään luule ketä olette, kun ei se minua pätkääkään kiinnosta. minua kiinnostaa mitä kirjoitateaan, ei kuka, mutta joitakin tuntuu kiinnostavan pilkun paikkakin kun se on lyöty väärään kohtaan.
        koittakaa nyt löytää joku syyllinen palstan pilaajaksi!
        luulemalla se ei löydy., tietäjäthän ne kaikki tietää ja niitä riittää.


      • mie.en.tiijjä.mittää
        luuloton-tietämätön-olio kirjoitti:

        enkä minä, mutta en ole ketään palstalta pois ajamassa ollut, enkä ole, en myöskään luule ketä olette, kun ei se minua pätkääkään kiinnosta. minua kiinnostaa mitä kirjoitateaan, ei kuka, mutta joitakin tuntuu kiinnostavan pilkun paikkakin kun se on lyöty väärään kohtaan.
        koittakaa nyt löytää joku syyllinen palstan pilaajaksi!
        luulemalla se ei löydy., tietäjäthän ne kaikki tietää ja niitä riittää.

        Nyt tulikin suurin tietäjä, kun tietää että tietäjiä on.


      • 0olet
        mie.en.tiijjä.mittää kirjoitti:

        Nyt tulikin suurin tietäjä, kun tietää että tietäjiä on.

        sinuthan tuntee jokainen;DDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe