Moi. Olin yksi ilta lähdössä koirani kanssa lenkille, mutta huomasin, että koira vaikutti yhtäkkiä todella pelokkaalta eikä meinannut uskaltautua ovesta ulos. Aikansa siinä hopistelin ja lopulta hän varovasti uskaltautui tulemaan ovesta ulos, häntä koipien välissä.
Huomioni kiinnittyi erityisesti siihen että koira pälyili koko ajan naapurini oven suuntaan ja tuntui saavan jonkin (pelottavan?) hajun naapurin oven- ja auton edustalta. Muutenkin koiran käytös oli todella ahdistunutta ja pelokasta heti, kun pääsi 10m päähän naapurin autosta tai asunnosta. Hänet piti kantaa takaisin sisälle, sillä naapurin ovi on melko lähellä omaamme ja koira ei suostunut hievahtamaankaan.
Koirani ei todellakaan ole mistään arimmasta päästä. Ei pelkää esim. raketteja, vaan koittaa lähinnä pyydystää niitä. Sama juttu on tapahtunut kerran aikaisemminkin samaisen naapurin kanssa.
Mikä tällainen haju voisi olla, jota koira pelkää, kuin henkensä uhalla? Onko naapurissa menossa jotakin hämärää?
Nimim. Huolestunut
Koirien pelkäämät hajut?
HuolestunutOmistaja
2
175
Vastaukset
- huriiti
Ei pelkää raketteja? Tällä palstalla on vankkumaton yksimielisyys siitä, että kaikki koirat pelkäävät raketteja. Kylläpä on kummallista, ei kai voisi olla niin, että nämä koirafanaatikot olisivat jossain asiassa väärässä.
- Ehkäpäs
Suden haju on ainakin yksi mitä moni koira pelkää kuollakseen. Kenties naapurisi pihapiirissä oli sellainen visiitillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949